Aihe: Pelaaminen - Tietokone/konsoli/mobiili
1 2 3 4 5117 118 119 120 121237 238 239 240 241
masterhat
05.08.2021 13:02:27
Ed_Guy: Se on mennyt aika pilalle. Classeja nerfataan joka päivityksessä paskemmaksi ja kehittäjät itsekki sanoneet että pyrkivät siihen että matseissa vain pelaajan ampumataito ratkaisee ja class skilleillä ei niin väliä. Konsolipuolella on myös perkeleesti pelaajia, joilla on joku strikepack tai huijausboksi ohjaimessa kiinni. Melko monesti viimeaikoina kuollut kun joku läväsee kilometrin päästä r99 suoran sarjan päähän. Paskapeli ja huijaus rehottaa. Eikä EA:ta kiinnosta tehdä asialle mitään.

Satunnaisesti pleikalla, 4 kaudella liki 100 voittoa, mutta nyt matsit randomien kanssa silloin tällöin. Omastakaan mielestä peli ei ole aina parempaan suuntaan mennyt. Pelaan pleikalla, enkka damat karvan alle 2000,mutta yleensä olen se pitkälle mennyissä pelrissä alle 1000dmg pelaaja.
Yritän keskittyä pelaamaan tiiminä
masterhat
05.08.2021 13:04:32
HXY: Valkyrietä viime aikoina pelanneena en sanoisi class skillejä yhtään turhiksi, tuntuu välillä liiankin vahvalta. :D huijareista vaan kuulen aina juttua, mutten ole kai nähnyt itse vielä

Sama homma, ei vissii siellä satunnaisella puolella niin näy. Edelleen ikävöin bad company 2 hc modea, se oli ehdottomasti hauskin nettiräiskintä, mitä olen pelannut
HXY
05.08.2021 15:44:44

masterhat: Sama homma, ei vissii siellä satunnaisella puolella niin näy. Edelleen ikävöin bad company 2 hc modea, se oli ehdottomasti hauskin nettiräiskintä, mitä olen pelannut

Jos haluut pelata joskus, niin mun pleikkatunnus on frater427.
"Harold Camping on kokenut maailmanloppujen ennustaja." -Iltalehti
Bongowing
06.08.2021 23:17:25 (muokattu 06.08.2021 23:24:39)
Kiinnostaako täällä ketään klassiset tikki- yms. korttipelit? Oon nyt tahkonnut Tichua netissä. 2vs2 tikki/kiipeämispeli, yksi parhaista. Helpohko ja lihaisa. Jos löytyy lisäkseni kolme kiinnostunutta niin ei ku pelaamaan.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tichu

https://therewillbe.games/articles- … ardgame-reviews/2768-blank-40249516
But where the heck is magenta?
Funkånaut
07.08.2021 18:43:52

Bongowing: Kiinnostaako täällä ketään klassiset tikki- yms. korttipelit? Oon nyt tahkonnut Tichua netissä. 2vs2 tikki/kiipeämispeli, yksi parhaista. Helpohko ja lihaisa. Jos löytyy lisäkseni kolme kiinnostunutta niin ei ku pelaamaan.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tichu

https://therewillbe.games/articles- … ardgame-reviews/2768-blank-40249516

Mä pelaan durakia ajoittain.
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
Bongowing
07.08.2021 21:58:30
Funkånaut: Mä pelaan durakia ajoittain.

Jonkinlainen kiipeämispeli ilmeisesti. Pitääpä tutustua. Parhain ikinä klassinen korttipelihän on slovenialainen tarot. Parhaimmillaan neljällä, mutta toimii hyvin myös kolmella pelaajalla. Vaatii tarot-pakan.
Tuomoo
07.08.2021 23:04:20
Jostakin syystä päivällä mietin että tekisi mieli pelata piiiiitkästä aikaa ekaa Serious Samia. Tuokin on jo 20 vuotta vanha peli. Ja sitten äsken tuli sähköpostiin GOG:lta mainosviesti, jossa tyrkytettiin peliä alle eurolla. Hmm. Tuosta olisi tosin HD-versiokin tyrkyllä, en ehkä jaksa katsoa vuoden 2001 käppägrafiikoita.
19.2.2021 never forget
GoGo-FIN
08.08.2021 07:04:01
Tuomoo: Jostakin syystä päivällä mietin että tekisi mieli pelata piiiiitkästä aikaa ekaa Serious Samia. Tuokin on jo 20 vuotta vanha peli. Ja sitten äsken tuli sähköpostiin GOG:lta mainosviesti, jossa tyrkytettiin peliä alle eurolla. Hmm. Tuosta olisi tosin HD-versiokin tyrkyllä, en ehkä jaksa katsoa vuoden 2001 käppägrafiikoita.

Samat fiilikset itsellä aiheuttaa Duke Nukem aina muutaman vuoden välein. Jos jokin oli lapsuuden peli niin se oli tuo. Serious Sam jäi itsellä aika vähälle jostain syystä, varmaan tuli vaan muita pelejä pelattua tuolloin.

