Aihe: Biisi jota et jostakin syystä siedä
1 2 3 4 5105 106 107 108 109130 131 132 133 134
Danko
21.04.2021 12:53:55

HaloOfFlies: Ellinooran musiikki sinänsä on ihan hyvää, mutta sanoitukset tökkii. Tuntuu ettei niissä ole yhtikäs mitään järkeä.

Oliha tääl joskus tääl lentävii dinosauruksii!
"Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta
Calliope
30.04.2021 19:22:04
Chimera:

Neljä tenoria - Popmusiikkia

Tästä käy varmaan aika hyvin ilmi, että vihaan suomirockia, eikä kasarihevikään hirveästi iske.

Ajattelin, että onkohan tämä täällä..? Kuului radiosta hiljattain. Herranjumala miten kamala. Aivan sietämätön sanoitus. Ja Ismo Alangon juopunut lauluääni..! Eiiiii...
"Turn up the Eagles the neighbors are listening"
Prophet
30.04.2021 21:02:02
Calliope: Ajattelin, että onkohan tämä täällä..? Kuului radiosta hiljattain. Herranjumala miten kamala. Aivan sietämätön sanoitus. Ja Ismo Alangon juopunut lauluääni..! Eiiiii...

Oikein hyvä biisi.
Epämuusikko
30.04.2021 22:28:39
se biisi kulutettiin radion toimesta sinänsä loppuun. Itseäni sinänsä mietityttänyt että miten ne kehtasi tuommoisen collabin tehdä niin vähällä (en muista että onko siinä edes) stemmalaululla.
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
Calliope
01.05.2021 19:54:06
Epämuusikko: se biisi kulutettiin radion toimesta sinänsä loppuun. Itseäni sinänsä mietityttänyt että miten ne kehtasi tuommoisen collabin tehdä niin vähällä (en muista että onko siinä edes) stemmalaululla.

Korjaus;
miten ne kehtasi tuommoisen collabin tehdä niin vähällä.
"Turn up the Eagles the neighbors are listening"
Lennu
03.05.2021 08:18:25

Calliope: Korjaus;
miten ne kehtasi tuommoisen collabin tehdä niin vähällä.

Ainakin ne treenasi sitä Alangon mökkilaiturilla sen verran, että se alkoi vituttamaan vastarannalla mökkeilevää duunikaveria jo ennen ilmestymistään.
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
Gritsen
03.05.2021 11:17:31 (muokattu 03.05.2021 20:05:38)
Epämuusikko: Symppaan Ellinooraa pohjoisen tyttärenä jne jne ja Leijonakuningas on hieno biisi, mutta joku ihmeen pitkävihaisuus joka hänen teksteissään piilee vetää mietteliääksi.

Hyvin observoitu. Itseni korvaan Ellinooran tekstit edelleenlon kuulostavat lähinnä seuraavilta: "kävin musiikkilukion, ja näytän vielä kiusaajilleni, että musta tulee stara", vaikka on ollut stara jo vuosia. Mutta tämä on tää klassinen Taylor Swift/Cheek -"heitterit heittaa"-aihe, joka ilmeisesti on hyvin kansaan vetoava eikä tarvitse ikinä uutta kulmaa tai päivitystä. Itse en ikinä voi nähdä ko. artistia erikoislaatuisen taiteellisena, koska läpimurtohitti Carrie oli nolo hiilikopio PMMP:n Lautturista. Symppis nainen, erittäin hyvä laulaja parhaimmillaan.
Epämuusikko
04.05.2021 11:17:48
Gritsen: Hyvin observoitu. Itseni korvaan Ellinooran tekstit edelleenlon kuulostavat lähinnä seuraavilta: "kävin musiikkilukion, ja näytän vielä kiusaajilleni, että musta tulee stara", vaikka on ollut stara jo vuosia. Mutta tämä on tää klassinen Taylor Swift/Cheek -"heitterit heittaa"-aihe, joka ilmeisesti on hyvin kansaan vetoava eikä tarvitse ikinä uutta kulmaa tai päivitystä. Itse en ikinä voi nähdä ko. artistia erikoislaatuisen taiteellisena, koska läpimurtohitti Carrie oli nolo hiilikopio PMMP:n Lautturista. Symppis nainen, erittäin hyvä laulaja parhaimmillaan.

Itse kullekin tekisi joku modernin buddhismin "let that shit go" 5 OP -kansalaisopiston kurssi hyvää. Mullekin.
Prophet
04.05.2021 20:34:03 (muokattu 04.05.2021 20:34:34)
Epämuusikko: se biisi kulutettiin radion toimesta sinänsä loppuun. Itseäni sinänsä mietityttänyt että miten ne kehtasi tuommoisen collabin tehdä niin vähällä (en muista että onko siinä edes) stemmalaululla.

