Aihe: Demoefekti 1996-2000
1 2
Stain
02.07.2004 15:32:41
Jep, nimenomaan! Arvostelut ovat kuitenkin loppupeleissä vaan yhden ihmisen mielipide.

Niin, arvosteluista ei kannata välittää paskaakaan. Rakentava kritiikki on tietysti aina tervetullutta. Jos arvostelija morkkaa bändin aivan lyttyyn, niin aina voi lähettää kyseiselle henkilölle vihaisen kirjeen.
Time is never time at all you can never ever leave without leaving a piece of youth
Tuomas
02.07.2004 15:40:02

"Yhtye suhtautui saamaansa palautteeseen ristiriitaisin tunnelmin." Eli toisin sanoen ensin tappoi kriitikon eikä sitten välittänyt paskaakaan :)
sitä toivoo että piuhojen päällä ihmiset eivät tänään tanssisi - absoluuttinen nollapiste
Feggy
02.07.2004 16:22:35 (muokattu 02.07.2004 16:23:11)

a) Bändi ei ollut Helsingistä tai sen läheisyydestä
b) Pään seinään hakkaaminen tuntui turhauttavalta
c) Rahan puute, joten piti tehdä oikeita töitä
d) Sattumalla on aina iso osuus kaikessa

Itse asiassa on paljon suurempi todennäköisyys siihen, että bändi hajoaa, jos soittajat ovat Helsingistä. Siellä on sen verran enemmän soittajia, että jos homma ei toimi, etsitään uusi bändi. Pienemmässä kaupungissa taas bändi sinnittelee pidempään, koska vaihtoehtoja ei ole. Muut ehdot pitävät kyllä paikkansa kaikkialla.

Ja vielä: IHAN KAIKISSA arvosteluissa kysymys on yhden ihmisen mielipiteestä.
Less is more.
BaariMikko
02.07.2004 18:14:36

Ja vielä: IHAN KAIKISSA arvosteluissa kysymys on yhden ihmisen mielipiteestä.

Niin. Toisilla on sitten enemmän silmää ja kykyä laaja-alaisuuteen ja objektiivisuuteen kuin toisilla. Vaan eipä arvosteluista kannata tosiaan liikaa välittää, vaikka itse kyllä mielelläni kuulen aina mahdollisimman paljon palautetta kaikesta mahdollisesta. Vaikka itse kyllä olen itseni ankarin kritisoija, sen olen huomannut.
"BaariMikkoa ymmärtääkseen täytyy olla mieluiten keskivahvassa humalassa"
-Järvihirviö
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)