Ostin alesta Achtung! Cthulhu Tactics pelin Switchille. Oikein viihdyttävää vuoropohjaista strategiaa, tismalleen Xcomin hengessä. Puuttuu vaan se oman basen mikromanagerointi. Hämmentävää että tuota pelaa ennemmin handheldinä kuin dockattuna. Ei tule ilmi pikku ruudulta nuo keskinkertaiset grafiikat niin hyvin.
Ianuarius
08.08.2021 17:07:55

Koetan miettiä että onko jotain lapsuudenpeliä, mitä tulis pelattua vieläki, mutta eipä oikeastaan.

Settlers 2 on sellanen, että sitä tulee hakattua toisinaan. Warcraft 2 myös, mutta vähemmän. Varmaan mitä eniten tuli pelattua muksuna oli joku Doom 2 tai Worms, mutta eipä niitä oikein enää jaksa. Sit tietenki NES- ja SNES-pelit, mutta ne on aika hirveitä emulaattorilla.

Eniten uudelleenpeluussa on Oblivion, NFS Hot Pursuit ja GTA 5, mutta ne on kaikki tuoreempia tapauksia.

Pitäis varmaan ostaa SNES ja joku CRT.
Your soundcard works perfectly!
Nuages
08.08.2021 17:28:22 (muokattu 08.08.2021 17:28:43)
Ianuarius: Koetan miettiä että onko jotain lapsuudenpeliä, mitä tulis pelattua vieläki, mutta eipä oikeastaan.

Settlers 2 on sellanen, että sitä tulee hakattua toisinaan. Warcraft 2 myös, mutta vähemmän. Varmaan mitä eniten tuli pelattua muksuna oli joku Doom 2 tai Worms, mutta eipä niitä oikein enää jaksa. Sit tietenki NES- ja SNES-pelit, mutta ne on aika hirveitä emulaattorilla.

Eniten uudelleenpeluussa on Oblivion, NFS Hot Pursuit ja GTA 5, mutta ne on kaikki tuoreempia tapauksia.

Pitäis varmaan ostaa SNES ja joku CRT.

Onhan noita!

Command & Conquer + Red Alert
Biomenace
UFO: Enemy Unknown
Magic the Gathering: Duels of the Planeswalker
Master of Orion 2
One Must Fall 2097
Leisure Suit Larry -pelisarja
Frederik Pohl's Gateway
Sim City 2000
Areena 5
Commander Keen -sarja

Sitten on NES-pelit: Mariot, Nintendo World Cup, Battletoads, Ufouria...

Kaikki aivan täyttä timanttia yhä edelleen.

Ja on myös tietysti pelejä, jotka ilmestyivät, kun itse olin vielä alaikäinen, mutta löysin sitten aikuisemmalla iällä, mm. Baldur's Gatet (+ muut IE-pelit) sekä tietysti monet C64- ja Nes-klassikot emulaattorilla.
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi
GoGo-FIN
08.08.2021 17:36:11
Herrajumala unohtanut areena neljän ja viitosen! Noita tuli kyllä pelattua yläasteella, voimajänikset sun muut :D. Olikohan niin että siinä vaiheessa kun pääsi dominoimaan ekaa divaria niin se oli käytännössä siinä se peli, ettei ollut saavutettavaa enää. Huh mitä muistoja :D.
Decadetroll
08.08.2021 20:09:36 (muokattu 08.08.2021 20:10:11)
Enää 3 pääpelin pomovastusta bloodbornessa... Kaikki muut pakolliset ja vapaaehtoiset on kurmuutettu hengiltä.

Seuraavana Mergo's wet nurse ja dlc:n kimppuun. Sitten vasta Gehrman ja Moon presence.
Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR
Henri Henri Olavi
08.08.2021 20:55:03 (muokattu 08.08.2021 20:55:10)
Nuages:

Biomenace
Master of Orion 2
One Must Fall 2097
Frederik Pohl's Gateway
Sim City 2000
Areena 5
Commander Keen -sarja

Uijjui! Näitä lähes kaikkia tuli pelattua silloin kuin ilmestyivät. Isoimmin mielee jäivät UFO (Xcom), MoO2, OMF2097 (ihan vitun kova) ja toki Commander Keenit.
Je suis 190221
Ianuarius
08.08.2021 22:20:26 (muokattu 08.08.2021 22:25:49)

Nuages:
Biomenace
Master of Orion 2
One Must Fall 2097
Frederik Pohl's Gateway
Sim City 2000
Areena 5
Commander Keen -sarja

Noita on kyllä kaikkia tullu pelattua, paitsi Gatewayta. Red Alertissa tuli muistaakseni mukana sellanen kolmenappinen hiiri.

