Aihe: Kamat hotellihuone soitteluun
1
alee123
18.05.2021 12:29:09
Terve!

Olisiko vinkkejä mitä härveliä kannattaisi testata hotellihuoneessa tapahtuvaan soitteluun?

Tällä hetkellä 90% soittamisesta tapahtuu iltasella hotellissa joten kivat saundit olisi haussa. Tällä hetkellä käytössä nux mighty plug mikä on ihan jees mutta ei sen enempää. Lähinnä plexisaundi on käyttökelpoinen ja muut ei niinkään. Analog delay tosin on mitä mainion.

Ajatuksena siis mahdollisimman helppo systeemi joka houkuttelee soittamaan väsyneenä ja vittuuntuneena. Sen tiedän itestäni että jos pitää alkaa säätämään niin jää soittaminen. Eli patteri/akkukäyttöinen ja siihen vaan skeba ja luurit kiinni. Periaatteessa kerran kun saundin väsää niin niillä menee aika pitkään.

Onko hx stomp tohon käyttöön kelpaava? Tai bossin gt1000core?

Vai löytyykö jotain ihan minivehjettä joka kuulostaa hyvältä ja motivoi soittamaan?
dajackal
18.05.2021 12:39:51
Mooerin GE-sarja on soundipoliittisesti pätevä (ainakin hommaamalla kunnolliset IR:t) eikä ne pienimmät maksa juuri mitään. GE100 toimii myös paristoilla.

Joskus 10v sitten käytin itse tuohon pocketPODia ja se toimi kyllä hommassa kätevyyden kannalta kuin junan vessa. On se jossain kaapin perällä vieläkin, mutta ei sen mallinnukset ehkä ihan tämän päivän standardeja kestä - jos kesti silloinkaan. :D Onneksi itse keskityin vain treenaamaan setin biisit läpi, soundin kannalta riitti kun oli vähän sinne päin.
Wolfheart
18.05.2021 12:40:59 (muokattu 18.05.2021 12:41:31)
Boss Katana Air voisi sopia hyvin tuohon käyttöön. Itse soittelen sillä kotonakin suurimman osan ajasta, vaikka löytyy myös Kemper. Saa nopeasti melko hyvät soundit, eikä mene turhaksi säätämiseksi. Bluetoothin kautta saa taustoja soimaan kännykältä tai tietokoneelta ja kuulokkeiden kanssa tomii myös hyvin.
charvette
18.05.2021 12:46:02
Waza-Air langattomuutta.
discominister
18.05.2021 13:07:11
Fenderiltä tuli just se uus kuulokevahvistin. Pitäis olla oikeasti hyvä.
Mikko1978
18.05.2021 14:11:00
Olen ollut reissussa reilun puoli vuotta ja soitellut sen ajan iPadiin asennetun AmpliTuben kautta. Olen varsin tyytyväinen tuohon. Fyysistä roinaa on mukana tosi vähän, soundit ovat hyvät ja taustanauhat/moniraitanauhoitukset tuovat soittamiseen lisää mahdolisuuksia.
gunnar
18.05.2021 14:25:17 (muokattu 18.05.2021 15:25:36)
Eiks tällainen Boss pocket GT voi olla tuohon tarpeeseen passeli?

https://www.boss.info/fi/products/pocket-gt/

Ei omakohtaista kokemusta, mutta jos pitää sisällään Boss GT sarjan mallinnuksen, niin luulisi soundeissa löytyvän?

Tässä ei tarvii läppäreitä jos ei halua ja tuo interaktiivinen treenaus langattomasti puhelimen/youtuben kanssa vaikuttaa myös innovaatiselta. Minä antaisin varmaan tälle mahdollisuuden jos budjetti venyy tuohon n.250e
LaXu
18.05.2021 15:42:48
Mä ostaisin Line6 HX Stompin tuohon käyttöön sen kompaktin koon takia. Ei vie vaikka matkalaukusta kummoisesti tilaa, soundit ovat hyvät. Laadukkaat kuulokkeet sitten kaveriksi.
Michi
18.05.2021 16:23:38
Mikko1978: Olen ollut reissussa reilun puoli vuotta ja soitellut sen ajan iPadiin asennetun AmpliTuben kautta. Olen varsin tyytyväinen tuohon. Fyysistä roinaa on mukana tosi vähän, soundit ovat hyvät ja taustanauhat/moniraitanauhoitukset tuovat soittamiseen lisää mahdolisuuksia.

Itse asiassa tällähän sitä vois mennä hyvin, iPhone+äänikortti+app of you choice, ja varmasti pärjää soundien puolesta. Jos siedettävät kuulokkeet. Ite voisin vaikka BIASilla soitella hyvinkin.

Tosin on tuossa tuo Mooer GE150, joka kulkee sit siinä skebalaukussa kyllä ihan samalla lailla, ja sen soundit välttää mulle (niiden 3rd party IR kanssa varsinkin!) jo vaikka ja mihin.
-Rise From Ruins-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)