Pauli Lappalainen: Onhan noita jumittunut ja katkeillut pilvin pimein. Tuollainen n. 6mm tanko ei kovin kummoista voimaa tarvitse kun katkeaa. Rakenne on muutenkin vähän kyseenalainen ja kuvastaa pyrkimystä mahdollisimman halpaan ja nopeaan tuotantoon. Mielestäni Nämä taitaa olla tilanteita, joissa ne erihintaisten, mutta ulkoisesti samannäköisten osien erot tulevat esiin. Kaupassa molemmat tuntuvat samalta ja toisen hintalaatu pieksee ja linkoaa, mutta pitkässä juoksussa asia ei olekaan niin yksinkertainen. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Jos kitara on erittäin mieleinen ja siihen on nauhatyökin tehty, niin kannattaisikohan pyytää se vaan takaisin. Voihan sitä paikallisesta sitten kysyä, miten sen saisi halvalla kuntoon. Ellei sitten fiilis ole kyseiseen kitaraan jo mennyt. Mä oon ostanut elämäni aikana valehtelematta satoja kitaroita, joista osa ulkomailta ja iso osa täältä m.netin torilta. Kyllä olen oppinut arvostamaan sitä, että todella saan kokeilla kyseistä yksilöä ennen ostopäätöstä. Helsinkiläisenä asioin paljon Kitarapajalla ja vaikka jostain saisi halvemmalla, niin olen ostanut viimeisiä kitaroita sieltä, koska pidän heidän palvelustaan ja olen siitä valmis maksamaan. Toinen ostopaikka on tämä muusikoiden.net ja jos mahdollista, niin kaupat kasvotusten. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |