-oskari-- 26.01.2004 21:32:51 | |
---|
Tietääkö joku Tamburoista jotain?? ku ei sieltä niitten kotisivuiltakaan löytyny yhtään mitää hyödyllistä..?! |
Micho 27.01.2004 10:38:23 | |
---|
Tietääkö joku Tamburoista jotain?? ku ei sieltä niitten kotisivuiltakaan löytyny yhtään mitää hyödyllistä..?! kyllähän mä tommosella tamburon x-drumilla oon soitellu tässä puolisentoista vuotta.. ja tyytyväinen oon ollu. monipuolinen setti. noista saa väännettyä mielialan mukaan jazzahtavaa tai raskaampaa soundia suhteellisen helposti. ja oikeestaan aikalailla kaikkea siltä väliltäkin löytyy. (paitsi niin kuluneilla kalvoilla mitä mulla nyt on..) katso omakuva.. |
e r s k i 27.01.2004 18:17:23 | |
---|
Tietääkö joku Tamburoista jotain?? ku ei sieltä niitten kotisivuiltakaan löytyny yhtään mitää hyödyllistä..?! Ainakin Thomannin sivuilla on aika hyvin selitetty esim. materiaalit, koot, värit... Riippuu tietysti ihan että mitä niistä haluaa tietää. |
Niskamies 27.01.2004 18:31:31 | |
---|
katso omakuva.. Kaunis setti on, ei varmaankan ollut ihan halpa? |
jms 27.01.2004 19:25:14 | |
---|
no mulla on semmonen Tamburo vaahtera virveli ja halpa se oli ainaki :D Ei mutta oli just semmonen ku halusinki eli hyvä :D Ostin sen 13" sillä halusin "funkinpaa" soundia ja kyllä se aika "funk" on "i´ve started to hate my own creation, now i know how god feels" - Homer Simpson |
Micho 27.01.2004 21:26:03 | |
---|
Kaunis setti on, ei varmaankan ollut ihan halpa? ei se nyt niin hirveesti maksanu. (vähän) käytettynä sain suurinpiirtein 1500 euroon. kun siis kyseessähän on kirsikkapuu, eikä mikään vaahtera tai koivu.. mutta kyllä ehdottomasti hintansa väärti. |
Mikko A 27.01.2004 22:21:43 | |
---|
ei se nyt niin hirveesti maksanu. (vähän) käytettynä sain suurinpiirtein 1500 euroon. kun siis kyseessähän on kirsikkapuu, eikä mikään vaahtera tai koivu.. mutta kyllä ehdottomasti hintansa väärti. http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-154467.html En sitten tiedä, onko ne muualla kalliimpia, ainakin nuo Tamburon virvelit on T-kaupassa suorastaan sikamaisen halpoja ja vieläpä hyviä. Mua himottais yhä tollanen Opera fusion- tai rock-setti. Sit ku saan rahaa niin... "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Paas 27.01.2004 22:23:16 | |
---|
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-154467.html En sitten tiedä, onko ne muualla kalliimpia, ainakin nuo Tamburon virvelit on T-kaupassa suorastaan sikamaisen halpoja ja vieläpä hyviä. Mua himottais yhä tollanen Opera fusion- tai rock-setti. Sit ku saan rahaa niin... Sellasen virvelin vois tilata kokeilumielessä sitten kun ylimääräistä rahaa siunantuu seuraavan kerran. Takatukat kunniaan! |
-oskari-- 28.01.2004 13:38:44 | |
---|
Mites toi kirsikkapuu? Käytääks sitä mikää muu merkki? Himottais vaihtaa toi mun Rockstar Custom tollaseen johonki Tamburoo... mut en sitte tiä et onks siinä mitää järkee!! Hienojahan noi Tamburot on ku mitkäki mut pitääis päästä testaamaa!!! |
ltg 17.05.2004 16:04:39 | |
---|
IMIK#5"Aina kun mun seurassa liikkuu selvinpäin, pitää pysyä kännissä." -Basistimme vappuna KK#3 |
Blitz 25.05.2004 13:50:40 | |
---|
