Aihe: Mitä kapuloita käytät?
1 2 3 4
mufaza
03.07.2004 16:27:39
Tuli vain mieleen tossa äsken että minkälaisia kapuloita porukat käyttävät ja mitä mieltä ylipäätänsä kukakin on mistä kapuloista? (Voikoha epäselvemmin itteensä ilmasta :P)

No kuitenkin, nii ite käytän Aheadin aluuminikapuloita 5A kokoa. Musta ne on osottautunu aika hyviksi. Ne on kevyet ja niillä on mukava soittaa. Sitten oon käyttäny Vic Firthin American Classic Extreme 5A kapuloita. Niitten kanssa sitten oon käyttäny Aheadin hanskoja ku tuppaa pikkasen liusumaan nuo kapulat käsistä keikoilla ku hikoilee kämmenet sen verran. Tai sitten oon teippailu kapuloitten siitä kohtaa mistä pidetään kiinni niin erkalla. :P

Hinnoista vielä sen verran että onhan nuo aluksi nuo Aheadit on hiukka tyyriin puoleiset, mutta sitten ne kuintekin kestää kauan ja aina välillä pitää vaihtaa se pää niistä ja sehän on 7€ pari ne päät niihin.

Nii että sitten niitä omia juttuja. :P
Punk is dead, But we're still dying...
Bacchus
03.07.2004 16:55:32
En ole vielä vakiinnuttanut ranteitani millekään tietylle merkille/mallille, mutta tällä hetkellä keppeinä Taman Japanese Oak 5B:t. Kestävät ja muutenkin käteen sopivat palikat.
pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain)
J. Cool
03.07.2004 17:03:57

aivan hirrveetä menoa!
totomiettinen
03.07.2004 18:12:17
Aikalailla käytetty otsikko, mutta sen verran täytyy sanoa, että noilla vic firthin extreme 5a kapuloilla tuli aikoinaan soitettua hyvinkin monta vuotta. Nyt tuntuvat liian pitkiltä... en tiiä, eivät vaan toimi...

Ärsyttää, kun ei löydä sitä oikeaa kapulamallia ittellensä, nyt tuntuu 5bkin jo aika paskalta kädessä. Tiiä, millä sitä sitten pitäs soittaa...rupeen prkl ite tekeen kapuloita, niin johan onnistuu...(tai ei onnistu)...
Antti1997
05.07.2004 19:26:18
Minä ajattelin seuraavaksi kokeilla Vic Firthin American Heritage -kapuloita. Muuten sama malli kuin American Classic, mutta vaahteraa.
"Kitawat vois olla kowemmalla."
Outkast
05.07.2004 20:34:31
VicFirth 5a
VicFirth DaveWeckl Signature & Sign. Evolution
ProMark5a
Joku vaa
05.07.2004 21:03:03

B-stick 5a king. On sopivan kevyt ja KESTÄÄ. Suosittelen kaikille muutenkin noita B-stickejä, on paljon parempi kun moni tunnettu kapulavalmistaja.
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
Antti1997
05.07.2004 21:04:31
B-stick 5a king. On sopivan kevyt ja KESTÄÄ. Suosittelen kaikille muutenkin noita B-stickejä, on paljon parempi kun moni tunnettu kapulavalmistaja.

Missä myydään? Paljon maksaa?
Joku vaa
05.07.2004 21:09:55

Missä myydään? Paljon maksaa?

Missä asut? Maksaa täällä päin Markun musiikis 10e/kpl.
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
Antti1997
05.07.2004 21:41:30
Missä asut? Maksaa täällä päin Markun musiikis 10e/kpl.

Eli saman verran kuin Vic Firthit. Täytyy katsoa jos joskus sattuu käsiin.
Blitz
05.07.2004 21:53:21
Taman Japanese Oak kapulat olen havainnut hyviksi. Levytukusta ostin niitä kesän alussa muutaman parin 8,25 euroa/pari, 5A-kokoisia.

Kapulat ovat kestävät, eivätkä säleydy ollenkaan, ne vaan kuluvat siististi, eikä niistä siis lähde palasia. Tipit kestää hyvin, ainakin nuo nylon-tipit. :P
:(
bluesman86
05.07.2004 23:13:07
Taman Japanese Oak kapulat olen havainnut hyviksi. Levytukusta ostin niitä kesän alussa muutaman parin 8,25 euroa/pari, 5A-kokoisia.

Kapulat ovat kestävät, eivätkä säleydy ollenkaan, ne vaan kuluvat siististi, eikä niistä siis lähde palasia. Tipit kestää hyvin, ainakin nuo nylon-tipit. :P

kuin myös mutta 7a(13mm) on paksuus mulla sais kyllä olla ehkä viällä ohkasempi joku 11-12 millinen jos ois niin ois aika kova.
Ihmiset (kaikki on kusipäitä kunnes toisin todistetaan). -Frank Zappa-
Anonymous-jazz
06.07.2004 01:07:33

Regal Tip GROOVERS ja Vic Firth Dave Weckl EVOLUTION ja se toinen signature, sekä Vic Firth 5A.
Teemujazz
Viceroy
06.07.2004 01:24:23

Pari viikkoahan nuo kestivät :(

Tänään ostin kokeeksi toisia Tamoja ja Vaterin kepit.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Olli
06.07.2004 07:15:11

Mä soitan Vic Firthin Extreme 5A kapuloilla. Kestää enemmän kuin yhdet treenit, ja on tarpeeksi pitkät.
:
fmcruelty
06.07.2004 10:19:45

Vater 5B

Ennen soitin B-Stick Turboilla ja luulin niitä kaiken kestäväksi, mutta Vater kestää viäki paremmin. Harmittaa ku noiden B-Stickien suosion myötä hintaki pompsahti muiden pro-keppien rinnalle.

Nii ja yleisesti liian ylimainostetut VicFirthit ei oikeesti kestä sen kummemin ku tavalliset halpiskepitkään. Koettua on!
Stay on the road, Beware the moonlight
wille_eemeli
06.07.2004 11:03:15
Vic Firth Steve Gadd signatureja koska saan niitä rikollisen halvalla. Enkä nyt tarkoita sitä että varastaisin niitä jostain, vaan mukavaa alennusta. Ja on ne ihan hyvät kapulatkin. :P
Hevi on paskimmillaankin parasta!
Alpha
06.07.2004 12:25:31
Nii ja yleisesti liian ylimainostetut VicFirthit ei oikeesti kestä sen kummemin ku tavalliset halpiskepitkään. Koettua on!

Mullon kestäny American Classic 5B palikat ties kuin kauan...

Pari kuukautta takaperin meni Taman kapula särki, mut oli sillä jo soitettukki ihan tarpeeksi...

Ja sitten noin kuukausi takaperin hajosi viikon soiton jälkeen Millbrookin Classic 5A kapula...
Antti1997
06.07.2004 13:26:36
Mullon kestäny American Classic 5B palikat ties kuin kauan...

Mulla kesti viimeks reilun viikon, ennen kuin kului katki... no joo, riippu tietty tekniikasta. Nyt on kuitenkin kaksi paria tulossa.
"Kattoos ny poeka!" [Kyllä lähtee]
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)