Booombox 03.02.2021 10:19:46 | |
---|
Henri Henri Olavi: I Am Greta oli hyvä. On se hieno tyyppi tuo Greta. Katsoin tämän myös ja liikutuin. Nähdään taivaassa oli myös oikein hyvä uudehko ranskalainen leffa Areenassa. |
onjokäytössä 03.02.2021 19:02:24 | |
---|
|
Alfons Åberg 22.02.2021 11:39:57 (muokattu 22.02.2021 11:40:21) | |
---|
Suzi Quattro -dokumentti. Hyvän tuulinen kronologinen kertomus naisrokkarista, jolla on oikeasti ollut soitto - ja laulutaitoa, määrätietoisuutta ja oikea asenne. Dokkari ilman mikroblogimaailman uhri -ja ahdistusstandardeja. Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia |
Bullitt 22.02.2021 23:23:16 | |
---|
The Mystery of D.B. Cooper. Dokumentti kuuluisasta lentokonekaappauksesta ja -ryöstöstä, jonka tekijä pakeni laskuvarjolla kaappaamastaan matkustajakoneesta eikä koskaan jäänyt kiinni. Mukana on useampi sinänsä uskottavalla tarinalla varustettu henkilö, jotka ovat varmoja siitä, kuka D.B. Cooper oli. Kiehtova mysteeritarina, johon on saatu haastateltavaksi mielenkiintoisia ihmisiä tapausta tutkineista viranomaisista ko. lennon henkilökuntaan. Pintapuolisesti tapauksen aiemminkin tunteneena tämä ei tarjonnut mitään mullistavaa uutta tietoa, mutta sai ihan tosissaan pohtimaan sitä mikä totuus on ja voiko se koskaan edes selvitä, ja miksi tuon totuden selviäminen kiinnostaa niin monia. Suosittelen etenkin true-crimen ystäville. Kiitos 19.2.2021 klo 13-21.30 |
Henri Henri Olavi 12.03.2021 12:33:14 (muokattu 12.03.2021 16:30:16) | |
---|
Yksi viime vuosien parhaista sarjoista, norjalainen Exit, sai toisen kauden Areenaan. Eka kausi oli älyttömän kova koko ajan, ei sekuntiakaan tyhjäkäyntiä tai muutakaan negatiivista. Tämä toinen kausi on hirveä antikliimaksi, vaikka näinhän sen sarjan kuuluukin mennä eteenpän kässärin mukaan. Silti kaikki kusee nyt. Kaikki mikä ekassa kaudessa oli hyvää, loistaa poissaolollaan melkein tyystin. Voi voi. Je suis 190221 |
Tigerstedt 12.03.2021 16:04:57 | |
---|
Henri Henri Olavi: Yksi viime vuosien parhaista sarjoista, norjalainen Next, sai toisen kauden Areenaan. Eka kausi oli älyttömän kova koko ajan, ei sekuntiakaan tyhjäkäyntiä tai muutakaan negatiivista. Tämä toinen kausi on hirveä antikliimaksi, vaikka näinhän sen sarjan kuuluukin mennä eteenpän kässärin mukaan. Silti kaikki kusee nyt. Kaikki mikä ekassa kaudessa oli hyvää, loistaa poissaolollaan melkein tyystin. Voi voi. Tarkoitat varmaan Exit-sarjaa? Hieman samoja aatoksia itelläkin. Olen tosin vaan ekat kaksi jaksoa kattonut tältä toiselta kaudelta. |
Henri Henri Olavi 12.03.2021 16:30:24 (muokattu 14.03.2021 01:13:34) | |
---|
Tigerstedt: Tarkoitat varmaan Exit-sarjaa? Hieman samoja aatoksia itelläkin. Olen tosin vaan ekat kaksi jaksoa kattonut tältä toiselta kaudelta. No viddu, korjattu. E: On tässä kakkosessakin hetkensä. Muutamia kohtia joissa on joutunut repeilemään aivan huolella. Kuten vaikka se, jossa William vetää koksunokat juuri kaatamansa peuran ruhon päältä ja ampuu siinä samalla vielä kotkan ilmasta. Je suis 190221 |
-Spade- 18.03.2021 09:04:04 | |
---|
Henri Henri Olavi: No viddu, korjattu. E: On tässä kakkosessakin hetkensä. Muutamia kohtia joissa on joutunut repeilemään aivan huolella. Kuten vaikka se, jossa William vetää koksunokat juuri kaatamansa peuran ruhon päältä ja ampuu siinä samalla vielä kotkan ilmasta. Pari ensimmäistä jaksoa katsoin eilen ja mielestäni tuo on ihan kovaa tykittelyä edelleen. Eka kausi oli kyllä loistava. Ohan se varma. |
Henri Henri Olavi 18.03.2021 13:06:32 | |
---|
-Spade-: Pari ensimmäistä jaksoa katsoin eilen ja mielestäni tuo on ihan kovaa tykittelyä edelleen. Eka kausi oli kyllä loistava. Joo, olin hiema kärkäs arviossani. Olihan toisessakin kaudessa melkoista tykittelyä. Se vaan oli erilaista kuin ekassa kaudessa. Sekin, kun se pikkurakki teki kuolemaa siinä lattialla, ei saatana :D Je suis 190221 |
Vaihtovirta 18.03.2021 13:54:22 | |
---|
Emmä tiiä. Nyt neljä jaksoa kattonu tuota Exittiä eikä oikein lähde. Ehkä mä ootin vielä enemmän revittelyä ja sekoilua, mutta tuommosta ihmissuhde draamaahan tuo on, missä isolla rahalla käydään välillä huorissa. Ehkä sen "perustuu tositapahtumiin" pitäisi järkyttää katsojaa mutta näh..semmonen semi 2/5. Mutta katotaa nyt silti loppuun, josko se tuosta lähtis.. Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Henri Henri Olavi 18.03.2021 13:55:21 (muokattu 18.03.2021 13:56:55) | |
