Aihe: The Grand Tour
1 2 3
tuomittu
17.01.2017 19:43:03
Onhan tämä aivan ok. Harmillisesti on kyllä läpeensä käsikirjoitettu aivan kaikki, kuten vähän epäilinkin. Ei ole ilmeisesti luottoa siihen, että kun nuo kolme vaan laittas koheltamaan yhdessä (jonkun näkönen kässärin runko nyt olis varmaan hyvä olla, mutta vain runko), niin tuloksena olis taianomaista viihdettä.
Milkop
17.01.2017 20:23:04 (muokattu 17.01.2017 21:06:23)

Tämä on vähän kuin Top Gear huonoimmillaan eli ihan katsottava, paikoin jopa hyvä, mutta silti niihin huippuvuosiin ei ole mitään paluuta. Liikaa käsikirjoituksen varassa tosiaan mennään. Ja jos nuo haastattelut olivat aiemmin turhia niin nyt tuolla saman huonon vitsin kierrättämisellä jaksosta toiseen ei ole senkään vertaa arvoa. Tuleehan tätä katsottua silti, mutta ei tätä liikaa kehua pysty, ei mitenkään.

E: typo
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Bullitt
17.01.2017 21:05:32
Juu tuo liika käsikirjoitukseen nojaaminen tässä itseäkin eniten häiritsee. Sille julkkishommalle tuli ekassa jaksossa naureskeltua mutta onhan tuo hieman kökköä kierrättää samaa vitsiä jaksosta toiseen. En ole tosin muutamaa uusinta jaksoa edes nähnyt.
Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen.
J.Newkid
18.01.2017 10:28:57

Vois ajella enemmän ja leikkiä talkshowta vähemmän. Missä on 100 pound car -challenge? Missä on supercar roadtrip? Onko BBC kieltäny nää?
Rantakirppu -spessussa oli jo vähän yritystä. Muutenkin yks mun suosikki Top Gear -jaksoja on se missä ne ajaa mopoilla 'namissa!
"Katselin videotasi aiheesta Johanna Kurkela - Rakkauslaulu. En kirjoita sinulle enää ikinä mitään."
tuomittu
18.01.2017 10:46:21
Milkop: Tämä on vähän kuin Top Gear huonoimmillaan

Tämä oli erittäin osuva kuvaus.
Quru
20.01.2017 12:00:33 (muokattu 20.01.2017 12:06:18)
Minua vähän ärsyttää vitsit, jotka on selvästi käsikirjoitettu vain siksi että hähähää me voidaankin nyt sanoa näin koska ei olla enää BBC:llä. Ehkä olen tosikko, mutta tarkoitushakuiset sovinismilla, rasismilla ja homofobialla flirttailevat läpät ei oikein lähde kun ne on kirjoitettu mukaan vaan koska voi. Top Gearissa ei haitannut lain, kun vitsi tuntui luontevimmilta kun niitä ei erikseen korostettu keskisormen heilutteluna. Se oli hyvän mielen ohjelma jossa vähän välillä lipsahti, nyt tulee välillä oikeasti turhan paljon ilkeilyn fiilikset.
"Hyvä." -Parasite
Bonham
21.01.2017 01:04:20
Quru: Minua vähän ärsyttää vitsit, jotka on selvästi käsikirjoitettu vain siksi että hähähää me voidaankin nyt sanoa näin koska ei olla enää BBC:llä. Ehkä olen tosikko, mutta tarkoitushakuiset sovinismilla, rasismilla ja homofobialla flirttailevat läpät ei oikein lähde kun ne on kirjoitettu mukaan vaan koska voi. Top Gearissa ei haitannut lain, kun vitsi tuntui luontevimmilta kun niitä ei erikseen korostettu keskisormen heilutteluna. Se oli hyvän mielen ohjelma jossa vähän välillä lipsahti, nyt tulee välillä oikeasti turhan paljon ilkeilyn fiilikset.

Ei saatana! Onko nää ohjelmat käsikirjoitettu???
Quru
21.01.2017 05:56:05
Bonham: Ei saatana! Onko nää ohjelmat käsikirjoitettu???

