Aihe: Mitä kannattaa pyytää/maksaa tästä laitteesta -ketju
1 2 3 4 5200 201 202 203 204207 208 209 210 211
ttuomaa
24.02.2021 19:20:35
Tarkoitus olisi myydä pois seuraavat tuotteet:
-Vgs eruption pro relic honey sähkökitara sekä siihen sopiva laukku. Hirveästi tietoa en löytänyt kyseisestä kitarasta. Duncanin mikit ja thomannin kovakoppainen laukku. Itse arvioidun kitaran johonkin vuodelle 2010.
-Nux mighty50x vahvistin, lähes käyttämätön. Kuinka tällaisten arvo laskee? Muutama vuosi sitten ostin noin 250e.
Mitä tällaisista voi lähteä pyytämään.
korvaoo
24.02.2021 19:39:27
ttuomaa: Tarkoitus olisi myydä pois seuraavat tuotteet:
-Vgs eruption pro relic honey sähkökitara sekä siihen sopiva laukku. Hirveästi tietoa en löytänyt kyseisestä kitarasta. Duncanin mikit ja thomannin kovakoppainen laukku. Itse arvioidun kitaran johonkin vuodelle 2010.
-Nux mighty50x vahvistin, lähes käyttämätön. Kuinka tällaisten arvo laskee? Muutama vuosi sitten ostin noin 250e.
Mitä tällaisista voi lähteä pyytämään.

näemmä reilun 800 maksanut uutena tuo VGS, eli kun noinkin pahassa kunnossa lakkapinta niin... (heheh) no siis 300 halvimmillaan myyty moinen reverbissä, mutta nätti keppihän tuo on joten 500-550 varmaan ihan realistinen lähtöhinta?

140 laittaisin nuxin hinnaks. Noi on kuitenkin noin 200 euron laatikoita uutenans ollut. Näemmä myyty halvemmallakin, mutta joku tommonen alotushintana lienee ok.
kaikki paitsi on turhaa.
ttuomaa
24.02.2021 19:46:33
korvaoo: näemmä reilun 800 maksanut uutena tuo VGS, eli kun noinkin pahassa kunnossa lakkapinta niin... (heheh) no siis 300 halvimmillaan myyty moinen reverbissä, mutta nätti keppihän tuo on joten 500-550 varmaan ihan realistinen lähtöhinta?

140 laittaisin nuxin hinnaks. Noi on kuitenkin noin 200 euron laatikoita uutenans ollut. Näemmä myyty halvemmallakin, mutta joku tommonen alotushintana lienee ok.

Kiitos todella rivakasta vastauksesta, täytynee pistää markkinoille.
Gorbinski
04.03.2021 16:39:42
Jykä: Boss FRV-1. Reverb.comissa pyynnit aikamoisia. Minkämoisilla rahoilla nää oikeasti on liikkunut viime aikoina?

Tää minukin kiinnostaa. Mulla olisi itellä yks jouten
jomppu
04.03.2021 22:00:18
90-luvulta oleva Japanialainen Fender Stratocaster, nauhat vaihdettu ammattilaisen toimesta ja mikkeina Fender Texas Special-setti. Jos mittaamatonta tunnearvoa ei kysytä, niin minkähän hintainen tuollainen olisi rahassa?
marko.oja
02.06.2021 15:13:41
Toinen kitarani oli 90-luvun alussa Charvel Model 1, ja se oli ihan varmasti maailman paras kitara ja just se vehje, minkä mä haluan takaisin. Liikkuukohan moisia vielä ja mihin hintaan? Ainoat netistä löytämäni olivat mint-kuntoisia ja keräilijöille markkinoituja, joten hinnat tuntuivat aika hurjilta.
KaRa
18.06.2021 23:23:40
Kaikki mitä sanot, tulen käyttämään sinua vastaan.
Jacksonplayer
27.07.2021 11:41:26
Moro, sain käsiini hyväkuntoisen ibanezin musician mc150pw kepin vm1982.
Ei mitään kolhuja eikä jälkiä, nauhat hiottu juuri ym.
Paljokohan tuommoisesta kehtaisi pyytää kun ylimääräisenä lojuu?
korvaoo
28.07.2021 12:19:20
Jacksonplayer: Moro, sain käsiini hyväkuntoisen ibanezin musician mc150pw kepin vm1982.

Jos ihan ylimääränen on niin tuo mulle se, saat hyvän mielen :) ei vaineskaan, tonnin luokkaa voisin veikata. Noi käsittääkseni ollut hintaansa parempia keppejä aikoinaan ja jos en ihan väärin tulkannut intternettiä niin olisi jollain tasolla haluttuja nuo 80 luvun alun musicianit.
kaikki paitsi on turhaa.
metaxz
04.08.2021 20:51:48
Ibanez RG350 MIJ

Osaako kukaan sanoa, että paljonko tuollaisesta voisi pyytää? Kitara on vuoden '89 mallia. Käytön jälkeä on, mutta ikäisekseen hyväkuntoinen.