---|
Vaihtovirta: Emmä tiiä. Nyt neljä jaksoa kattonu tuota Exittiä eikä oikein lähde. Ehkä mä ootin vielä enemmän revittelyä ja sekoilua, mutta tuommosta ihmissuhde draamaahan tuo on, missä isolla rahalla käydään välillä huorissa. Ehkä sen "perustuu tositapahtumiin" pitäisi järkyttää katsojaa mutta näh..semmonen semi 2/5. Mutta katotaa nyt silti loppuun, josko se tuosta lähtis.. Se toka kausi paranee loppua kohti aivan helvetin paljon. E: Meinastiko siis ekaa kautta? Sehän on vitun kovaa tykittelyä alusta loppuun. En tajua mitään järkytys-aspektia. Mulle tuo on vain hulvatonta mustaa huumoria. Je suis 190221 |
uusikaveri 18.03.2021 19:38:07 | |
---|
Presidentti: Suzi Quattro -dokumentti. Hyvän tuulinen kronologinen kertomus naisrokkarista, jolla on oikeasti ollut soitto - ja laulutaitoa, määrätietoisuutta ja oikea asenne. Dokkari ilman mikroblogimaailman uhri -ja ahdistusstandardeja. Kattelin juuri tuon Quattro-dokkarin ja mielestäni Presidentti naulaa sen just kohileen. Kannattaa katsoa, mutta ei kiirettä, pätkä pyörii vielä 9kk ajan Areenassa. |
Vaihtovirta 18.03.2021 20:28:32 | |
---|
Henri Henri Olavi: E: Meinastiko siis ekaa kautta? Sehän on vitun kovaa tykittelyä alusta loppuun. En tajua mitään järkytys-aspektia. Mulle tuo on vain hulvatonta mustaa huumoria. Ekoissa jaksoissa mulle mustaa huumoria on ollu ainoastaan se lapsen teko homma, ja sekin on ollu vaa et heh heh toi siis on kusipää..jaa..hmh.. Mutta joo katon loput jaksot ennen ku tuomitsen sarjan tai itteni idiootiksi. Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Henri Henri Olavi 18.03.2021 23:17:24 | |
---|
Vaihtovirta: Ekoissa jaksoissa mulle mustaa huumoria on ollu ainoastaan se lapsen teko homma, ja sekin on ollu vaa et heh heh toi siis on kusipää..jaa..hmh.. Mutta joo katon loput jaksot ennen ku tuomitsen sarjan tai itteni idiootiksi. Katso samaan syssyyn kakkoskausikin. Ehkä se maistuu sulle paremmin. Je suis 190221 |
Alfons Åberg 26.03.2021 13:59:40 (muokattu 26.03.2021 13:59:58) | |
---|
Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia |
Henri Henri Olavi 26.03.2021 14:05:44 | |
---|
Je suis 190221 |
Henri Henri Olavi: Mitä vittua? Eihän tuossa leikatussa versiossa ollut sitten yhtään mitään sellaista, joka olisi oikeuttanut tuon K-18 -leiman. Siis ei ainoatakaan seikkaa. Itsekin katsoin 12-vuotiaana enkä traumatisoitunut siksi. https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Lost_Boys Musiikkielämää ei olisi, jos pitäisi esittää vain moraaliltaan kelvollisten ihmisten musiikkia.
D. Barenboim |
Henri Henri Olavi 26.03.2021 14:51:38 (muokattu 26.03.2021 14:52:29) | |
---|
Nelisormimangusti: Itsekin katsoin 12-vuotiaana enkä traumatisoitunut siksi. https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Lost_Boys Mä ostin tuon VHS:n lapsena Keravan Raketti-Anttilasta. Vaihdoin siihen jostain toisesta tuotteesta hintalapun. Muuten ei olisi kuukausirahat riittäneet, sillä halusin samalla kerralla ostaa myös Dion "Dream Evil" -LP:n. E: Nämä kaksi elokuvaahan eivät ole samannimiset. Toinen on The Lost Boys, toinen Lost Boys. Je suis 190221 |
Funkånaut 26.03.2021 16:14:52 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mä ostin tuon VHS:n lapsena Keravan Raketti-Anttilasta. Vaihdoin siihen jostain toisesta tuotteesta hintalapun. Muuten ei olisi kuukausirahat riittäneet, sillä halusin samalla kerralla ostaa myös Dion "Dream Evil" -LP:n. Soitin foballe. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Henri Henri Olavi 26.03.2021 16:21:58 (muokattu 26.03.2021 16:23:11) | |
---|
Funkånaut: Soitin foballe. Rikos lienee vanhentunut jo. Lisäksi olin tuolloin vasta 8- tai 9-vuotias, joten pääsen kuin koira veräjästä. Muistan kyllä, että kassatäti katsoi aika pitkään mua silmiin kun näpytteli tuota hintaa koneeseen. Pokka piti meikällä toki komeasti. Myöhemmin yläasteella vaihdoin tuon leffan NIN:in "Downward Spiral" -CD-levyyn. Sitä vaihtokauppaa olen katunut siitä saakka. Je suis 190221 |