Lainasitko väärää viestiä vai onko sisälukutaidossa vikaa?
"Hyvä." -Parasite
BMF
06.02.2017 21:48:23
Hehe, uudessa jaksossa on Ser Ilyn Payne -kitaristina.
Beat your dick like it owes you money.
MaD PiAnIsT
06.02.2017 21:57:53

Tää vika jakso oli kyllä tosi hyvä. Nauratti paikoin hyvinkin, esim tuo Clarkson vs May sähköauto vs bensa oli yllättävänkin hauska. Tommosta pitäis pistää vaan lisää. Kaudesta jäi aivan liian käsikirjoitettu fiilis, mutta kyllähän tätä kattelee. Odotukset oli ehkä turhaan jossain vähemmän kässäripohjaisessa ennen kuin tätä alkoi katsomaan, mutta pitihän se arvata, että kaikki riskittömyys tässä loistaa pääosassa.
"Live like a windrammer as you fuck"
Vessajono
13.06.2021 16:22:56
Grand Tourin seuraavaa jaksoa odotellessa voi katsella Clarkson's Farmia. Ihan viihdyttävää röytämistä totutulla kaavalla: Clarkson päättää tehdä jotain, Clarksonille kerrotaan miten tämä jokin pitäisi tehdä, Clarksonilla on omasta mielestään parempi idea, kaikki menee päin vittua ja Clarksonille huudetaan. How hard can it be?
I survived 19.2.2021
BMF
14.06.2021 19:40:18
Vessajono: Grand Tourin seuraavaa jaksoa odotellessa voi katsella Clarkson's Farmia. Ihan viihdyttävää röytämistä totutulla kaavalla: Clarkson päättää tehdä jotain, Clarksonille kerrotaan miten tämä jokin pitäisi tehdä, Clarksonilla on omasta mielestään parempi idea, kaikki menee päin vittua ja Clarksonille huudetaan. How hard can it be?

Eikö The Grand Tour loppunut, vai meinaatko jotain erikoisjaksoa joka kaiketi amazonilla tehdään joskus ehkä mahdollisesti?
Beat your dick like it owes you money.
Vessajono
14.06.2021 19:55:41
BMF: Eikö The Grand Tour loppunut, vai meinaatko jotain erikoisjaksoa joka kaiketi amazonilla tehdään joskus ehkä mahdollisesti?

Vanhassa muodossaan joo, mutta kyllähän niitä spessuja oli edelleenkin tarkoitus tehdä ennen ku korona sotki kuviot.
I survived 19.2.2021
MaD PiAnIsT
14.06.2021 20:34:37

Vessajono: Vanhassa muodossaan joo, mutta kyllähän niitä spessuja oli edelleenkin tarkoitus tehdä ennen ku korona sotki kuviot.

Ovat jo kuvanneet matskut seuraavaan Skotlannissa. Tuo Clarkson's Farm on kyllä viihdyttävää tavaraa. Caleb vaikuttaa aika rennolta tyypiltä. Onhan tämä parhaita TG/GT spin offeja mitä on tehty. Richard Hammondin ja Tory Bellecin aution saaren sekoilua ei kestänyt kuin puoleen väliin ensimmäistä jaksoa. Käsikirjoitus paistoi liikaa läpi. Farmissa ainakaan neljän jakson jälkeen ei ihan niin ilmiselvää käsikirjoitusta näy.
"Live like a windrammer as you fuck"
pehko
15.06.2021 11:34:32
Parin jakson perusteella tuo Clarksonin farmi on aika jees. Siinä on vähän semmosta nöyrempää ja pehmeämpää puolta miehestä.
lukethesis
16.06.2021 14:39:13
Ton "Top Gear huonoimmillaan" -tyylin vuoksi skippasin ajatuksena koko Grand Tourin, kunnes katsoin joitakin noita viimeisimpiä road trippejä ja veneilyjakson - nehän ovat varsin mainioita eikä sitä kilsan päästä näkyvää kässärisähellystä ole niin älyttömästi.

Ukoillahan on myös YouTube-kanava, Drivetribe. Siellä esim. May pääsee enemmän (heh) ääneen.

Mayn sarja Japanissa (myöskin Primessa) oli myös hyvä. Hey, Bim!
Hetfield
20.12.2021 03:13:18

Itse ainakin karjuin tälle uudelle jaksolle välillä ihan kunnolla. Eli tää "Ranskassa" kuvattu jakso. Höhöö.
Alright, alright, alright!
pehko
20.12.2021 06:03:19
Hetfield: Itse ainakin karjuin tälle uudelle jaksolle välillä ihan kunnolla. Eli tää "Ranskassa" kuvattu jakso. Höhöö.

Mun mielestä ei ollu kovinkaan hyvä. Toki välillä tuli ihan hyvää ranska läppää, mut muuten aika heikko esitys.
Milkop
21.12.2021 11:33:58

lukethesis: Mayn sarja Japanissa (myöskin Primessa) oli myös hyvä. Hey, Bim!

Karjuin tälle aivan vedet silmissä eilen kun katsoin koko sarjan putkeen :--D

"Hey Bim, guess what?"
https://www.youtube.com/watch?v=lku3ew_qC5o
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)