Kiinostunut Jäsen 22.02.2021 18:30:24 (muokattu 22.02.2021 18:39:46) | |
---|
Mielestäni se ei ole ollenkaan hienoa poseerata Charles Manson t-paidassa kuten Axl teki aikoinaan monilla keikoilla. Myöskin The Spaghetti Incident? levyltä joka sisältää pelkkiä kovereita löytyy mm. Mansonin "Look At Your Game Girl". Tämä ei ole cool, se osoittaa huonoa makua. |
Regalis Apertura 22.02.2021 20:39:40 | |
---|
Eiköhän tuo Axlin Manson-hypetys ollut vaan sellainen enemmän/vähemmän lapsellinen yritys näyttää "rajulta/kapinalliselta rokkimieheltä" joka vähät välitti mitä muut ajattelivat kuuluisasta murhamiehestä... Näin ainakin itse ajattelin motiiviksi. Vähän samaan tyyliin kuin se "don't tell anyone I'm lesbian"-paita jollakin kiertueella aikanaan. Sellaista pientä keskisormen näyttöä kaikille... |
nahkalipsi 23.02.2021 07:49:42 | |
---|
Enemmän mautonta oli heilua pelkissä pyöräilyshortseissa. Ainakin näin jälkeenpäin. Yai Yo-kaista ragastaa |
Kefiiri 23.02.2021 11:09:32 | |
---|
Koko jässikkä on kävelevä mauttomuus. En ole musiikin asiantuntija. |
Kiinostunut Jäsen 25.02.2021 15:37:03 (muokattu 25.02.2021 15:37:45) | |
---|
Tänään tuli Live And Let Die, Radio Rockilta ja Stairway To Heaven, autoradiosta kuultuna kun kävin katsastuksessa. Vasen etujarru laahaa hieman mutta meni silti läpi. Eli elämä hymyilee taas. |
Kiinostunut Jäsen 19.03.2021 15:38:46 | |
---|
|
Michi 19.03.2021 15:43:26 | |
---|
-Rise From Ruins- |
Kiinostunut Jäsen 19.03.2021 15:51:49 (muokattu 19.03.2021 16:03:18) | |
---|
Michi: Steven Adler VS Guns N' Roses lawsuit April 1993 news report. Jep. Vanha juttu, mut en tiedä jos hän koskaan voitti sitä. Kun gunnarit teki pari vuotta sitten paluun niin mielestäni se oli sikamaista antaa Adlerin soittaa vain pari biisiä. Hän on vieläkin katkera siitä ettei lapsuudenystävä Slash ilmaissut tukea kun hänet potkittiin ulos bändistä ja jätettiin kadulle makamaan 2000 dollarin palkkio taskussa. |
The Jack 12.04.2021 10:11:43 | |
---|
GNR on julkaissut YouTubessa pari päivää sitten virallisella tilillään 35 minuutin ja 6 biisin pätkän Brasiliasta vuodelta 2016. https://www.youtube.com/watch?v=UnnQPbWi7pw&t=303s Onkohan tämä maistiainen tulevalta livejulkaisulta? Näillä soundeilla ja kuvanlaadulla mulle kelpaisi ihan koko keikkakin enemmän kuin mielellään. Silloin 2016 aikoihin bändi oli mielestäni paljon nälkäisemmän ja innostuneemman kuuloinen verrattuna pariin viime vuoteen. Euroopan kiertue on siirtynyt vuodella kesäksi 2022. Jos ei tule uusia biisejä sitä ennen, niin se on toisaalta ihan sama. Kuivahkoa meininkiä alkaa olla kiertäminen viidettä vuotta saman reunion-kiertueen ja niiden samojen n. 30 vuotta vanhojen biisien tiimoilta. |
nahkalipsi 12.04.2021 10:27:04 | |
---|
Noita Not In This Lifetime Selectsejähän on tippunut tonne enemmänkin. En mä usko, että ne tulevalta blurayltä on ihan suoraan mutta aivan satavarmasti sellainen massiivinen eepos tulee kunhan toi rundi on paketissa. Tai viimeistään kun aika nostella taas vähän lisämiljoonia. Eniten kyllä odotan siltä ihan ekalta troubadourin keikalta virallista livevideoo koska ne pienet sneak-peekit oli aivan tajuttoman kovaa kamaa. Tosiaan muutenkin bändi oli ehkä enemmän iskussa sillon ekoina comeback -vuosina. Yai Yo-kaista ragastaa |
Tympee Huttunen 12.04.2021 10:30:22 (muokattu 12.04.2021 10:30:35) | |
---|
The Jack: GNR on julkaissut YouTubessa pari päivää sitten virallisella tilillään 35 minuutin ja 6 biisin pätkän Brasiliasta vuodelta 2016. https://www.youtube.com/watch?v=UnnQPbWi7pw&t=303s Onkohan tämä maistiainen tulevalta livejulkaisulta? Näillä soundeilla ja kuvanlaadulla mulle kelpaisi ihan koko keikkakin enemmän kuin mielellään. Silloin 2016 aikoihin bändi oli mielestäni paljon nälkäisemmän ja innostuneemman kuuloinen verrattuna pariin viime vuoteen. Euroopan kiertue on siirtynyt vuodella kesäksi 2022. Jos ei tule uusia biisejä sitä ennen, niin se on toisaalta ihan sama. Kuivahkoa meininkiä alkaa olla kiertäminen viidettä vuotta saman reunion-kiertueen ja niiden samojen n. 30 vuotta vanhojen biisien tiimoilta. Jotenkin hassua nähdä tuo Sorry-biisin bändin vetämänä, kun se on ymmärtääkseni Slashille tehty ja Slash vetää siinä vielä komean soolon (joka silmät kiinni kuunneltuna olisi 100% vedetty Les Paulilla). Mutta joo, hyviä vetoja ja erinomainen kuva+ääni. |
