MustaKissa 06.05.2021 00:29:31 | |
---|
Lexiconin multsarin hajottua tuli tarve uudelle moulinexille ja eilen sitten saapui HX.Stomp XL kyseistä hommaa tekemään. Ja nyt vuorokauden sen omistaneena ja eri juttuja kokeillessa ei voi kuin todeta, että on kyllä ihan järjettömän hyvä laite. Toimii niin kitaran, basson, synien kuin voksujenkin kanssa erinomaisesti. Olipa kerran kissa, kaappi ja kitara. Ilmainen IR-paketti kitaralle: https://blackcatstechno.blogspot.com/ |
McNulty 06.05.2021 03:08:07 (muokattu 06.05.2021 15:42:42) | |
---|
Vähän kuin vahingossa torilta tarttui Marsun SV112 komootti. Sehän sopii passelisti SV20H nupin alle. Edit: Päädyin myös tilaamaan Amerikasta Fenderin varaosakaulan mun Esquire-projektiin (Classic-series, lakattu, 7,25" radius, 21 vintage nauhaa, ilman skunkstripeä), kun tuli lopulta posteineen, tulleineen ja alveineen halvemmaksi kuin Euroopasta tilattuna. (Kaula maksoi ~200€, siihen 44€ rahteja... tullit ja alvit karvan alle 70€) Thomann myi eioota, Fenkun sivuilla kaulan hinta yli 400€, MusicStore:sta olisi löytynyt mutta 300€ + 60€ posteja, no thanks. Warmoth olisi lopulta ollut n. 100€ kalliimpi. Musamaailman kautta (kiitos Kaide ja Roope!) tilasin Seymour Duncan Antiquity II Telen tallamikin. Sille sanottiin toimitusajaksi 1-4kk, joten eipä tässä ole suurta hoppua kaulankaan kanssa. Jää aikaa haalia muita kilkkeitä (virittimet, talla, Esquiren 60s henkinen 8-ruuvinen pleksi jne.) moving in stereo |
Shredator 06.05.2021 19:54:10 | |
---|
Straton tallaan Lundgren Hot -single coil. Mukavasti toi tukevuutta soundiin, mutta ei liikaa. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
miikamustanaamio 07.05.2021 10:33:33 (muokattu 07.05.2021 11:21:34) | |
---|
-Jackson PRO Brandon Ellis Kelly Green Crackle Katotaan kauan kestää että saapuu tänne härmään. Luulen et suomikaupat ei oo näitä ensimäisenä saamassa. Australiassa oli jo löytänyt tiensä kaupan seinälle.. -Victory v112-v 1x12" Kaappi tuli hommattua the countess v30 mk-II nupin alle. Rohjo Mesa 2x12" rectifier lähti alta pois. Ps: Viel tarvis Mesa Mark IV a tuolta makkarin nurkasta saada myytyä. Eet Fuk. |
Uncle Johnson 07.05.2021 15:31:35 | |
---|
miikamustanaamio: Ps: Viel tarvis Mesa Mark IV a tuolta makkarin nurkasta saada myytyä. Kiinnostunut. Ja itse aiheeseen: Vihreä cliplock, kolme settiä NYXLejä ja Ibanezin intonaatiotyökalu. Täh? |
munkero 08.05.2021 12:09:07 | |
---|
https://i.imgur.com/S1v2Skj.jpg 2007 soitti ja pyysi kitarakamansa takas, en antanu. Eli wanha kunnon RG321MH + iso cube. Piti hakea kaverilta talteen muuton alta kun ei oo ollu käyttöä. Mä olen tuohon vaihtanu kielet joskus heti tuoreeltaan ja ne on siinä vieläkin kiinni. Eli NOS klassikko! Täytynee vähän siistiä nauhoja ja koittaa tyrkyttää parille nuoremman polven sukulaiselle, jos ei kelpaa niin tori kutsuu, tai sit pitää ite keksiä jotain. Itekki joskus soitellu. |
PekkaM 08.05.2021 15:02:10 | |
---|
munkero: https://i.imgur.com/S1v2Skj.jpg 2007 soitti ja pyysi kitarakamansa takas, en antanu. Eli wanha kunnon RG321MH + iso cube. Piti hakea kaverilta talteen muuton alta kun ei oo ollu käyttöä. Mä olen tuohon vaihtanu kielet joskus heti tuoreeltaan ja ne on siinä vieläkin kiinni. Eli NOS klassikko! Täytynee vähän siistiä nauhoja ja koittaa tyrkyttää parille nuoremman polven sukulaiselle, jos ei kelpaa niin tori kutsuu, tai sit pitää ite keksiä jotain. Mulla oli tuollainen, johon vaihdoin DiMarzion ToneZonen ja Air Nortonin, graph techin satulan sekä Gotohin virittimet ja tallan. Myin pois enkä tiedä miksi. |
munkero 08.05.2021 20:09:50 | |
---|