Areena oli yks omia suosikkeja Suomipeleistä. Käytiinpä kerran Suorsan Sepon kanssa kaljallakin, vaan ei tullu puhetta noista peleistä silloin. Hänellä oli kovat Go-matsit kesken. :D

Mut joo, niitä pelattiin silloin. Nykyään ei oikeastaan. Jotain tulee välissä startattua vähän kuriositeettina, niinku Severancea tai Die By The Sword. No Unrealia taisin pelata aika pitkällekin, mut siinä ku saa kaikki aseet ja tajuaa että on vielä puolet peliä jäljellä ja samoilla vihuilla vaan hitpointit kasvaa, niin kyllä se jäi sit kesken.

EDIT: Snessistä puheenollen, olin tuossa vanhalla kotipaikkakunnalla ja kävin sit selaan paikallislehden arkistoja kirjastossa. Tuntuu että hinnat on näillä vehkeillä vaan noussu ku selaa huutonettiä.
https://i.postimg.cc/c4LQz70T/image.png
Your soundcard works perfectly!
Nuages
08.08.2021 22:29:05
Ianuarius: Noita on kyllä kaikkia tullu pelattua, paitsi Gatewayta.

Gateway on kyllä omasta mielestäni todella hieno tekele ja uniikki pelikokemus. Jos vanhoista puzzlepitoisista tekstipohjaisista seikkailupeleistä innostuu, niin suosittelen kyllä lämpimästi. Itse innostuin aikoinani lukemaan sen Pohlin kirjankin tuon pelin innoittamana. Jatko-osa on myös erinomainen ja Eric the Unready samalta firmalta.
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi
Bongowing
08.08.2021 22:58:01 (muokattu 08.08.2021 23:09:01)
Nuages: Gateway on kyllä omasta mielestäni todella hieno tekele ja uniikki pelikokemus. Jos vanhoista puzzlepitoisista tekstipohjaisista seikkailupeleistä innostuu, niin suosittelen kyllä lämpimästi. Itse innostuin aikoinani lukemaan sen Pohlin kirjankin tuon pelin innoittamana. Jatko-osa on myös erinomainen ja Eric the Unready samalta firmalta.

Saattaisit tykätä näistä. Löytyvät netistä myls epäkäytännöllisehköinä pdf-versioina.
http://tolkiengateway.net/wiki/Middle-earth_Quest
Nuages
08.08.2021 23:07:18
Bongowing: Saattaisit tykätä näistä. Löytyvät netistä myls epäkäytännöllisehköinä pdf-versioina.
http://tolkiengateway.net/wiki/Middle-earth_Quest

Vaikuttaa asialliselta.
Weetoz
09.08.2021 16:46:07
Decadetroll: Enää 3 pääpelin pomovastusta bloodbornessa... Kaikki muut pakolliset ja vapaaehtoiset on kurmuutettu hengiltä.

Seuraavana Mergo's wet nurse ja dlc:n kimppuun. Sitten vasta Gehrman ja Moon presence.

Se DLC on kyllä ihan tolkuttoman hyvä. Ootko käynyt yhtään rymyämässä chalice dungeoneissa, tai meinasitko mennä? Niissä on myös aika hienoja ja perhanan vaikeita bosseja, jos vaan jaksaa kaivautua riittävän syvälle. Valitettavasti ne alueet rupeaa nopeasti toistamaan itseään siellä dungeoneissa, mutta itse kyllä pelasin ihan mielelläni nekin loppuun asti, kun tuli vastaan paljon uudenlaisia vihulaisia ja hauskoja bosseja.

Itse olen pelannut tässä viime päivinä Dark Souls Remasteredia, ekaa kertaa. Hyvä peli on sekin, mutta aika paljon on sellaisia turhauttavia ja ehkä hieman ärsyttävällä tavalla vaikeita juttuja sellaiselle, joka on ensin pelannut BB:n, Sekiron ja DS3:n. Ukkeli tuntuu todella kankealta, ja monet taistelut ovat vaikeita esimerkiksi vain siitä syystä, että taistelun areena on liian pieni, tai jotain muuta vastaavaa. Mutta on tuossa paljon hyvääkin silti. Ornstein & Smoughissa olen menossa tällä hetkellä.
Decadetroll
09.08.2021 19:04:30
Weetoz: Se DLC on kyllä ihan tolkuttoman hyvä. Ootko käynyt yhtään rymyämässä chalice dungeoneissa, tai meinasitko mennä? Niissä on myös aika hienoja ja perhanan vaikeita bosseja, jos vaan jaksaa kaivautua riittävän syvälle. Valitettavasti ne alueet rupeaa nopeasti toistamaan itseään siellä dungeoneissa, mutta itse kyllä pelasin ihan mielelläni nekin loppuun asti, kun tuli vastaan paljon uudenlaisia vihulaisia ja hauskoja bosseja.

Juu, oonkohan nyt 4 tai 5 chalice dungeonia mönkinyt läpi, enkä ehkä ihan se suurin fani ole. Mutta kyllä kai noitakin tulee jossain välissä rymyttyä enemmän, kun tekeminen loppuu muuten kesken.
Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)