Moro! Juniorin RG:n putkijakki tuli tiensä päähän. Kannattaisiko suosiolla tilata Levytukusta orkkisosa (19,90€), vai saisiko jostain vastaavan edukkaammin, tai samaan hintaan laadukkaampaa? Kiitos! Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
Minusta ihan yhtä hyvä kuin Switchcraft: https://www.uraltone.com/soitinrake … eo-jakki-kitara-ym-asennuksiin.html Levytukun "Ibanezin" tai "DiMarzion" elektroniikkaosia ei kannata minusta ostaa. Kumpikaan valmistaja ei tee itse jakkeja, potikoita tms. elektroniikkaosia vaan ostaa ne isoilta varsinaisilta komponenttitehtailta(CTS, Switchcraft, Neutrik, Alpha, Hongh jne jne.), uudelleen leimaa, pakkaa oman logon pakettiin ja myy aivan törkeällä katteella kuluttajille. Basso on jalo soitin |
JuSu: Moro! Juniorin RG:n putkijakki tuli tiensä päähän. Kannattaisiko suosiolla tilata Levytukusta orkkisosa (19,90€), vai saisiko jostain vastaavan edukkaammin, tai samaan hintaan laadukkaampaa? Kiitos! Ite odotin aikoinaan Washburn Nuno oon monta kuukautta mokomaa. Toki suoraan juoteetu piuha oli parempi, ja hoiti homman. celestion G12-S 20 vatt 1975, näitä 2 paria Carlsrbro Scorpion 2 kaappia. Nepä ne on. Kokeilin wgs Reaper molemmissa, aika sama oli, mutta aito on aito. |