Henri Henri Olavi 03.07.2021 18:38:43 | |
---|
Eipä siinä matsissa ollut kuin pari tuollaista kieriskelyä. Kaikki jengit sitä tekee, jotkut pelaajat vähemmän kuin toiset. Toiset ei ollenkaan, jokaisessa joukkueessa. Je suis 190221 |
Parasite 03.07.2021 18:42:45 | |
---|
Brian May jr.: Italiassa osataan pelin kovempi puoli ja opportunistinen taktikointi - ne, jotka väittävät, ettei moni muu maajoukkue tekisi ihan samanlaisia juttuja, ovat mielestäni pääsääntöisesti väärässä ja puolueellisia. Italialla nyt vain on pinttymätön maine tämän suhteen, ja tekee nuo temput toki muita paremmin. Mun mielestä jonkun Bonuccin ja Chiellinin jekuttelua on hauska katsoa, mutta tietysti sillä perusehdolla, että ovat älyttömän kovia toppareita noin muuten. Kiehtova maajoukkue ja kestomenestyjä kaikin puolin. Tuskin kukaan tässä meinaa ettei muut joukkueet tekisi noita samoja juttuja, tietysti jokainen joukkue pelaa aikaa johdossa ollessaan tai korostaa rikkeitä. Mutta kyllä Italia tässä pelissä teki tuota todella todella härskisti verrattuna mitä muut ovat vaikka näissä pudotuspeleissä tehneet. Ja miksipä ei tekisi kun erotuomarit eivät asiaan puutu käytännössä ollenkaan. Osittain itseä tuossa ehkä myös ärsyttää se että kun Italia on tällä hetkellä muutenkin niin hiton kova ettei niiden todellakaan tarvitsisi käyttää mitään vippaskonsteja vaan ilmankin olisivat matkalla mestaruuteen. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Henri Henri Olavi 03.07.2021 18:50:00 | |
---|
Parasite: Italia on tällä hetkellä muutenkin niin hiton kova ettei niiden todellakaan tarvitsisi käyttää mitään vippaskonsteja vaan ilmankin olisivat matkalla mestaruuteen. Tämä. Juuri tämä. Mutta eipä ne minua oikeastaan haittaa. Kuuluu peliin. Je suis 190221 |
Vaihtovirta 03.07.2021 18:52:32 | |
---|
Kohta tuleva mestari Tanska voittaa jalkapallo-ottelun. Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Tympee Huttunen 03.07.2021 18:53:40 | |
---|
Henri Henri Olavi: Tämä. Juuri tämä. Mutta eipä ne minua oikeastaan haittaa. Kuuluu peliin. Filmaus kuuluu peliin, kuten kampitkin. Ja molemmista pitäisi saada rangaistus. Jostain syystä noi filmaukset ei samalla tavalla nosta korttia. Italian maali olisi pitänyt hylätä tuon johdosta. Tyyppi makaa siellä rankkarialueella muiden tukkona kalastellen rankkaria ja pomppaa ylös kun maali tulee. Muut pelasivat varmasti varovaisemmin ja väistellen tätä filmaajaa. |
Scrobble 03.07.2021 19:07:50 | |
---|
Ei ollut muuten edes kulma tuo mistä Tanska maalin sai. |
Brian May jr. 03.07.2021 19:12:36 | |
---|
Mielipiteensä kullakin, ja se on ihan hyvä. Mua ei haitannut, mutta mä kannatankin Italiaa. Tanska vei jännityksen tämänhetkisestä matsista heti alkuunsa. Vettä! |
Tympee Huttunen 03.07.2021 19:14:40 | |
---|
Brian May jr.: Mielipiteensä kullakin, ja se on ihan hyvä. Mua ei haitannut, mutta mä kannatankin Italiaa. Tanska vei jännityksen tämänhetkisestä matsista heti alkuunsa. Ilo katsella Tanskan peliä ja kai tossa extra-sympatiat on vielä. |
Tuomoo 03.07.2021 19:19:10 | |
---|
Tanskan peli on kyllä todella kurinalaista ja tehokasta. 19.2.2021 never forget |
Henri Henri Olavi 03.07.2021 19:27:33 (muokattu 03.07.2021 19:27:52) | |
---|
Itse en pysty katsomaan illan pelejä. Hieman harmittaa, mutta toisaalta kun eräs nainen kutsui kyläilemään, niin katsotaan nyt sitten tämä tilanne; onko filmaamista, pikkunäppärää liikuttelua, peippailua jne. Toivon Tanskan ja Ukrainan voittoja. Je suis 190221 |
Henri Henri Olavi: Itse en pysty katsomaan illan pelejä. Hieman harmittaa, mutta toisaalta kun eräs nainen kutsui kyläilemään, niin katsotaan nyt sitten tämä tilanne; onko filmaamista, pikkunäppärää liikuttelua, peippailua jne. Toivottavasti ei maalintekotilanteessa tuomari vihellä pilliin käsivirheen takia..röhhöh vähä setämieshuumoria.. Ei oikein tulevan mestarin peli näytä tällä hetkellä kovin hyvältä. Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Tympee Huttunen 03.07.2021 19:36:57 | |
---|
|
Henri Henri Olavi 03.07.2021 19:38:06 | |
---|
Vaihtovirta: Toivottavasti ei maalintekotilanteessa tuomari vihellä pilliin käsivirheen takia..röhhöh vähä setämieshuumoria... Pääasia on että rangaistuksia jaellaan. Je suis 190221 |
Henri Henri Olavi 03.07.2021 19:38:50 | |
---|
Je suis 190221 |
Tuomoo 03.07.2021 19:42:14 | |
---|
Olipas nätti maali 19.2.2021 never forget |
Parasite 03.07.2021 19:46:37 | |
---|
Tuomoo: Olipas nätti maali Ihan käsittämätön keskitys. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Vaihtovirta 03.07.2021 19:46:45 | |
---|
Tuomoo: Olipas nätti maali On toi kyllä kuin jotkut saavat tollasella pyöreällä esineellä vauhdista syötettyä millilleen siihen mihin pitääkin..Ei saatana lisää kaljaa ettei ala enempää masentamaan..:) Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Tuomoo 03.07.2021 20:13:20 | |
---|
Tsekki on kyllä kiristänyt otetta käsittämättömän paljon. 19.2.2021 never forget |
Prophet 03.07.2021 20:52:53 | |
---|
Tsekkipelaajan ohimoonko ne rautanappulat osuivat? |
Vaihtovirta 03.07.2021 20:57:52 | |
---|
Vaihtovirta: Kohta tuleva mestari Tanska voittaa jalkapallo-ottelun. Tuleva mestari voitti juuri jalkapallo-ottelun!!! Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |