Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitaran osto.
1
LassiLi
09.04.2021 21:39:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen nyt vaihtamassa Harley Benton Delta Blues O kitaraa parempaan ja ajatuksissa olis vaihtaa Yamaha FG-800M. Onko ihan metsään jos ajattelen et vaihdan parempaan ja laadukkaampaan. Tosiaan ihan aloittelija olen. On vaan itsellä mielessä että olis kivempi treenata kun olis hyvät vehkeet. Jos parempia ideoita niin sa ehdotella hinta max 400e
-Lassi
 
juhahay
10.04.2021 09:51:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikeassa olet.
 
Pro-tasolla mennään liikkeeseen koesoittelemaan eri malleja, ennen ostopäätöksen tekemistä :)
 
KaRa
11.04.2021 13:27:45 (muokattu 11.04.2021 13:28:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan niin. Jos tekee mieli ko. yamahaa niin sitten vaan puntaroi mielessä, että mikä siinä vetoaa ja sitten seuraa sitä fiilistä. Työkalut tulee jokatapuksessa tutuiksi vain ajan kanssa ja toisaalta oudot/uudet jutut inspiroi.
Ei kovin tekninen vastaus tämäkään.
 
Ajattelen, siis olen - olen, siis en tiedä
perttime
11.04.2021 14:10:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloittaja lienee Porista. Siellä näyttäisi olevan ainakin pari paikkaa, joissa myydään kitaroita. Äkkiseltään löysin pyydettyyn hintaluokkaan ainakin jotain, mitä voisi käydä katsomassa, kuuntelemassa ja kokeilemassa.
 
Varsinkin akustisten kanssa olen pitänyt hyvänä ajatuksena kokeilla ja kuunnella juuri harkinnassa olevaa kitarayksilöä.
 
Moni pitää hyvänä, että pääsee myös kuuntelemaan, kun joku toinen soittaa kitaraa.
 
discominister
19.05.2021 09:03:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LassiLi: Olen nyt vaihtamassa Harley Benton Delta Blues O kitaraa parempaan ja ajatuksissa olis vaihtaa Yamaha FG-800M. Onko ihan metsään jos ajattelen et vaihdan parempaan ja laadukkaampaan. Tosiaan ihan aloittelija olen. On vaan itsellä mielessä että olis kivempi treenata kun olis hyvät vehkeet. Jos parempia ideoita niin sa ehdotella hinta max 400e
-Lassi

 
Kyllähän toi selkeä päivitys parempaan olisi. Vuoosia sitten olin vaikuttunut FG-800 kitaran laadusta ja soundista, mutta paljon on kitaroita tehty senkin jälkeen. Tohon hintaluokkaan katselisin Yamahan lisäksi Sigman kitaroita.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «