Aihe: Telkkarin samat naamat ja loputtomat uusinnat.
1 2 3 4 57 8 9 10 11
p130
26.07.2021 12:28:52 (muokattu 26.07.2021 13:36:31)

Henri Henri Olavi: En nyt muista mikä Bondi tämä oli. Tässä järjestyksessä se menee, mutta tokikin lyömisen ja nussimisen välissä on hieman aikaa, eli ei nussi heti lyömisen perään vaan toisessa kohtauksessa.

Ainakin Live and Let Die muistaakseni. Sen tumman junioriagentin kanssa meni näin. Varmaan muutama muukin...

E: kirotusvihre
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
abassimo
26.07.2021 13:09:21
The Man with the Golden Gun elokuvassa ainakin Bond lyö hotellihuoneessa sitä Scaramangan muijaa ja pistää sen käsilukkoon. Myöhemmin siinä sitten bängättiin.

Ilmeisesti tuon leffan aikoihin Bondista yritettiin tehdä enemmän sellaista kovakätistä tyyppiä ohjaajan puolesta ja vähentää sitä gentleman tyyliä, joka aiemmin oli ollut Bondin tavaramerkki. Leffana tuo oli muistaakseni aika paha floppi. Tunnusbiisi on kuitenkin rautaa ja Christopher Leen roolisuoritus.
Suddenly diu diu
zekeode
26.07.2021 13:25:59

Eniten hämmästyttää, että vuonna 2021 joku vielä katsoo televisiosta mainoksia ja niiden välissä satunnaista ohjelmaa.
abassimo
26.07.2021 17:01:15
Tänään telkkarista tulee taas Bondi joka meinaa sitä, että illalla täytenee linnoittautua television ääreen.
Suddenly diu diu
Prophet
26.07.2021 21:36:12
abassimo: Tänään telkkarista tulee taas Bondi joka meinaa sitä, että illalla täytenee linnoittautua television ääreen.

Paras nautinto tulee tietysti, kun katsoo Bondia mainoskatkoilla ja täyskuvalla.
Alfons Åberg
26.07.2021 23:45:18
Tympee Huttunen: Kyllä pitäisi kunnon elämykseen näyttää Camel Boots-mainoksia yms.

Mustan Pörssin Topi, Light Beer, Kymppikioskilta saa!
Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia
mpekkanen
27.07.2021 00:27:55 (muokattu 27.07.2021 00:35:17)
Jospa olisikin ohjelma, jossa näytettäisiin vanhoja mainoksia, niin se voisi olla ihan hauska.
Ja tosiaan ajalta jolloin ei danish guy, tena, specsaver ja lidl jalkapallomainoksia vielä ollut.

E: kirjoitusvirhe. Sehän taisi olla danish guy :)
lukethesis
28.07.2021 09:23:13
Sairanen selosti kirjassaan mm. tuota ohjelmakartan ja ns. ikuisten Bondien logiikkaa, en vaan muista tarkemmin sitä enää Mutta pakettinahan ne ostetaan, ja esimerkiksi yhden ison tv-ensi-illan oheen tuotantoyhtiöt lyövät aina tukun muita. Kandee muuten lukea toi.

Myös noilla kaikilla (suomalaisilla) peruskanavilahan on streaming-palvelu nykyään, mutta täysin sama se sisältö sielläkin on.

sub zero: Jos pitää kerran uusintoja näyttää, eikö sitten esim jotain 1980-luvun tietovisoja ja talkshow-ohjelmia (1970-luvun nauhat varmaan hukattu)? Samoin kans vois olla joku "Ajankohtainen kakkonen 40 vuotta sitten".

Joo! Vähän aikaa sittenhän jo luulin että Maikkari lähtee tähän sillä Pöllötöllö-ohjelmallaan, mutta vielä mitä - ohjelman formaatti oli joku Sohvaperunat-versio, missä Krisse Salmisen tyyppisten kommentointi oli pääosassa. Plääh.

Meinasin sanoa että Teema on vielä voimissaan lineaarisena TV-kanavana, mutta toisaalta sekin on Areenassa nähtävissä.
mpekkanen
28.07.2021 12:17:04
Tänään Octopussy ja Uunon muisti palailee pätkittäin.
abassimo
28.07.2021 12:21:46 (muokattu 28.07.2021 12:23:11)
mpekkanen: Tänään Octopussy ja Uunon muisti palailee pätkittäin.

Octopussy on mun mielestä aika heikko Bondi, vois melkeinpä skipata tuon. Seuraava leffa A View to a Kill toisaalta on taas neroutta varsinkin Christopher Walkenin roolin vuoksi.

Uunot nyt on aina parhautta.
Suddenly diu diu
Prophet
28.07.2021 20:44:39
Tympee Huttunen: Kyllä pitäisi kunnon elämykseen näyttää Camel Boots-mainoksia yms.

Koff-mainoksia myös. Nyt otetaan miehestä mittaa!

https://www.youtube.com/watch?v=mw2P5G3L3to
Prophet
28.07.2021 20:47:15
abassimo: Octopussy on mun mielestä aika heikko Bondi, vois melkeinpä skipata tuon. Seuraava leffa A View to a Kill toisaalta on taas neroutta varsinkin Christopher Walkenin roolin vuoksi.

Uunot nyt on aina parhautta.

