Mr.oskari 01.07.2004 12:27:58 (muokattu 01.07.2004 12:28:31) | |
---|
Tosiaan paljon ameriikan pojat lainailee 70- ja 80-luvun funkyhiteistä linjoja, eli levyhyllyyn vaan paljon retromeininkejä.. Mutta uusista jutuista kannattaa ottaa kuunteluun mitä tuottajapari Chad Hugo ja Pharrell Williams eli "The Neputnes" väsäilee. Aivan todella groovaavia biittejä ja hyviä biisejä. D'Angelon Voodoo on mahtava albumi. Bassoo soittaa muistaakseni Pino Palladino. |
Karlsson 01.07.2004 12:29:54 | |
---|
Tosiaan paljon ameriikan pojat lainailee 70- ja 80-luvun funkyhiteistä linjoja, eli levyhyllyyn vaan paljon retromeininkejä.. Mutta uusista jutuista kannattaa ottaa kuunteluun mitä tuottajapari Chad Hugo ja Pharrell Williams eli "The Neputnes" väsäilee. Aivan todella groovaavia biittejä ja hyviä biisejä. D'Angelon Voodoo on mahtava albumi. Bassoo soittaa muistaakseni Pino Palladino. Joo, se neptunesin Williamssi on kyllä oikee badääs-rumpali... huh.. "if you wonna know how to play the bass get yourself a woman" -twyla |
HC-Audio 01.07.2004 13:00:56 | |
---|
Ehdottomasti paras yksinkertaisuudessaan. muutenkin paras hip-hop kappale: Wu-tang clan - triumph ja toinen, "as high as wu-tang get" "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki |
Kanye West: All Falls Down Siinä on kiva luritus. Pyörii MTV:ssa suht taajaan. Shack! |
jhy 12.07.2004 09:08:46 | |
---|
pakko sanoo tohon rapper`s delight juttuun sen verran, että Rapper`s Delight ON coveri good times biisistä. Sopivat sillo studiossa että bändi soittaa Chicin good times (omana versionaan) ja jätkät räppää pääle, kaikessa yksinkertaisuudessaan. Hank ei ees kirjottanu ite riimejä siihe. Ja iha vaa jos joku ei satu tietämään, ni Rapper`s Delight on ensimmäinen virallinen rap single. |
Anarkiapurilainen 12.07.2004 10:57:45 | |
---|
MC Hammerin "U Can't Touch This", eli alunperin Rick Jamesin "Super Freak".. |
balzary 12.07.2004 11:02:37 | |
---|
tietty paras gruuve löytyy Vanilla Icen biisistä Ice Ice Baby, jota Queenkin on lähtenyt coveroimaan! siinä pistetään mustia muka räppäreitä halkipoikkipinoon mahtavalla tatsilla ja salaman nopealla yhteiskuntakriittisellä räpäytyksellä. pelottavan kovaa matskua. Myy minulle Hoontech DSP24!! |
Johannes_t 12.07.2004 11:15:36 | |
---|
Vanilla Icen biisi Ice Ice Baby, jota Queenkin on lähtenyt coveroimaan! Mua ottaa päähän se Led Zeppelinin Kashmir, joka on pöllitty ihan suoraan Puff Daddyn eli P. Diddyn "Come with me" hitistä! Ja sitten Police on varastanut Puffilta kanssa sen yhdenkin biisin! |
balzary 12.07.2004 11:17:35 | |
---|
Mua ottaa päähän se Led Zeppelinin Kashmir, joka on pöllitty ihan suoraan Puff Daddyn eli P. Diddyn "Come with me" hitistä! Ja sitten Police on varastanut Puffilta kanssa sen yhdenkin biisin! niinhän se on että parhaat riffit aina varastetaan. sitten vielä zepin versiosta on jätetty pois siihen täysin olennaisesti kuuluvat "ahhh... jea. jou.. juuh"-iloittelut siitä alusta. MIKÄ JÄRKI?!?!?! mustat donkkaa tykimmin, niinku puff dädi. Myy minulle Hoontech DSP24!! |
chief 12.07.2004 11:25:39 | |
---|
Saas nähä raiskaako Stevie Porissa sen Bluen biisin Signed, Sealed, Delivered. Se o hiano piisi kyllä. "Musiikki
on aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi."
