Aihe: Rotting Christ
1
ttpp44
05.05.2021 16:24:37 (muokattu 05.05.2021 16:27:27)
Koitin hakutoiminnolla etsiä, mutta vaikuttaisi siltä, että tälle pumpulle ei tosiaan ole omaa ketjua täällä. Voiko todella olla näin?

Nimittäin niin uskomatonta kuin se onkin, olen vasta juuri herännyt tähän orkesteriin ja on muuten kovin uusi tuttavuus toooodella pitkään aikaan. Joskus sata vuotta sitten kuulin varmaan vääriä biisejä ja mielikuva bändistä ei ollut niiden perusteella hyvä ja olen sitten onnistunut välttämään lähes täydellisesti kaiken muun tuotannon koko tämän ajan.

Nyt sitten olen kuunnellut YouTubesta näitä livevetoja ja niiden pohjalta myös levyjä. Ihan järjettömän tiukkaa menoa ja aidosti mielenkiintoisia biisejä:

https://www.youtube.com/watch?v=Rf7jFwoXwys
https://www.youtube.com/watch?v=VfrAQfRFtp4

Mitäs täällä ollaan mieltä tästä Kreikan lahjasta metallimusiikille?
marke-
05.05.2021 20:51:07
Kyl. Hyvä on.
ttpp44
03.08.2024 20:41:36
Mitäs täällä ollaan mieltä uudesta levystä Pro Xristou? Mielestäni tässä kierrätetään nyt niin totaalisesti samoja juttuja kuin parilla edellisellä levyllä, että välillä on suorastaan varma, että nyt alkoi vahingossa soida joku biisi niiltä levyiltä. Siis eihän tämä huonoa ole missään tapauksessa mutta hämmentävän samanlaista.
slowdive
03.08.2024 21:47:28
ttpp44: Mitäs täällä ollaan mieltä uudesta levystä Pro Xristou? Mielestäni tässä kierrätetään nyt niin totaalisesti samoja juttuja kuin parilla edellisellä levyllä, että välillä on suorastaan varma, että nyt alkoi vahingossa soida joku biisi niiltä levyiltä. Siis eihän tämä huonoa ole missään tapauksessa mutta hämmentävän samanlaista.

Joo, hyvä tietysti että tekevät sellaista mikä luontevasti irtoaa, mutta kyllä myös mun makuun Sakis on eksynyt nyt toistamaan jotain samaa kaavaa, mitä en itse ainakaan metallimusiikista hae. Kuulostaa hienolle ja ns. eeppiselle, mutta ei kyllä oikein ruoki halua kuunnella uudelleen tai ostaa levyä
Knobs to the southeast.
trih
03.08.2024 22:10:28
Aika suositulta näyttää. Itse en vaan saa tästä oikein mitään irti. Mikä se juju on tässä bändissä?

Lisäksi katsoin 2024 Graspop liveä tuubista, niin tavaraahan tuli taustanauhaltakin, esim. lauluja ja synaa ainakin. Eka ihmettelin kun laulaja-kitaristin kädet oli irti kitarasta, mutta soundi ei muuttunut mitenkään, tuleeko sen kitara myös nauhalta? Ei tästä nykyajasta kohta ota selvää, että mikä on liveä ja mikä ei.
Henri Henri Olavi
06.08.2024 10:59:45
Muistaakseni Thy Mighty Contract soi joskus treeniksellä, mutta ei se ollut niin kovaa kamaa mun mielestä kuin vaikkapa Samael tai sen ajan norskibändit. Kuuntelin tuota uutta levyä hetken ja vittu miten tylsää kamaa se oli.
En flaska Kron Col, söt bakeri med.
Torniojaws
10.08.2024 13:54:29

Theogonia oli se urahuippu ja sen jälkeen on selvästi jokainen levy enemmän tai vähemmän kopioinut sen levyn kaavaa biisien suhteen. Tulee AC/DC mieleen, hyvässä ja pahassa.
Vortech Industrial Death Metal
trih
10.08.2024 14:30:18 (muokattu 10.08.2024 14:33:29)
Tota Non Serviamia ainakin ilmaantuu somesyötteeseen. Onko se jotenkin cool olla edgy "I will not serve" -oletettu? Bändi on siinä ainakin luonut hittibiisin. Asiasta sivuun, niin Emperorin With Strength I Burnia on tullut nähtyä myös syötteissä, varmaan ollut rankka työpäivä tai avioero näillä somettajilla.
Ali Boom Boom
11.08.2024 15:31:47
Viime aikoina taas ollut enemmän kuuntelussa. Pentuna kolahti lujaa se eka levy ja pari seuraavaa. Välillä ollut vuosien tauko, etten ole seurannut bändin tekemisiä.
Eniten puhuttelee nykyään Rituals ja Kata ton.
On kova bändi, pari kertaa tullut livenä nähtyä myös.
Losing all hope is freedom.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)