Aihe: Judas Priest - 'Yleistä Keskustelua'
1 2 3 4 557 58 59 60 6174 75 76 77 78
Dinorocker
13.05.2021 16:27:08
Heiskanen: https://www.youtube.com/watch?v=cqOZJAZR1XM

K.K.:lta kajahtaa

"Okay, so a Blabbermouth article says Binks sustained a wrist injury which is why he's not involved, but will make live guest appearances. That could be the truth or it could be a graceful lie meant to allow Binks a way to make an exit without acknowledging his playing wasn't suited for this kind of music.
Megalomania
17.05.2021 14:00:31
Heiskanen: https://www.youtube.com/watch?v=cqOZJAZR1XM

K.K.:lta kajahtaa

Ihan hyvä ja tarttuva biisi. Muutamaan kertaan olen nyt kuunnellut. Lähtee käyntiin tosin aikaslailla samantyylisellä riffillä kuin Nostradamus.
"Koska musiikin voidaan havaita koostuvan melodiasta ja rytmistä, on kiinnitettävä huomiota siihen vaikutukseen, mikä niillä on kasvatukseen." - Aristoteles
Flash
01.07.2021 08:02:35

No jaa, Firepower oli mielestäni paras Priestin levy sitten Painkillerin. Ihan verevää on toki KK:n kamakin ja bändi vaikuttaa varsin pätevältä. Harmi silti, että eivät enää huolineet Downingia takaisin Priestiin.
Live Music Is Better!
Cadaver
01.07.2021 17:38:27

Paras vastaveto olisi pistää vielä Priestimmäksi kuin KK:n Priest, oikeustoimiuhkailujen sijaan :) On totta että kitarat on Judas Priestissä menettäneet omaleimaisuuttaan kitaristivaihdoksen jälkeen, toisaalta Halfordin laulun tunnetta ja ilmaisuvoimaa ei oikein Ripper pysty peittoamaan, että sillä suunnalla ei mitään pelättävää. Vaikka onkin (IMO) onnistunut parantamaan suoritustaan, aiemmat vedot niin Priestin, Iced Earthin kuin Ynkänkin kanssa oli mun korvaan jotenkin kalseita tai yksiulotteisia, enää ei.

Mutta kyllä mulle kaksi hyvää bändiä yhden sijasta kelpaa, vähän samaan tyyliin kuin Battle Beast / Beast In Black.
My Ka is screaming, my pulse is speeding until - I cross the line
joku muu sikko
01.07.2021 18:14:53
Millähän perusteella kookoota voisi kieltää tuota bänditoimintaa? Edes tuolla nimellä jossa lukee sana Priest.
Hyviä oli kyllä noi biisit. Ja kokonainen albumikin kai tulossa!
Juu mast tsamp övei from skvirröls baik ant staat living diu. -Sjömanni-
Regalis Apertura
01.07.2021 18:38:16
Veikkaisin että eniten juurikin tuo "Priest" tuossa KK:n bändin nimessä Halfordia & kumppaneita närästääkin... Varmaan pelkäävät että fanit ym. eivät muka huomaisi eroa kummankin bändin välillä? Kannattaisi varmaan kysyä miten Saxon ja Oliver/Dawson Saxon voivat toimia ilman "sekaannuksia" ymv. vääntöä?
lapio
08.07.2021 09:50:45 (muokattu 08.07.2021 09:51:41)

Vertailu on aina paikallaan, mutta Angel of retribution paluulevy oli priestiltä aika tylsä kokonaisuus eikä suunta ole ollut minusta kovin paljon parempi sen jälkeen. Aika yhdentekevää hevisahausta nämä KK:nkin biisit olivat. En oikein jaksa innostua. Harmi sinänsä, kun priestiä olen diggaillut pitkään. Jotain innovatiivisempaa kaipaisin joko Judaksen praistilta tai sitten KK:n vastaavalta. Ei väräytä viisaria kyllä. Mutta ehdottomasti annan levylle mahdollisuuden. Meinaakohan KK soittaa juuttaan biisejä keikoilla?
Swayne
09.07.2021 08:58:52
KK:n kaksi julkaistua biisiä olen kuunnellut. Kuullostavat aivan Ripperin aikaiselta Priestiltä. Rumpalikin kuullostaa yksi yhteen Scott Travisilta. Onko se hyvä asia, niin jokainen voi itse päättää. Minulle jää mielikuva pikkumaisesta tappelusta kun ette ota mua mukaan, niin sitten leikin itsekseni.
Regalis Apertura
09.07.2021 09:27:29
Noo KK ei kuitenkaan ole ensimmäinen ex-jäsen joka haikailee paluuta entiseen bändiinsä. Jos kerran on aikanaan tehnyt selväksi ettei kiertäminen ja soittaminen bändissä enää napeksi niin miksi ihmetellä ettei "yhyy haluan takaisin"-tyyli oikein enää jälkikäteen purekaan kun Priest toimii nykykokoonpanolla oikein hyvin? Luulisi että noinkin tunnettu muusikko pärjäisi tähänkin astisella omaisuudellaan (oletan että löytyy täpäkkää ihan "riittävästi") vaikkei enää tekisi juuri mitään...
joku muu sikko
09.07.2021 09:39:25
Kai sitä nyt aikuinen mies saa rokkibändin perustaa jos haluaa. Ja Juudaksen priest soittaa KK:n biisejä niin eiköhän myös KK saa soittaa Priestin biisejä. Ihmetyttää muutenkin että onko nuo muka toisiltansa pois soitti kuka soitti mitä missä milloin soitti. Kyllä sitä mualimaan melua mahtuu.
Tympee Huttunen
09.07.2021 09:39:26
Regalis Apertura: Noo KK ei kuitenkaan ole ensimmäinen ex-jäsen joka haikailee paluuta entiseen bändiinsä. Jos kerran on aikanaan tehnyt selväksi ettei kiertäminen ja soittaminen bändissä enää napeksi niin miksi ihmetellä ettei "yhyy haluan takaisin"-tyyli oikein enää jälkikäteen purekaan kun Priest toimii nykykokoonpanolla oikein hyvin? Luulisi että noinkin tunnettu muusikko pärjäisi tähänkin astisella omaisuudellaan (oletan että löytyy täpäkkää ihan "riittävästi") vaikkei enää tekisi juuri mitään...