Suoran linkin laittaminen tähän viestiin ei jostain syystä onnistunut.

ibanez.fandom.com/wiki/RG350_(1988-1990,_Japan)
fox
06.08.2021 23:57:20

Jacksonplayer: Moro, sain käsiini hyväkuntoisen ibanezin musician mc150pw kepin vm1982.

Tuossa olis referenssiks yksi Saksassa, sulla lienee samanmoinen (eli "normaaleilla" humppareilla.
https://www.ebay.com/itm/3035252441 … h=item46ab83ad23:g:uzgAAOSwRTJefe5C
Kaikenmaailman tietoa MC-malleista löytyy vaikkapa tuolta: www.ibanezcollectors.com
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
crow77
08.08.2021 15:24:17
Vähän kahden vaiheilla pyöritellyt, kun ihan kaikkea ei mahtuisi säilömään.
Vox AC30ss, eli 70-luvun trankkumallin ac30, siistissä kunnossa ja kajareita (Fane) myöten orkkis mutta tremolo ei toimi.
Mitään käyttöä ei oikein ole, ei tule korjattua väpätintä mutta ei raaski toisaalta osiinkaan purkaa..
Hintavertailua ei juuri kotomaan markkinoita silmäilemällä saa tehtyä, riippuu kai vähän siitä että osuisiko joku Status Quo-fani huomaamaan tämän.
Tuleeko raadilla mitään arviota mieleen, mikä voisi olla Suomenmaalla kohtuuhinta tuommoiselle?

http://www.voxshowroom.com/uk/amp/ss30.html
KaRa
01.09.2021 16:32:03
msalama: Tuota noin

Jaa-a. 300€ hyvänä päivänä?
msalama
01.09.2021 17:30:02

Jaa-a. 300€ hyvänä päivänä?

No sitä kolmeahunttia mä vähän mietin, joten märehdinpä nyt jotta ettäkö yrittäis sillä. Tänx.
Olevainen x huuhaa = koettu lopputulos
XTL
02.09.2021 01:13:57
Vain pakettina myynti toki karsii rankasti ostajia monessa tapauksessa.
msalama
02.09.2021 11:17:37 (muokattu 02.09.2021 11:18:59)

Karsii varmasti, mutta jos laitankin lähes käyttämättömästä HB:sta ja soittokuntoisesta raadosta yhteishinnaksi esim. 250,- tuon mainitsemani kolmensadan sijaan, niin halpaahan se silti on. Noh, täytyy vielä funtsia...
msalama
05.09.2021 10:55:08

Ja paskat minä noita myy. Eihän niistä saa edes mitään järkevää rahaa. HB:sta tehdään 12-56 kielitetty tuhti rokkikomppiskitta Filtertron-klooneineen ja Iba-raato menkööt vaikka lahjoituksena soitinrakentajalle siinä samalla, kun joku nykykepeistä tarvitsee uudet nauhat. Case closed ja sitä ennen ovat komerossa poissa jaloista.
KaRa
05.09.2021 11:37:39
Mua periaatteessa vois kiinnostaa toi ibanezi. Sopii kenties post apokalyptiseen projektiin lavasteeks.
msalama
05.09.2021 12:01:07 (muokattu 05.09.2021 12:07:49)

No tee tarjous privana jos kiinnostaa. Skitta on siis paskanruskea uudelleenmaalattu(?) metalflake tai jotain sinnepäin ja sen body on kaiverrettu pleksin alta ontoksi & siitä puuttuu toinen mikki, tonepotikka ja mikkikytkin, eli tallamikki on kytketty rutisevan voluumipotikan kautta suoraan ulostulojakille. Sen lisäksi nauhat ovat loppu ja skitta on muutenkin 100% syntymäsysipaska, eli sellaisesta laatuvehkeestä nyt puhutaan :D Mutta se on kuitenkin periaatteessa soittokuntoinen ja pitää muistaakseni ainakin paksuilla kielilllä kompatessa jopa vireensäkin - ja viimeksi kun tsekkasin, tulee sieltä ainoasta mikistäkin jotain ääntä, tosin volyymipotikka tapissa kuuluu kyllä rutinoita kanssa.

Mutta tässä on nyt semmoinen pikkuongelma etten mä kuitenkaan ole minkään viidenkympin tarpeessa, joten miksi myisin sen kahvirahoilla? Ja toisaalta eihän se minkään arvoinenkaan ole. Dilemmaattista!

Siis olisin periaatteessa tosiaan voinut myydä sekä HB:n että tuon köntässä, mutta HB jää nyt kyllä tänne, koska dedikoitua komppiskittaakin tarvitaan. Ja mitään viiskymppistä tuosta toisesta taas ei, koska ei tässä sentään nyt NIIN persaukisia kuitenkaan olla...

PS. Tässä on tietenkin vielä sekin, että jos itse saan esim. jostain kahvirahoilla kohtuullisen kaulan oikealla mensuurilla, niin sehän pulttautuu tuohon Ibaan alta aikayksikön. Eli eräänlaiseksi testiplättikseksi se kyllä käy, ja sellaiselle mulla saattaa olla joskus ihan oikeata tarvettakin. Joten tiedä nyt sitten?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)