ttpp44 13.04.2021 12:48:21 (muokattu 13.04.2021 12:48:31) | |
---|
nahkalipsi: Enemmän mautonta oli heilua pelkissä pyöräilyshortseissa. Haters gonna hate. Lienee kuitenkin yksi ikonisimpia näkyjä rock-historiassa. Angus koulupuvussa, Halford nahassa ja niiteissä, Axl jenkkipyöräilyshortseissa... |
Joees 13.04.2021 17:37:58 | |
---|
The Jack: GNR on julkaissut YouTubessa pari päivää sitten virallisella tilillään 35 minuutin ja 6 biisin pätkän Brasiliasta vuodelta 2016. https://www.youtube.com/watch?v=UnnQPbWi7pw&t=303s Onkohan tämä maistiainen tulevalta livejulkaisulta? Näillä soundeilla ja kuvanlaadulla mulle kelpaisi ihan koko keikkakin enemmän kuin mielellään. Silloin 2016 aikoihin bändi oli mielestäni paljon nälkäisemmän ja innostuneemman kuuloinen verrattuna pariin viime vuoteen. Euroopan kiertue on siirtynyt vuodella kesäksi 2022. Jos ei tule uusia biisejä sitä ennen, niin se on toisaalta ihan sama. Kuivahkoa meininkiä alkaa olla kiertäminen viidettä vuotta saman reunion-kiertueen ja niiden samojen n. 30 vuotta vanhojen biisien tiimoilta. Duff on aika noheva äijä. Nightrainin aikana ensin rotsi päällä ilman lippistä, hetkessä ilman rotsia ja lippis päässä ja sit taas kohta rotsi päällä ilman lippistä. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
ttpp44 13.04.2021 20:09:49 | |
---|
Joees: Duff on aika noheva äijä. Nightrainin aikana ensin rotsi päällä ilman lippistä, hetkessä ilman rotsia ja lippis päässä ja sit taas kohta rotsi päällä ilman lippistä. No parempi noin kuin et ois ollut akuankkamaisesti "rotsi kyllä mut byysat puuttuu". |
sirdickyj 14.04.2021 13:32:30 | |
---|
ttpp44: No parempi noin kuin et ois ollut akuankkamaisesti "rotsi kyllä mut byysat puuttuu". Tarkkana, se "rotsi on mut byysat puuttuu" |
Pitkästä aikaa klassinen Ritz '88 pyörii Youtubesta, koltiaisilla hieman vihaa ja vimmaa. Mielelläni näkisin tämän nykyisen puoli-reunion bändin vielä kerran, Hämeenlinnassa ja Tallinnassa olin menossa mukana. Edelleen lapsuuden tärkein bändi, muksuna rakennettiin isän kanssa legoista esiintymislavoja ja laitettiin ukkelit soittamaan samalla kun kuunneltiin AfD:tä ja Illusioneita. |
sirdickyj 22.04.2021 22:45:32 | |
---|
Kaltsunho: Pitkästä aikaa klassinen Ritz '88 pyörii Youtubesta, koltiaisilla hieman vihaa ja vimmaa. Mielelläni näkisin tämän nykyisen puoli-reunion bändin vielä kerran, Hämeenlinnassa ja Tallinnassa olin menossa mukana. Edelleen lapsuuden tärkein bändi, muksuna rakennettiin isän kanssa legoista esiintymislavoja ja laitettiin ukkelit soittamaan samalla kun kuunneltiin AfD:tä ja Illusioneita. Hämeenlinna oli kyl uskomattoman kova, mutta Tallinna ehkä vielä vähän kovempi. |
Kaltsunho 22.04.2021 23:08:26 | |
---|
sirdickyj: Hämeenlinna oli kyl uskomattoman kova, mutta Tallinna ehkä vielä vähän kovempi. Samaa mieltä. Toki Tallinnassa oli kaikki muutkin järjestelyt paljon paremmat. Mutta kitarat räyhäsivät, basso paukkui pahaenteisesti ja Axl oli varsin hyvässä iskussa. |
Unmasked 04.08.2021 09:57:34 (muokattu 04.08.2021 10:02:21) | |
---|
Ei saatana. En olisi silloin Vegasin reunion-keikkoja Periscopessa katsoessani uskonut, että ensimmäinen "uusi" styge olisi Silkwormsin uusi versio. Mä oon aina tykännyt kyseisestä biisistä, mutta eiköhän tämä olisi voinut jäädä sinne 2000-luvun alkuun. Ei tästä kukaan tavallinen keikkakävijä saa mitään irti, olisivat soittaneet nyt ensin sitä Hardschoolia, joka lienee vähän helpommin lähestyttävä biisi. https://www.youtube.com/watch?v=PcDZ8MUUt5o&ab_channel=efreitag |
Tympee Huttunen 04.08.2021 10:04:44 | |
---|
Unmasked: Ei saatana. En olisi silloin Vegasin reunion-keikkoja Periscopessa katsoessani uskonut, että ensimmäinen "uusi" styge olisi Silkwormsin uusi versio. Mä oon aina tykännyt kyseisestä biisistä, mutta eiköhän tämä olisi voinut jäädä sinne 2000-luvun alkuun. Ei tästä kukaan tavallinen keikkakävijä saa mitään irti, olisivat soittaneet nyt ensin sitä Hardschoolia, joka lienee vähän helpommin lähestyttävä biisi. https://www.youtube.com/watch?v=PcDZ8MUUt5o&ab_channel=efreitag Hassu laulutapa Axlilla. Mikä tuollainen brittivampyyri oikein on? Kai sille jokin syy on? |