KK menetti kaiken siijoituksissaan. Kitaratkin meni myyntiin.
Regalis Apertura
09.07.2021 11:38:49
Eikös KK sitten saakaan edes tekijäoikeusrojalteja Priestin ajoiltaan (tosin en ole tietoinen että sävelsikö yhtään biisiä vai tekikö Tipton ne kaikki)? En tiennytkään että olisi niin tiukoilla että skebatkin piti panna myyntiin...
Funkånaut
09.07.2021 12:02:28 (muokattu 09.07.2021 12:02:40)

Regalis Apertura: Eikös KK sitten saakaan edes tekijäoikeusrojalteja Priestin ajoiltaan (tosin en ole tietoinen että sävelsikö yhtään biisiä vai tekikö Tipton ne kaikki)? En tiennytkään että olisi niin tiukoilla että skebatkin piti panna myyntiin...

Mulla olis muistikuva, että KK olis jo myynyt oikeutensa noihin rojalteihin.
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
jpentti
09.07.2021 12:08:58
Tympee Huttunen: KK menetti kaiken siijoituksissaan. Kitaratkin meni myyntiin.

No ei sentään ihan kaikki kepit menneet myytiin, kyllä Kentsulla on edelleen laaja arsenaali soittimia tallessa. Sellaisiakin joita ei ole livenä/julkisuudessa nähty. Turha on rahaa pitää kiinni arvokitaroissa joita ei enää tarvitse/raaski viedä keikoillekaan ;)
Flash
09.07.2021 12:39:36

Regalis Apertura: Eikös KK sitten saakaan edes tekijäoikeusrojalteja Priestin ajoiltaan (tosin en ole tietoinen että sävelsikö yhtään biisiä vai tekikö Tipton ne kaikki)? En tiennytkään että olisi niin tiukoilla että skebatkin piti panna myyntiin...

Kaikki biisit oli ainakin merkitty Downing, Halford, Tipton kolmikolle. Sitä en tiedä onko KK myynyt osuutensa tai osan niistä. KK on tehnyt huonoja sijoituksia, minne on uponnut rahaa.
Live Music Is Better!
ectman
09.07.2021 13:17:13
KK yritti tehdä kotikartanostaan golf-resorttia joka kusi. Royaltyt piti myydä tappioiden takia. Suurimmaksi osaksi kaikki rahahuolet taitaa liittyä tuohon kartanoon.. Vaikka sen halvalla kirjan mukaan sai 80-luvulla niin silti koitui ainakin taloudelliseksi kohtaloksi jollain tasolla. Nyt on kai jotain steel mill -keikkapaikka viritystä menossa
joku muu sikko
09.07.2021 15:17:48
Priest on myynyt guuglen mukaan 50miljoonaa levyä. Moni artisti olisi tuolla levymyynnillä upporikas jos on nimi suunnilleen joka biisin krediiteissä.
Mutta eipä noiden törsääminen toki niin iso homma ole kun on kymmeniä vuosia aikaa ja sopivan tyhjä pää sijoitushommissa.
Angra Mainyu
11.07.2021 22:32:23
Tuo uusi kk biisi sermons of The jotain... Kuulostaa perus geneeriseltä metallista, ei uponnut, dowin spitto ja soundi ainut ainut miksi sen jaksoi kuunnella. Owens tuntuu vain väkisin vetävän biisin läpi
Allekirjoituspaikka myynnissä 6,66¤/kk (ei määräaikaisuutta)
Regalis Apertura
12.07.2021 09:41:07
Tuosta Ripper Owensista sen verran että jostakin syystä mulle on jäänyt vähän sellainen kaksipiippuinen kuva. Siis äänialaa kyllä äijällä riittää vaikka muille jakaa mutta jotenkin tunteeton (uskaltaisiko sanoa konemainen?) ääni mun korvissa. Ja se lavaesiintyminen (olin sillä Demolition-kiertueen Hesan keikalla aikanaan) jätti aika kylmäksi sen kaiken "uhoamisen"/varjonyrkkeilyn ymv. takia. Halfordia tuli kyllä siinä vaiheessa ikävä... Muutenkin nuo Ripperin muutkin bändit ovat kuulostaneet aika Priest-kopiolta em. syystä. Äijä ei vaan oikein tunnu sopivan ihan joka paikkaan?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)