En muista tätä Turussa kuvattua videota. Olisivat saaneet tehdä pitkäsoittolevyn.

https://www.youtube.com/watch?v=EUlbWnbjcU0
Alfons Åberg
28.05.2021 10:41:52
Shocking Blue: Venus

Ei siksi, että tuossa olisi lähtökohtaisesti jotain paskaa, vaan kaikki coverit ja dödömainokset on aiheuttaneet kusenpolttama-efektin.
Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia
askomiko
28.05.2021 15:19:27
Cardi B. Koko tyhmyyttä ja tekoperseitä palvova genre.
Tästä löytyy musaa - Haamurakastaja
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
shuffle
28.05.2021 18:34:51
PMMPeestä diggaan paljon, mutta Vesalan tuotokset eivät ole oikein uponneet. Ikää ehkä liikaa. Alkaa olla vaikesa vastailla tähän kun juuri mitään uutta ei enää jaksa kuunnella, kun lähinnä vain ärsyttää.
Lennu
01.06.2021 05:20:26

shuffle: PMMPeestä diggaan paljon, mutta Vesalan tuotokset eivät ole oikein uponneet. Ikää ehkä liikaa. Alkaa olla vaikesa vastailla tähän kun juuri mitään uutta ei enää jaksa kuunnella, kun lähinnä vain ärsyttää.

Vesalassa huokuu ehkä vähän liika yrittäminen. Se tuotanto ei ihan osu. Onhan se eittämättä a-sarjaa, mutta pompöösiä pukkaa. Tai en minä tiedä, en ole mitenkään kohderyhmää, joten ihan ulkopuolinen havainto vain.
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
Marlowe
01.06.2021 07:32:31
Kefiiri: Tell Laura olikin parodia, Hector tajusi sen tehdessään käännöksen mutta minuun Hectorin tulkinta menee ihan täydestä edelleen.

En näkisi Ray Petersonin "Tell Laura I Love Her'in" olleen parodia, vaan tämmöiset teineille suunnatut kuolonlauluthan olivat ihan oma makaaberi genrensä - joka sitten synnytti monenmoista parodista versiota. Hectorilla taisi olla kieli poskessa, vaikka hän hoiti homman kotiin tyylipuhtaalla tavalla tuossa käännöksessään.

Ace Records julkaisi näistä aikanaan ihan lystikkään kokoelman:

https://acerecords.co.uk/dead-the-grim-reapers-greatest-hits
"Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby)
Epämuusikko
01.06.2021 07:43:34
askomiko: Cardi B. Koko tyhmyyttä ja tekoperseitä palvova genre.

Tämä. Ja samaan syssyyn se joku artisti jonka kertsit on jotain brittigroovea mutta säkeistöt on jotain ass bitch -tekstiä. Ei oo Cardi vaan joku muu.
aivokuolio
01.06.2021 11:22:22
Lennu: Vesalassa huokuu ehkä vähän liika yrittäminen. Se tuotanto ei ihan osu. Onhan se eittämättä a-sarjaa, mutta pompöösiä pukkaa. Tai en minä tiedä, en ole mitenkään kohderyhmää, joten ihan ulkopuolinen havainto vain.

Sama fiilis, ehkä olen vaan pudonnut nykyajan kelkasta mutta jotenkin jää sellainen turhan tekotaiteellinen ja muovinen fiilis kaikesta imagosta lähtien. En tajua sitä ulinaa. PMMP:ssä oli sitä tarttumapintaa ja maanläheisyyttä, Vesalan kama on turhan kolkkoa eikä auta yhtään että siinä sivussa on värkätty Älä droppaa mun tunnelmaa-tyylisiä tekopirteitä ja tekemällä tehtyjä kesähittejä joita isohattuiset nuoret naiset voivat fiilistellä Ruisrockin lauantai-iltapäivän paahteessa lempeästi tanssien. Vittu!
Bullitt
01.06.2021 14:53:39
aivokuolio: Sama fiilis, ehkä olen vaan pudonnut nykyajan kelkasta mutta jotenkin jää sellainen turhan tekotaiteellinen ja muovinen fiilis kaikesta imagosta lähtien. En tajua sitä ulinaa. PMMP:ssä oli sitä tarttumapintaa ja maanläheisyyttä, Vesalan kama on turhan kolkkoa eikä auta yhtään että siinä sivussa on värkätty Älä droppaa mun tunnelmaa-tyylisiä tekopirteitä ja tekemällä tehtyjä kesähittejä joita isohattuiset nuoret naiset voivat fiilistellä Ruisrockin lauantai-iltapäivän paahteessa lempeästi tanssien. Vittu!

No juu itsellä samat. Näkisin myös että Vesalan biisit eivät taustojensa/sovitustensa puolesta ole saavuttaneet PMMP-yhtyeen lennokkuutta.
Kiitos 19.2.2021 klo 13-21.30
Henri Henri Olavi
01.06.2021 14:57:12
aivokuolio: joita isohattuiset nuoret naiset voivat fiilistellä Ruisrockin lauantai-iltapäivän paahteessa lempeästi tanssien. Vittu!

Tai sitten 3-vuotiaat lapset, jotka ovat aivan innoissaan tuosta biisistä. Ainakin mun tytär halusi bilettää tuota biisiä aivan helvetin usein kun oli 3-5-vuotias. Aivan nerokas lastenlaulu mun mielestä.
Je suis 190221
aikku74
21.06.2021 00:21:02
Kaikki nykymusa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)