ibnz 08.09.2021 11:52:58 | |
---|
JuSu: Mikä on Saksan tori? Yksi niistä on www.ebay-kleinanzeigen.de Ei ole huutokauppa tai maksullinen, vaikka ebay siinä jotenkin taustalla vaikuttaakin Huomenna sitten! |
ibnz: Yksi niistä on www.ebay-kleinanzeigen.de Ei ole huutokauppa tai maksullinen, vaikka ebay siinä jotenkin taustalla vaikuttaakin Pari kitaraa olen itse ostanut tuota kautta Saksan maalta. Vahva suositus! Tosin osa ei halua lähettää ulkomaille, mutta samahan se on Suomessakin. "When in doubt... C4!" |
VIPMetal 08.09.2021 16:51:20 | |
---|
Nopsasti tuli kaupat jälleen, kun seiskaa laitoin eteenpäin. Ja yhtä nopsasti kutosta tilalle. =D |
GiovanniDiRondo 11.09.2021 06:47:27 | |
---|
Ensimmäistä kertaa myyjänä asioineena sain meksikolaisen Telecasterin ihan kohtuuajassa myydyksi. Satsasin valokuviin, annoin tiedot tavarasta ja hinnoittelin mielestäni järkevästi. Mielenkiintoista on, että joitakin meksikolaisia on torilla kaksinkertaisella hinnalla. Kai se täytyy vaan uskoa että jos vertaa ylintä pyyntihintaa ja alinta hintaa toteutuneissa kaupoissa, niin ero voi olla yli kolminkertainen. Joka tapauksessa paikka näyttää ihan toimivalta minun silmissä. Olen käynynnä Piutissa, Lousissa, Retulaatsissa, Miiamissa |
opel99 11.09.2021 08:53:32 | |
---|
GiovanniDiRondo: Ensimmäistä kertaa myyjänä asioineena sain meksikolaisen Telecasterin ihan kohtuuajassa myydyksi. Satsasin valokuviin, annoin tiedot tavarasta ja hinnoittelin mielestäni järkevästi. Mielenkiintoista on, että joitakin meksikolaisia on torilla kaksinkertaisella hinnalla. Kai se täytyy vaan uskoa että jos vertaa ylintä pyyntihintaa ja alinta hintaa toteutuneissa kaupoissa, niin ero voi olla yli kolminkertainen. Joka tapauksessa paikka näyttää ihan toimivalta minun silmissä. mehikofenkkujakin on monen tasoisia mallisarjoja standard sarjaa saa 650e uusiakin kun vintera sarjalainen voi maksaa käytettynäkin 800e ei se ikä vaan asenne |
GiovanniDiRondo 11.09.2021 09:21:56 | |
---|
opel99: mehikofenkkujakin on monen tasoisia mallisarjoja standard sarjaa saa 650e uusiakin kun vintera sarjalainen voi maksaa käytettynäkin 800e Ok. Se selittänee asiaa osaltaan. Olen käynynnä Piutissa, Lousissa, Retulaatsissa, Miiamissa |
parek 11.09.2021 09:50:53 | |
---|
Ostaminen on vaikeampaa kuin myyminen. KK sisään on ollut linjoilla useita ostoilmoituksia: -PRS Hollowbody = ei yhtään tarjousta -nitrolakattu thinline tele, merkillä ei väliä = ei yhtään tarjousta -nitrolakattu Tokai Les Paul = ei yhtään tarjousta (muistaakseni) -alle 4 kg japanilainen Greco / Burny / Aria jne lawsuit Les Paul = muistaakseni yksi tarjous ja sekin oli jo valmiiksi torilla. Ja yksi tarjous tuli muistaakseni 4,2kg yksilöstä -Eastman akustinen = ei yhtään tarjousta -Yamaha FS3/5 akustinen = ei yhtään tarjousta -parlor/O/OO akustinen = yksi tarjous -kirkkaat low wind PAF mikit = ei yhtään speksit täyttävää tarjousta -Jensen P12Q kaiutin = ei yhtään tarjousta -Weber 12" = ei yhtään tarjousta |
mpekkanen 11.09.2021 10:11:48 | |
---|
Kohta viikon ollut ostoilmoitus, haen hardtail tallaista kuusikielistä, jossa normi skaala ja rosteri nauhat. Yksi tarjous tullut, Epiphone LP ja siinä ei ole ss nauhoja... |
Hynkel 11.09.2021 11:57:31 | |
---|
mpekkanen: Kohta viikon ollut ostoilmoitus, haen hardtail tallaista kuusikielistä, jossa normi skaala ja rosteri nauhat. Yksi tarjous tullut, Epiphone LP ja siinä ei ole ss nauhoja... Mikä on normi skaala? Onhan tuota leipää tullu mussutettua. |
mpekkanen 11.09.2021 12:27:11 | |
---|
Hynkel: Mikä on normi skaala? Skaala, mikä ei ole baritoni. Täytyy varmaan muokata, mikäli tuota ei ymmärrä. Minusta gibson ja fender skaalaiset on normaaleja tai jotain siltä väliltä eli 24,75-25,5. |
Hynkel 11.09.2021 12:48:14 | |
---|
mpekkanen: Skaala, mikä ei ole baritoni. Täytyy varmaan muokata, mikäli tuota ei ymmärrä. Minusta gibson ja fender skaalaiset on normaaleja tai jotain siltä väliltä eli 24,75-25,5. Ok, toi on ollut aina itselle vähän mysteeri mitä sillä tarkoitetaan. Tulisiko enemmän tarjouksia, jos antaisit esimerkkejä, mitä porukka voisi tarjota? Tosin aika vähän taitaa kukaan ostoilmoituksia lukea ylipäätään. Onhan tuota leipää tullu mussutettua. |