munkero: https://i.imgur.com/S1v2Skj.jpg 2007 soitti ja pyysi kitarakamansa takas, en antanu. Eli wanha kunnon RG321MH + iso cube. Piti hakea kaverilta talteen muuton alta kun ei oo ollu käyttöä. Mä olen tuohon vaihtanu kielet joskus heti tuoreeltaan ja ne on siinä vieläkin kiinni. Eli NOS klassikko! Täytynee vähän siistiä nauhoja ja koittaa tyrkyttää parille nuoremman polven sukulaiselle, jos ei kelpaa niin tori kutsuu, tai sit pitää ite keksiä jotain. Ja palatakseni aiheeseen... Kitarahan on käytännössä soittamaton, eli nauhat oli teräviä päitä lukuunottamatta ihan ok. En ole Juha Ruokangas ja se kyllä näkyy, mutta parhaani tein: https://i.imgur.com/mU9pM04.jpg Itekki joskus soitellu. |
GoGo-FIN 10.05.2021 18:23:49 | |
---|
Musiikki kullaksen sivuilta Peavey 6505 mh pikkunuppi 479€. Ei pystyny enää hillitsemään itseä. Mut joo, vähä sitä chugga-chugga ääntä hakemaan tällä. |
Guitaristi 11.05.2021 12:16:44 | |
---|
Pari Celestion Greenbackeja torilta. Pääsevät itse tehtyyn 2x12 pönttöön rääkymään ja Orange Rocker 30:n käskytettäväksi. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
BigPapa 11.05.2021 14:59:28 (muokattu 13.05.2021 23:22:34) | |
---|
Tällä viikolla saavuskelemassa Les Paul. Ei kevennysporauksia tai chamberointia, eikä modernia kevennystä, umpimahonkia komeella vaahterakannella ja paino mukavat alle 4kg. |
BigPapa 14.05.2021 15:19:01 | |
---|
|
Shredator 15.05.2021 21:58:28 | |
---|
Uraltonen reverb-pedaali tuli väsättyä. On kyllä todella laadukas pikkurahaan, vetää vertoja muutamalle butiikkipedaalillekin mitä olen käpistellyt. Kaikki asetukset ovat musikaalisen kuuloisia ja shimmerkin on luonnollinen. Suosittelen kyllä. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
msalama 16.05.2021 05:21:31 | |
---|
Kyl kelppa, aivan huikee Hieno on, mutta kerro vähän lisää. Onko tuo joku reissue tai Custom Shop-skeba, vai ihan vakio? Siis anteeksi maalaisuuteni, mutta kun mä olen ihan pihalla tästä Gibsonin nykytarjonnasta kun niillä on malleja niin stnasti. Esikuvana -59 Burst vissiin? Tuubaa pukkaa vaikka visionärismiin pyritään. |
Larzes 17.05.2021 08:08:01 | |
---|
Torilta Duncanin Blackoutsien tallahumppari ja sinkkukaula testiin tukevoittamaan HSS-japsijaskaa. Paskaa soittoa jo syksystä 2008 |
Kaikenmoista on taas tarttunu haaviin putkista uuteen pedaalilautaan ja virtalähteeseen, mutta yksi ylitse muiden: Tokai SG124. MIJ Tokai rakkauteni sai yhden silmäterän lisää. "If a record takes more than a week to make, somebody's fucking up." - Steve Albini |
Larzes 18.05.2021 22:20:46 | |
---|
Torista todellinen case-queen sopuhintaan; valkoinen Jackson DK2 hss-mikityksellä ja ruusupuu-otelaudalla. Samanlainen löytyy jo mustana, mutta valkoisia näkee harvoin liikenteessä. Huikea kitara hintaisekseen! Paskaa soittoa jo syksystä 2008 |
Shredator 18.05.2021 23:34:54 | |
---|
Efektiarsenaalista puuttui enää yksi pedaali ja se oli Eventiden Pitchfactor. Kerrassaan hauska kapistus. Menee kyllä pitkään opiskellessa vielä, niin erikoinen ja monipuolinen laite on kyseessä. Pitch-efektien kiistaton kuningas. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
VIPMetal 19.05.2021 06:08:06 | |
---|
Solar A2.7 LN sai Dimarzion Crunch Lab 7 & Liquifire 7 mikit. Olisin halunnut pinkit, kuten Dimarzion pinkki clip-lock hihna ja Conversen pinkit keikkakengät, mutta Levytukku ilmoitti, että Dimarziolla pahoja vaikeuksia koronan takia toimitusketjussa, joten torilta mustat sitten kehiin. |
velipekka 19.05.2021 08:18:54 | |
---|
VIPMetal: Solar A2.7 LN sai Dimarzion Crunch Lab 7 & Liquifire 7 mikit. Olisin halunnut pinkit, kuten Dimarzion pinkki clip-lock hihna ja Conversen pinkit keikkakengät, mutta Levytukku ilmoitti, että Dimarziolla pahoja vaikeuksia koronan takia toimitusketjussa, joten torilta mustat sitten kehiin. Itse tilasin juurikin tuosta syystä saman sarjan mikit Ebaystä jenkkimyyjältä. Valikoima oli hyvä ja hinta oli aikalailla sama kuin Suomesta ostettuna. |