Aihe: BOSS CS-3 VIRTALÄHDE
1
Mtuhk
01.09.2021 22:45:10
Moro!

Tuli ostettua Bossin kompura cs-3. Kokeilin hetken pariston voimalla ja pelittää.

Millainen virtalähde tähän pitäs tilata/ostaa? Jäi vehje treenikselle ja aamulla pitäisi osata ostaa virtalähde kyseiselle vehkeelle.

Onko tämä sopiva / hyvä?

https://www.hifi.fi/fi/product/mooer-pdnt-9v2a-eu/PDNT-9V

Kiitos!
McNulty
02.09.2021 00:39:14 (muokattu 02.09.2021 00:40:42)
Jos pitää vain yksi pedaali saada virtoihin, niin miksi et käytä sitä 9V paristolla?
Se kestää aika pitkään (CS-3 "current draw" on 11mA), kunhan et jätä pedaalin input-jakkiin johtoa kiinni soiton lopetettuasi.

Jos pitää olla verkkolaite niin Bossin oma PSA 230S on oikein hyvä ja laadukas 9V DC virtalähde ja sopii ko. pedaalille. Itse jättäisin ns. merkittömät tai useimmat halpismerkit ostamatta. Niiden kanssa ei ole usein muuta kuin ongelmia (hurinoita, häiriöitä, osa hajonnut todella nopeasti jne.)

Jos taas pitäisi saada useampi pedaali sähköistettyä, niin sitä varten on ihan omia mainioita virtalähteitä, esim. Cioksilla, Strymonilla ja Voodoo Labilla.

Mutta jos mä oisin sä, niin mä menisin muutaman 9V pariston kanssa reenikselle, mikäli käytössä vain tuo yksi pedaali.

PS. Tuo Mooer jonka linkkasit toimii kyllä myös Boss CS-3:n kanssa. Tärkeintä että liittimessä miinus on keskellä ja että virtalähde on 9V DC. Ja liitin on 2,1mm.
moving in stereo
Mtuhk
02.09.2021 09:59:09
McNulty: Jos pitää vain yksi pedaali saada virtoihin, niin miksi et käytä sitä 9V paristolla?
Se kestää aika pitkään (CS-3 "current draw" on 11mA), kunhan et jätä pedaalin input-jakkiin johtoa kiinni soiton lopetettuasi.

Jos pitää olla verkkolaite niin Bossin oma PSA 230S on oikein hyvä ja laadukas 9V DC virtalähde ja sopii ko. pedaalille. Itse jättäisin ns. merkittömät tai useimmat halpismerkit ostamatta. Niiden kanssa ei ole usein muuta kuin ongelmia (hurinoita, häiriöitä, osa hajonnut todella nopeasti jne.)

Jos taas pitäisi saada useampi pedaali sähköistettyä, niin sitä varten on ihan omia mainioita virtalähteitä, esim. Cioksilla, Strymonilla ja Voodoo Labilla.

Mutta jos mä oisin sä, niin mä menisin muutaman 9V pariston kanssa reenikselle, mikäli käytössä vain tuo yksi pedaali.

PS. Tuo Mooer jonka linkkasit toimii kyllä myös Boss CS-3:n kanssa. Tärkeintä että liittimessä miinus on keskellä ja että virtalähde on 9V DC. Ja liitin on 2,1mm.

Okei kiitos! Mooerin tuo linkkaamani on puolet boss psan hinnasta. Just kun ei tiedä että toimiiko tuo mooer hurinattomasti ja ylipäätään siten ettei riko pedaali tms.
Paristot on aina vähän niin ja näin, huonolla laadulla saa kokoajan vaihtaa ja paremmallakin aika usein, virran vähentyessä sit varmasti paristosta alkaa johtua häiriöäänet tms.
mike tapping
02.09.2021 11:23:18
Omalla kohdalla tuommoinen Mooerin poweri piti häiriöääntä Bossin säröjen kanssa. Testattiin kaupassa toisella samanlaisella joka teki samoin joten ei ollut yksittäisen laitteen vika. Ostin tilalle yllä mainitun Bossin virtalähteen, jonka kanssa ei ole ollut ongelmia. Osta se Bossin poweri.
dropD
02.09.2021 15:07:11 (muokattu 02.09.2021 15:21:21)

Tuollainen on mulla työpöydällä jos sattuu pedaalille virtaa tarvimaan. Ei ole aiheuttanut ongelmia minkään pedaalin kanssa. Digitaalisia ja analogisia johdon päässä käynyt. Hinta ei ole paha

https://www.uraltone.com/electro-ha … volt-200ma-boss-ibanez-adapter.html
Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus
Mtuhk
02.09.2021 15:41:39
mike tapping: Omalla kohdalla tuommoinen Mooerin poweri piti häiriöääntä Bossin säröjen kanssa. Testattiin kaupassa toisella samanlaisella joka teki samoin joten ei ollut yksittäisen laitteen vika. Ostin tilalle yllä mainitun Bossin virtalähteen, jonka kanssa ei ole ollut ongelmia. Osta se Bossin poweri.

Kiitos! Tää oli ratkaisevinta juurikin.

Bossin powerin kävin ostamassa. BOSS PSA-230.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)