mpekkanen 11.09.2021 12:54:10 | |
---|
Hynkel: Ok, toi on ollut aina itselle vähän mysteeri mitä sillä tarkoitetaan. Tulisiko enemmän tarjouksia, jos antaisit esimerkkejä, mitä porukka voisi tarjota? Tosin aika vähän taitaa kukaan ostoilmoituksia lukea ylipäätään. Kotimainen Kiiras ja vaikka jenkkilän Kiesel on hyviä esimerkkejä, mutta koska merkillä ei ole väliä, niin jätin ne pois. Monenlainen malli ja merkki saattaa käydä. Itse ajattelen ilmoituksista, että on parempi kun niihin ei laita kauheaa listaa merkistä, mallista ja ominaisuuksista jne joita ei halua. |
Hynkel 11.09.2021 14:36:33 | |
---|
mpekkanen: Kotimainen Kiiras ja vaikka jenkkilän Kiesel on hyviä esimerkkejä, mutta koska merkillä ei ole väliä, niin jätin ne pois. Monenlainen malli ja merkki saattaa käydä. Itse ajattelen ilmoituksista, että on parempi kun niihin ei laita kauheaa listaa merkistä, mallista ja ominaisuuksista jne joita ei halua. Ymmärrän. Ehkä sieltä voi tulla odottamatonkin ehdotus, jolle sitten lämpenee. No, onnea kaupankäyntiin joka tapauksessa. Onhan tuota leipää tullu mussutettua. |
18is9 11.09.2021 15:19:43 | |
---|
mpekkanen: Kohta viikon ollut ostoilmoitus, haen hardtail tallaista kuusikielistä, jossa normi skaala ja rosteri nauhat. Yksi tarjous tullut, Epiphone LP ja siinä ei ole ss nauhoja... "En osta kokeilematta mitään." Itsellä tulee heti semmoiset vibat että pitäisi sinulle lähteä näyttämään Jyväskylään jotain kitaraa. Voihan olla että itse olisit tulossa tänne Oulun seudulle testaaamaan, mutta vähän semmoinen ynseä kuva tuosta ilmoituksesta jää. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
mpekkanen 11.09.2021 17:56:22 (muokattu 12.09.2021 07:44:00) | |
---|
18is9: "En osta kokeilematta mitään." Itsellä tulee heti semmoiset vibat että pitäisi sinulle lähteä näyttämään Jyväskylään jotain kitaraa. Voihan olla että itse olisit tulossa tänne Oulun seudulle testaaamaan, mutta vähän semmoinen ynseä kuva tuosta ilmoituksesta jää. Täytyy muokata sitten sitäkin. Olen kyllä valmis lähtemään vaikka Ouluunkin, mutta soitinta en osta niin että maksan sen etukäteen ja sitten lähetys. Toisaalta olen viimeisen viiden vuoden aikana tehnyt useita ostomatkoja, milloin mihin ja täysin turhaan. Hyvässä tai loistavassa kunnossa oleva soitin on ollut kaikkea muuta ja siinä ei ole auttanut profiilista löytyneet lukuiset suositukset, eikä sekään että ennen kauppoja käyty juttelu on ollut asiallista. E: Nyt on ilmoitusta muokattu. |
iec 11.09.2021 22:14:48 (muokattu 11.09.2021 22:16:19) | |
---|
Nyt on mpekkasella hyvä ostoilmoitus :) Harmi ettei ole itsellä sopivaa myytävää tarjolla. Kahavit kyllä keittäisin jos tulisit Kempeleeseen asti katsomaan kitaraa ;) Itse hain PRS:n jokunen vuosi sitten Iisalmesta ja oli oikein mukava reissu. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
munkero 11.09.2021 22:32:55 | |
---|
mpekkanen: Hyvässä tai loistavassa kunnossa oleva soitin on ollut kaikkea muuta No kuka sitä nyt hyvää kitaraa myisi? Höhö. Itekki joskus soitellu. |
18is9 11.09.2021 23:04:41 | |
---|
mpekkanen: E: Nyt on ilmoitusta muokattu. Nyt on minustakin hyvä ilmoitus, on vähän tarkempaa speksiä että mitä ollaan hakemassa, ja tekstistä välittyy reilumpi ja keskustelullisempi fiilis. Liian lyhyessä asia välittyy mutta vivahteita uupuu :). "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
GiovanniDiRondo 12.09.2021 10:00:07 | |
---|
Hahhah, kauppahan käy kuin siimaa! Nyt oli ilmoitus hyvä kun tunnin ja oon jo etsimässä teippiä vanhan Ekon paketointiin. Olen käynynnä Piutissa, Lousissa, Retulaatsissa, Miiamissa |
korvaoo 12.09.2021 13:07:32 | |
---|
GiovanniDiRondo: Hahhah, kauppahan käy kuin siimaa! Nyt oli ilmoitus hyvä kun tunnin ja oon jo etsimässä teippiä vanhan Ekon paketointiin. Hitto kun oisit toissapäivänä tai eilen aamulla laittanu ilmotuksen niin se ois jo tampreella :D kaikki paitsi on turhaa. |