Uuno Turhapuro Armeijan leivissä tv-sarjana olisi saatava dvd:lle. Elokuvaan nähden huomattavasti enemmän lisäpituutta.
Hetfield
29.07.2021 14:52:47

Teemalta tulee onneksi paljon hyvää kampetta ja kun oikein perkaa ohjelmatiedot tarkkaan, niin välillä muiltakin kanavilta. Oon tallennellut tasaiseen tahtiin vähän joka paikasta elokuvia, mutta eniten Yleltä.
Alright, alright, alright!
HXY
29.07.2021 14:55:18

Mä en jaksa katsoa oikeastaan edes Netflixiä tai HBO:ta enää, YouTube best.
"Harold Camping on kokenut maailmanloppujen ennustaja." -Iltalehti
mpekkanen
29.07.2021 15:37:42
HXY: Mä en jaksa katsoa oikeastaan edes Netflixiä tai HBO:ta enää, YouTube best.

Netflix on minulla aina välillä, mutta nyt on taas kausi ettei ole.

Netflixin vika on siinä ettei sieltäkään löydy viime vuosituhannen elokuvia jos ei lasketa joitain suuria leffoja ja Oscar voittajia.
Dokumentit(koko sana pitäisi olla lainausmerkeissä) on niin kuraa, ettei niitä pysty katsomaan.
... Vaikka Netflixin omasta tuotannosta löytyy muutama ihan ok leffa/sarja, niin huomattavan suuri osa on huonoja. Käsikirjoitus on sekoitus parin hittileffan tarinaa ja viittaukset on niin selviä, että ne huomaa väkisin. Jos on paljon katsonut elokuvia, niin tuollainen ei niin kympillä nappaa.
Ja mikäli joku sarja tai elokuva menestyy, niin sille tulee aina jatkoa, näin on toki useasti muutoinkin. Jos netflix sarja ei menesty, niin se saattaa loppua ilman kunnon lopetetusta.

Minusta Netflixin pitäisi panostaa laatuun ja jättää liukuhihnatuotanto pois ja vanhempia elokuvia voisi myös lisätä valikoimaan.
HXY
29.07.2021 16:07:50

mpekkanen: Netflix on minulla aina välillä, mutta nyt on taas kausi ettei ole.

Netflixin vika on siinä ettei sieltäkään löydy viime vuosituhannen elokuvia jos ei lasketa joitain suuria leffoja ja Oscar voittajia.
Dokumentit(koko sana pitäisi olla lainausmerkeissä) on niin kuraa, ettei niitä pysty katsomaan.
... Vaikka Netflixin omasta tuotannosta löytyy muutama ihan ok leffa/sarja, niin huomattavan suuri osa on huonoja. Käsikirjoitus on sekoitus parin hittileffan tarinaa ja viittaukset on niin selviä, että ne huomaa väkisin. Jos on paljon katsonut elokuvia, niin tuollainen ei niin kympillä nappaa.
Ja mikäli joku sarja tai elokuva menestyy, niin sille tulee aina jatkoa, näin on toki useasti muutoinkin. Jos netflix sarja ei menesty, niin se saattaa loppua ilman kunnon lopetetusta.

Minusta Netflixin pitäisi panostaa laatuun ja jättää liukuhihnatuotanto pois ja vanhempia elokuvia voisi myös lisätä valikoimaan.

Samaa mieltä loppukaneetista. Tuntuu, että joitakin vuosia sitten Netflix teki hyvinkin laadukasta originaalisisältöä, mutta nykyään tulee lähinnä nopeasti valmistettua roskaa.
"Harold Camping on kokenut maailmanloppujen ennustaja." -Iltalehti
Alfons Åberg
29.07.2021 20:17:24
mpekkanen:

Mulla kun luottokortin numero vaihtui, Netflix-tilaus jäi katkolle pari kuukautta sitten. En ole jaksanut uusia, jotenkin tuntuu nyt siltä että sitä mitä haluaisi katsoa, ei ole Netflixissä.
Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia
mpekkanen
29.07.2021 21:55:26
Presidentti: Mulla kun luottokortin numero vaihtui, Netflix-tilaus jäi katkolle pari kuukautta sitten. En ole jaksanut uusia, jotenkin tuntuu nyt siltä että sitä mitä haluaisi katsoa, ei ole Netflixissä.

Jokunen kuukausi on itselläkin kun viimeksi oli Netflix. Kaikki omasta mielestä katsomisen arvoinen tuli katsottua...
Vaikka olen useasti puhunut vanhemmista leffoista, niin ei se juttu siinä ole pelkästään, että pitäisi olla vanhempia 60/70/80-luvun elokuvia pelkästään sen vuoksi että ovat vanhempia. Paljon kun on nähnyt, niin useasti noista vanhemmista löytyisi sellaista katsottavaa jota ei ole jo nähnyt tai joita ei muista.
Arvaan, ettei nytkään netflixin valikoimassa ole kuin muutama 70-luvulla tehty elokuva ja sitten toisaalta uudempia moneenkertaan nähtyjä tämän vuosituhannen leffoja on paljon.

Amazon prime on nyt ja sieltä on riittänyt toistaiseksi katsottavaa.
hjukke
29.07.2021 22:07:53

Primessa on kyllä hinta-laatu - suhde kohdillaan. yleisesti suoratoistojen ongelma on juuri sektorien kapeus, pitäisi olla viisi palvelua yhtäaikaa että olisi oikeasti jotain katsottavaa.
Learn to play what you want to hear.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)