Kertokaas nyt ihmeessä joku jos löytyy kokemuksia. Noista Tamburoista kun on kovin vähän infoa liikkeellä. Melkeinpä Thomann kertoo enemmän kuin yhtiön kotisivut. Niin, ja miten tuo kirsikkapuu toimii? Luulisi, että soundi olisi lähempänä koivua kuin vaahteraa, ja vielä kun nuo joidenkin settien rungot ovat aika paksuja? Haistakaa vittu. |
Mikko A 25.05.2004 17:06:44 | |
---|
I hate your sex! |
migi666 25.05.2004 22:50:52 | |
---|
Bändikämppäni vieressä olevassa studiossa on Tamburon rummut ja ne soundaavat todella hyvälle! Se runkohan on semmoinen kulmikas, aika jännän näköisiä vempeleitä! Se on sitä mitä tekee!! |
Micho 27.05.2004 10:09:46 | |
---|
Bändikämppäni vieressä olevassa studiossa on Tamburon rummut ja ne soundaavat todella hyvälle! Se runkohan on semmoinen kulmikas, aika jännän näköisiä vempeleitä! perkele. joku on soittanu minun tamburoilla, jotka on väliaikaisesti lojunut treeniksellä. prkl, jäit kiinni. tapan sut. en sinuna enää uskaltaisi kulkea kaupungilla ilman vartijoita. no ei, ei mulla oo ees semmosia kulmikkaita tamburoita, vaan ihan 'normaalit' pyöreet. eikä ne ollu kärsiny yhtään. saat kulkea rauhassa. halataan kun tavataan. ..tai sitten ei. mutta siis asiaan: suosittelen. yksinkertaisesti suosittelen. kirsikka toimii minulle henk.koht. aivan loistavasti, mutta kun jossain kokeilin vaahterasettiäkin, niin sehän se vasta tajunnan räjäyttikin. ei noista paljon sanomista löydä. paitsi hintahan se aina noissa hyvissä on mitä vois tiputtaa... |
Jiihaa 02.07.2004 15:30:17 | |
---|
Saako Tamburoita Suomesta? |
totomiettinen 02.07.2004 16:53:03 | |
---|
Saako Tamburoita Suomesta? Kyllä. |
Kyllä. Mistä? Sbassossa on 4 kieltä. Tai 6. |
Bacchus 02.07.2004 19:41:49 | |
---|
Mistä? Soitinlaineella on ainakin joku Opera-setti ollut. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
totomiettinen 02.07.2004 21:10:24 | |
---|
Mistä? Settiopettajani on Tamburon maahantuoja. Joten ainakin täältä Kuopion seudulta niitä saa suht helposti ;) Onhan se kuitenkin sellanen merkki, että luulisi sitä saavan melkein ympäri Suomea. Ja, kun tilaa niin ainakin varmasti saa. Opettajallani on tosiaan muutamia settejä, ihan hyvälle soundaavat. Niissä on vielä se, että ne ei niin kauheen yleisiä Suomessakaan oo, niin halvemallahan ne lähtee, jos vertaa moniin suurempiin valmistajiin. En kuitenkaan oo sen kummemmin perehtyny niihin. Tietysti, jos halpoja ovat niin...jaa, pitäsköhän ihan kysästä opettajalta paljollako lähtis... |
Speedy 02.07.2004 21:21:27 | |
---|
Niissä on vielä se, että ne ei niin kauheen yleisiä Suomessakaan oo, niin halvemallahan ne lähtee, jos vertaa moniin suurempiin valmistajiin. Juu Pekka Luomi Productiohan niitä tuo maahan.. Niin, tiedä nyt sitten tuosta hintatasosta.. Ei ne musta ainakaan niin halpoja ole.. Samassa sarjassa muiden kanssa, ellei jopa hieman kalliimpia.. Kerran otin lainaan testattavaks 18" bassarilla olevan kirsikka setin, ja kyllähän se hyvältä saundas, mutta ei oikein ollu mun mieleen.. Ruusupuu on kuitenkin aika kovaa, niin sointikin on sen mukainen.. Mutta sitten taas vaahtera setit on kyllä paljon parempi saundisia..=I Virvelit sitten taas on aivan oma luokkansa, niistä tykkään ja niitä hankin lisääkin..;) vaikka nekin on musta aika hintavia muihin vastaaviin malleihin muilla merkeillä.. Vaikkakin Tamburot onkin tehty aivan täysin käsityönä, niin nostaahan se hintaa.. ja laatuakin..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |