volvo 09.08.2021 19:17:43 | |
---|
Hei. Minulla on YAMAHA SY 77 vm. 1990.On taas aika vaihtaa muistiparisto, sekä diskettiaseman hihna. Olen yrittänyt saada yhteyttä F-Elektroniikka huoltoon, puhelimitse, sekä sähköpostilla, turhaan. Mistä voisin ostaa nämä tärkeät osat? t.Pertti |
Vessajono 09.08.2021 19:47:13 | |
---|
Luultavasti lähinnä eBaysta. Diskettiaseman hihnan sijasta vaihtaisin koko aseman tilalle USB-emulaattorin. I survived 19.2.2021 |
Internal back up soundit, sekä ostettuja soundeja ovat disketeillä, miten ne konvertoidaan USB tikulle? |
teroyk 11.08.2021 17:28:25 | |
---|
volvo: Hei. Minulla on YAMAHA SY 77 vm. 1990.On taas aika vaihtaa muistiparisto, sekä diskettiaseman hihna. Olen yrittänyt saada yhteyttä F-Elektroniikka huoltoon, puhelimitse, sekä sähköpostilla, turhaan. Mistä voisin ostaa nämä tärkeät osat? t.Pertti Kannattaa pyytää jotain elektroniikka huoltoa asentamaan muistiparistolle kuppi, että seuraava paristonvaihto onnistuu marketista haettavalla CR2032-paristolla. Alkuperäinenhän on sellainen tinattava. Diskettiaseman hihnakin saattaisi löytyä...palaan asiaa. |
Leikari 12.08.2021 12:51:37 | |
---|
Minun sy-77 sai uuden patterin (samalla vaihdettiin juotettava itsevaihdettavaan), näytön valon ja muuta pikkukunnostusta hoiti keväällä Timo Ahlqvist so. Soitinvelho Timo Ahlqvist (timo@soitinvelho.fi) ...jossain puhelinnumerokin... Timo on minulle tehnyt remppaa useampaankin synaan ja olen ollut tyytyväinen osaamiseen sekä palveluun. |