-Schopenhauer |
absqua 12.07.2004 11:46:57 (muokattu 12.07.2004 11:51:45) | |
---|
Saas nähä raiskaako Stevie Porissa sen Bluen biisin Signed, Sealed, Delivered. Se o hiano piisi kyllä. Anteeksi mitä häh? Siis pelkonasi on että Stevie raiskaa oman biisinsä??? EDIT Tässä ko. biisin tekijät levynkannen mukaan: Stevie Wonder / Lee Garrett / Syreeta Wright / Lula Mae Hardaway Lisäksi Stevie on myös tuottajana tuolla levyllä. Ensimmäistä kertaa jos oikein muistan. Julkaistu 1970. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
chief 12.07.2004 12:58:25 | |
---|
Taaskaan mun huonoa huumoria ei näköjään ymmärretty... "Musiikki
on aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi."
-Schopenhauer |
Karlsson 12.07.2004 13:01:52 | |
---|
Taaskaan mun huonoa huumoria ei näköjään ymmärretty... Jsutisa, kuka käski tulla kertomaan basisteille vitsejä? Ilman rautalankaa siitä ei tuu mitää ja yleensä tuskin senkään kanssa. Yes ma´am, you can call me Sam! |
Johannes_t 12.07.2004 13:23:52 (muokattu 12.07.2004 13:24:35) | |
---|
Saas nähä raiskaako Stevie Porissa sen Bluen biisin Signed, Sealed, Delivered. Se o hiano piisi kyllä. Kuka sen "alkuperäisen" on tehnyt? Vanilla vai Daddy? :D EDIT: Niin no, kyllähän se Blue tuossa lukee, mutta sovitaan että mä en huomaa sitä... |
absqua 12.07.2004 14:01:30 | |
---|
Taaskaan mun huonoa huumoria ei näköjään ymmärretty... Suo anteeksi, olen syntymätosikko. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Da Bass 12.07.2004 21:52:07 | |
---|
Suo anteeksi, olen syntymätosikko. Niin olet... :D Höh...... |
50000 14.07.2007 02:08:13 | |
---|
Bassossa oli tuolloin yleensä edelleenkin kovassa maineessa oleva Doug Wimbish... Köh, kaipa te basistit olette niin leppoisia, että kestätte ehkä tämmöisen noston. Ajattelin vain, että seuraava saattaisi kiinnostaa, ellei ole jo tiedossa: Doug hehkuttelee MySpace-sivuillaan tuoretta sessiotaan Tarjan kanssa... jep, Turusen. http://blog.myspace.com/index.cfm?f … endID=50768081&blogID=276933572 Kaikkeen sitä joutuu, kun nuorna rapbassovitsan vääntää. M. Cabuli on ilmeisesti sitten päättänyt vääntää tuotantoon turboruuvia kunnolla. Eipä tässä muuta. |
juici 14.07.2007 11:54:40 | |
---|
Raptorin levyiltä löytyy hyviä bassokuvioita. "Yritän viettää vuoden 2007 Miitin selvinpäin" -kerho #3 | "Lapasethan sulla on siinä, mutta näkyykö moposta edes perävalot enää?" -qlqnen |
kauhu-köös 14.07.2007 14:14:18 | |
---|
Dr.Alban-No coke kaveri vetää videossa jollain vanhalla steinbergilla:) |
Tana 14.07.2007 16:39:13 (muokattu 14.07.2007 16:50:30) | |
---|
Paleface - Back to square one. Mahtava groove ja kontrabasso taitaa olla pelissä. Kuka mahtaa olla basistina? http://youtube.com/watch?v=BZkUKYYPVR0 tästä voi biisiä kuunnella. E: Videosta näyttää ikävä kyllä puuttuvan levyversiosta löytyvä walking bass - tyylinen C-osa. Diiba daaba |