Aihe: Siouxsie & the Banshees
1
Henko
26.06.2004 22:19:49

Tästäkään klassikosta en löytänyt kirjoitettuja juttuja. Caleidoscope ja Juju on + singlekokoelmat on ainakin erittäin kuuneltavia.
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
ozz3
29.07.2008 00:53:16
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1493 päivää vanhaan ketjuun!

No, onneksi musiikki ei hajoa vanhetessaan. Mainio bändi, vaikka omilla listoillani jääkin ehkä aikalaistensa varjoon. Scream on kuitenkin maineensa veroinen albumi, siis ns. mestariteos.

Aihetta sivuten:
Espoo Ciné -avajaisklubi
Tavastialla ti 19.8.2008, 2102, showtime 22

Cleaning Women, Music for Silents Steven Severin säestää hyytäviä mykkäelokuvia

Liput 10 € Tiketistä ja Espoo Cinén verkkokaupasta

Illan aloittaa legendaarisen Siouxsie & The Banshees -yhtyeen perustajajäsen ja basisti Steven Severin, joka on siviilissä myös intohimoinen filmihullu. 2000-luvulla Severin on alkanut tehdä elokuvamusiikkia ja nyttemmin hänen kiinnostuksensa elokuvamusiikkiin on laajentunut myös mykkäelokuvaan. Tavastialla Severin esittää musiikkiaan mm. maailman ensimmäiseksi surrealistiseksi elokuvaksi sanottuun Germaine Dulacin ohjaamaan ja Antonin Artaudin käsikirjoittamaan, vuonna 1928 valmistuneeseen elokuvaan La Coquille et le clergyman. Lisäksi Severinin ohjelmassa kuuluu kimara nykyajan surrealistisia lyhytelokuvia.

www.stevenseverin.com

Itse olen tuonne ainakin menossa. Jo siksi että tuo Severinin kotisivuilla soiva matsku on niin tylyn loistavaa, että saa taas niskavillojaan trimmata. Ja Cleaning Women on kuulemma näkemisen arvoinen.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Eero Laine
29.07.2008 19:12:38
Spellbound-kappale mahtuu ainakin omaan top 5 biisit -listalleni, henkeäsalpaava biisi. Muita loistokappaleita ovat ainakin Cities in Dust, Christine, Hong Kong Garden ja Cannons. Albumeista paras kuulemani on Tinderbox, jossa sekä soundit että biisit ovat harvinaisen kohdallaan. Jos jonkun goottiyhtyeen otan oikeasti aika vakavasti, se on Banshees.
blackmore81
31.07.2008 20:38:47
Arabian Knights, Israel ja Spellbound ovat omia suosikkibiisejäni. Toki niitä on paljon muitakin loistokipaleita.
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)