finntrolli 24.04.2004 23:14:48 | |
---|
ois varmaan tosi hyvä akustisena. Ja sit viel jossain baarissa missä kukaan ei ymmärrä mitään hyvän musiikin päälle. Niimppä... |
jwalk 25.04.2004 00:15:14 (muokattu 25.04.2004 00:17:04) | |
---|
No joo...Alkaa olla setti kasassa,tavoitehan on suunnilleen 20 vakkaria ja n.50 "ässää".Kuuntelin tässä hiljakseen ämppärikokoelmaani ja tarttui mieleen semmonenkuin Ilonan kesäpano.Voin jo kuvitella 3kpl keskim.40v rumaa ja karvaista jätkää vetämässä tunteella ja pokerilla kys. biisiä.Jeeees! Laitoin jo tabla-osastollekin kyselyn jos jollaa olisi.Jos ei,niin täytyy aamulla blokkailla että sais päivätreeneihin. |
baron 25.04.2004 18:34:50 | |
---|
Mä oon soitellut jatsia keskikaljabaareissa ja hyvin mennyt läpi. Turha aliarvioida yleisöä. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Lennu 27.04.2004 16:37:52 (muokattu 27.04.2004 16:39:24) | |
---|
Mä oon soitellut jatsia keskikaljabaareissa ja hyvin mennyt läpi. Turha aliarvioida yleisöä. Joo totta, mutta ei yleisö ota sitä aliarvioimisena. Ainoa mikä ratkaisee on se, että kaikki viihtyy, eikä kellään ole hapanta naamaa. Sama se mitä siellä soittaa. Yhteistä kivaa siellä pidetään, vaikka veteliskin vaan niitä eppunormaaleja. Tuli jotenkin elitistinen maku tuosta sun heitosta, vaikkakin hyvin laiha. edit: (voi tosin johtua siitä, että ite vetää aina niitä poppisklassikoita, heh, eli unohda...) |
baron 02.05.2004 10:24:34 (muokattu 02.05.2004 10:32:29) | |
---|
Joo totta, mutta ei yleisö ota sitä aliarvioimisena. Ainoa mikä ratkaisee on se, että kaikki viihtyy, eikä kellään ole hapanta naamaa. Sama se mitä siellä soittaa. Yhteistä kivaa siellä pidetään, vaikka veteliskin vaan niitä eppunormaaleja. Tuli jotenkin elitistinen maku tuosta sun heitosta, vaikkakin hyvin laiha. edit: (voi tosin johtua siitä, että ite vetää aina niitä poppisklassikoita, heh, eli unohda...) Mä itse tykkään soittaa jatsia ja mä tarkoitin vain sitä, että ei mun tarvitse keskikaljabaarikeikkaa varten miettiä, mistähän ne mahtaisi tykätä. Viestin idea oli siinä, että bändi voisi soittaa juuri sitä, mikä on ominta ja jos sen tekee hyvin/kivasti, niin kyllä jengi diggaa. Edit. Jos mä vielä selventäisin, että tulisin varmasti oikein ymmärretyksi. Osassa threadin kirjoituksia oli sellainen sävy, että keskikaljabaarikeikkaa varten pitäisi ohjelmiston "tasoa" jotenkin laskea ja se on mun mielestäni täysin turhaa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
kuha isko 01.07.2004 09:30:40 | |
---|
Balladeja ja rokkia vuorotellen, sanoisin. Omat suosikit keikoilla on Hector, CCR, jokunen Beatles (varsinkin Something ja All My Loving). Tuo Irwin Goodman- ja Leevilinja on jotenkin pelannut meillä huonosti... ehkä yleisö vaistoaa että se on ollut esiintyjille pakkopullaa. Tai sitten niitä soittaa niin monet, ja paremmin kuin me? |
baron 02.07.2004 23:01:34 | |
---|
Tuo Irwin Goodman- ja Leevilinja on jotenkin pelannut meillä huonosti... ehkä yleisö vaistoaa että se on ollut esiintyjille pakkopullaa. Tai sitten niitä soittaa niin monet, ja paremmin kuin me? Mä vielä sönkkään selvää asiaa: Ei se, että ihminen tykkää keskikaljasta, tee musiikkimakua kummalliseksi. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Lord of the strings 02.07.2004 23:26:21 | |
---|
Moottoritie on kuuma! "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| |
joku ihmeen de glider in :) Rock'n Roll |