Aihe: Musiikkikauppoja helsingissä
1
miscage
02.07.2004 23:28:35
No nii, olen tuossa tilipäivän tullen lähdössä helsinkiin ostoksille ja ajattelin että olisi kätevä tietää vähän mistä löytyisi hyviä puoteja joista saisi levyjä, dvd:itä, julisteita, bändipaitoja tms. kaikkea mikä on rok rok..

Joten jos avuliaat ihmiset kertoisitte vierailun arvoisia liikkeitä? Niiden sijainnin voin ihan itse googlettaa, kunhan nimiä pistätte, ja vaikka vähän kommentteja. Kiitos!
"A choice is made of free will, just like the choice to kill."
Härski
02.07.2004 23:33:28
Manskun Free record shop.
Anagram
03.07.2004 00:23:24
Jormaz
03.07.2004 01:25:33
Levykauppa Keltainen Jäänsärkijä Urho Kekkosen Kadulla, siinä melkein Tavastian vieressä. Etenkin vähän vanhemmat levyt on halpoja!
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
Ben_D
03.07.2004 03:19:16

Jos metallia haet niin SpineCenterista löytyy levyjä ja paitoja.
kiiski
03.07.2004 09:47:23
Viisikulmasta löytyvät Lifesaver, Digelius, Eronen ja Popparienkeli. Diggaan itse erityisesti Erosesta ja Lifesaverista, ensimmäisestä regeitä ja toisesta elektronista musaa. Kaisaniemen metroaseman dis'n'dat tarjoaa omituista elektronista musaa hyvinkin ja Kampissa entisen Oskun divarin paikalla sijaitseva Combat Rock Shop tjsp. tarjoaa punkkia. Yleisesti paras populäärimusiikkia myyvä liike on Ison Roban (kävelykatu) Stupido, jossa levyt on aseteltu mukavasti ja paskaa musiikkia löytyy yllättävän vähän.
sub zero
03.07.2004 10:19:21
tästä on keskusteltu monta kertaa aiemminkin. Kannattaa tsekata hakukoneella ainakin otsikko "hesan levykaupat"
What's there to live for? Who needs the peace corps?
Silvio Dante
03.07.2004 22:20:04
Music Hunter.

Tuolla pitää olla varovainen, muuten menee PALJON rahaa...
Suomen paras valikoima spesuja, ainakin metal/hard rock osastoo.
Just when I thought I was out, they pull me back in!
Ben_D
03.07.2004 22:36:52

Eiköhän parhaat metallivalikoimat ole Swamp:ssa.
Angus
04.07.2004 01:11:02

Tiedän mitä tarkoitat :)

2 kertaa olen käynyt, 170€/kerta. Ei ole halpaa huvia hoho. Mutta tosiaankin, aivan mahtava valikoima. Löytyy harvinaisuuksia ym. keräilytavaraa.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)