Vaihtovirta 03.08.2021 11:32:02 | |
---|
AAAAAAA POTKONEMMMM!!! Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Prophet 03.08.2021 11:32:16 | |
---|
Ja Potkonen pamautti! |
Parasite 03.08.2021 11:35:06 | |
---|
Aissaakeli Potkonen! "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Prophet 03.08.2021 11:44:05 | |
---|
Vastaan tulossa maailmanmestari kahden vuoden takaa. |
Tuomoo 03.08.2021 11:48:20 | |
---|
Mä en noita nyrkkeilyn sääntöjä tunne ollenkaan, mutta onko tuo Potkosen jonkinvärinen mitali nyt sitten jo aivan varmaa, kun tuota noin kovaa jo hehkutetaan? Otteluitahan on vielä jäljellä. 19.2.2021 never forget |
Tuomoo: Mä en noita nyrkkeilyn sääntöjä tunne ollenkaan, mutta onko tuo Potkosen jonkinvärinen mitali nyt sitten jo aivan varmaa, kun tuota noin kovaa jo hehkutetaan? Otteluitahan on vielä jäljellä. Joo, eli pääsi tällä välieriin ja pronssiottelua nyrkkeilyssä ei ole joten välierien häviäjät saavat kumpikin pronssia. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Vaihtovirta 03.08.2021 11:49:37 | |
---|
Tuomoo: Mä en noita nyrkkeilyn sääntöjä tunne ollenkaan, mutta onko tuo Potkosen jonkinvärinen mitali nyt sitten jo aivan varmaa, kun tuota noin kovaa jo hehkutetaan? Otteluitahan on vielä jäljellä. Juu jostain syystä nyrkkeilyssä jaetaan välieriin päässeille pronssimitalit. Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Parasite 03.08.2021 11:54:53 | |
---|
Vaihtovirta: Juu jostain syystä nyrkkeilyssä jaetaan välieriin päässeille pronssimitalit. Pitkälti muuten syynä tähän on se että jos tulee tyrmätyksi niin sen ei kuitenkaan saa otella johonkin tiettyyn aikaan. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Vaihtovirta 03.08.2021 11:56:37 | |
---|
Parasite: Pitkälti muuten syynä tähän on se että jos tulee tyrmätyksi niin sen ei kuitenkaan saa otella johonkin tiettyyn aikaan. Joo varmaa jotain tuollaista siellä taustalla. En kyllä silti oikein ymmärrä käytäntöä, kuten en ymmärrä painin keräilyeriäkään. Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Bongowing 03.08.2021 12:05:18 | |
---|
Eipä niissä pronssimatseissa rehellisyyden nimessä ihan hirveästi ole enää voitettavaa, oli mikä laji hyvänsä. Kamppailulajeissa vieläpä isohko loukkaantumisriski. But where the heck is magenta? |
seppo69 03.08.2021 12:07:33 | |
---|
Vaihtovirta: Juu jostain syystä nyrkkeilyssä jaetaan välieriin päässeille pronssimitalit. Voisiko syynä olla aivovammojen ehkäisy? |
Vaihtovirta 03.08.2021 12:07:43 (muokattu 03.08.2021 12:08:41) | |
---|
Bongowing: Eipä niissä pronssimatseissa rehellisyyden nimessä ihan hirveästi ole enää voitettavaa, oli mikä laji hyvänsä. Kamppailulajeissa vieläpä isohko loukkaantumisriski. No oishan niissä nyt olympiamitali kuitenkin voitettavissa. Sehän se koko kilpaurheilun pointti on, että ratkaistaan kilpailemalla paremmuusjärjestys. seppo69: Voisiko syynä olla aivovammojen ehkäisy? No eipä kannattaisi siinä tapauksessa otella niitä aikasempiakaan matseja. Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Funkånaut 03.08.2021 12:32:09 | |
---|
Bongowing: Eipä niissä pronssimatseissa rehellisyyden nimessä ihan hirveästi ole enää voitettavaa, oli mikä laji hyvänsä. Kamppailulajeissa vieläpä isohko loukkaantumisriski. No tämä kyllä, melko "kultainen ananas" -osaston palkinto se näissä lajeissa on. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Parasite 03.08.2021 12:38:41 | |
---|
Funkånaut: No tämä kyllä, melko "kultainen ananas" -osaston palkinto se näissä lajeissa on. Kyllä uskallan väittää että urheilijoita ainakin olympiamitalit useammin kiinnostaa kuin ei kiinnosta. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Alfons Åberg 03.08.2021 12:52:09 | |
---|
Mä en äkkiseltään keksi, mitä lisäarvoa esim. EM-futiksessa pronssiottelu toisi. Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia |
Brian May jr. 03.08.2021 13:38:07 (muokattu 03.08.2021 13:38:22) | |
---|
Jes, Potkonen! Rion saldo ylitetty. Ja voihan tuokin mitali vielä kirkastua. Toiskohan Arvi päivän toisen? Vettä! |
Parasite 03.08.2021 13:52:12 | |
---|
Presidentti: Mä en äkkiseltään keksi, mitä lisäarvoa esim. EM-futiksessa pronssiottelu toisi. Minä taas en ymmärrä miksi niitä vastustetaan. Ei niitä ole pakko katsoa jos ei kiinnosta. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Vaihtovirta 03.08.2021 14:05:49 | |
---|
Nämä painin keräilyerät nyt varsinkaan ei mun aivoihini sovi. Siis jos se jolle häviät, pääsee finaaliin, tappelet pronssi-ottelupaikasta? Mútta mihin se välierän hävinnyt sitten menee? Ja jos se menee pronssi-otteluun ni mihin se toisen välierän hävinnyt menee? Luulis nyt niiden olevan siellä pronssiottelussa, eikä jonkun avauskieroksella ottelunsa hävinneen.. Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Parasite 03.08.2021 14:11:29 (muokattu 03.08.2021 14:16:36) | |
---|
Vaihtovirta: Nämä painin keräilyerät nyt varsinkaan ei mun aivoihini sovi. Siis jos se jolle häviät, pääsee finaaliin, tappelet pronssi-ottelupaikasta? Mútta mihin se välierän hävinnyt sitten menee? Ja jos se menee pronssi-otteluun ni mihin se toisen välierän hävinnyt menee? Luulis nyt niiden olevan siellä pronssiottelussa, eikä jonkun avauskieroksella ottelunsa hävinneen.. Pronssiotteluita on kaksi ja niissä on vastakkain välierien häviäjät ja keräilyerien voittajat. E: ja silkkaa mutua, mutta luulisin että keräilyerät ovat olemassa ikään kuin tasoittamassa sitä että muuten kyseessä ovat pelkät pudotuspelit ja ensimmäisen ottelun vastustajalla on iso merkitys. Oliko jopa niin että ensimmäisen kierroksen parit arvotaan? "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Vaihtovirta 03.08.2021 14:15:03 | |
---|
Parasite: Pronssiotteluita on kaksi ja niissä on vastakkain välierien häviäjät ja keräilyerien voittajat. Aa..no siltikin liian monimutkasta. Turpaan ja lauluun pitäisi mennä, niin kuin muissakin kunnon lajeissa. Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |