Hamsteri Kukkonen 16.03.2021 21:09:54 | |
---|
yanera: Kaikki on yksilöllistä. Pelkkä viina ei tapa noin vaan. Mutta Alulla oli elimistö rikki jo pitkään, ja alkoholi pahensi sitä. Offtopic. Andy McCoy on vielä hengissä. Ties mitä kaikkea on vetänyt? Tuotannon laadun perusteella ei ainakaan sitä, mitä Laiho. "You have KELA. Don't worry." -Kiko Loureiro // "Käytän alkoholia äärimmäisen harvoin, olen vain paatumaton runkkari." -Lihis96 // goo.gl/v9KRXz |
Drummer-K 16.03.2021 21:19:11 | |
---|
Itekseenkö se krooninen haimatulehus tulee? www.facebook.com/secondinfinity Peaceful metallia Oulusta |
yanera 16.03.2021 21:58:10 | |
---|
Drummer-K: Itekseenkö se krooninen haimatulehus tulee? Ei. Mutta yllättävän nuorena. Koki melkein saman kohtlon, kuin Albert Järvinen. Lähti Liian Nuorena. "Santerilla ei ole edes pankkitiliä. Hän ei halua olla rahan kanssa tekemisissä enää lainkaan." |
yanera 16.03.2021 22:00:32 | |
---|
yanera: Ei. Mutta yllättävän nuorena. Koki melkein saman kohtalon, kuin Albert Järvinen. Lähti Liian Nuorena. Toista Allua ei vaan tosta tule. Miksi muusikot (eivät kaikki) Kuolevat nuorina? "Santerilla ei ole edes pankkitiliä. Hän ei halua olla rahan kanssa tekemisissä enää lainkaan." |
Hamsteri Kukkonen 16.03.2021 22:06:32 | |
---|
yanera: Miksi muusikot (eivät kaikki) Kuolevat nuorina? Varmaan samasta syystä kun nuorena kuolleet rattijuopot. "You have KELA. Don't worry." -Kiko Loureiro // "Käytän alkoholia äärimmäisen harvoin, olen vain paatumaton runkkari." -Lihis96 // goo.gl/v9KRXz |
Metalkallo 17.03.2021 07:35:38 | |
---|
yanera: Koki melkein saman kohtlon, kuin Albert Järvinen. Lähti Liian Nuorena. Albert: äkillinen sydänkohtaus, joka johtui tarkemmin määrittelemättömästä sydänlihasvioittumasta. Suomessa tehdyn lopullisen kuolintodistuksen mukaan hän sairasti sydänlihaksen niukkaa hienojakoista sidekudosrappeutumista, ja ilmeisesti sydän oli ollut laajentunut ja myös pidemmän aikaa vajaatoimintainen. Hänen todettiin olleen hermotulehduslääkityksellä. Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Kiinostunut Jäsen 21.03.2021 18:58:14 | |
---|
Metalkallo: Albert: äkillinen sydänkohtaus, joka johtui tarkemmin määrittelemättömästä sydänlihasvioittumasta. Suomessa tehdyn lopullisen kuolintodistuksen mukaan hän sairasti sydänlihaksen niukkaa hienojakoista sidekudosrappeutumista, ja ilmeisesti sydän oli ollut laajentunut ja myös pidemmän aikaa vajaatoimintainen. Hänen todettiin olleen hermotulehduslääkityksellä. Mun mutsi kuoli myöskin sydänlihaksen vaajaatoimintaan alko maistui. Hän kävi katkolla kaks viikkoa ennen kuolemaansa, ja oli selvinpäin. Sääli ettei ne tajunnut ottaa sydänfilmiä, siinä se olisi näkynyt. |
Gypsy 22.03.2021 09:41:14 | |
---|
yanera: Ei. Mutta yllättävän nuorena. Koki melkein saman kohtlon, kuin Albert Järvinen. Lähti Liian Nuorena. Mitään yllättävää asiassa ei ole jos olisit siihen yhtään perehtynyt. Laitetaan vaikka tuosta, kun ei itse jaksa kirjoitella: https://yle.fi/uutiset/3-8063444 Aamen |
Kiinostunut Jäsen 22.03.2021 13:46:52 | |
---|
Itse tulen myöskin kohtamaan Laihon kohtalon. Nyt on verenpaine koholla, sokeriarvot koholla ja maksa arvot päin persettä. On silti hauska keskustella nämä viimeiset vuodet teidän kanssa. Jos joku sanoo että Laiho oli liian nuori kuollakseen niin voin sanoa että hänellä oli erittäin paha päihdeongelma jo teinistä lähtien. Kyllä siinä ehtii elimistö posahtaa, varsinkin kun aamiainen koostuu tiukasta viinasta. |
Jester44 23.03.2021 00:50:02 | |
---|
Kylläpäs musiikki osaa nostaa vanhoja tuntemuksia ja muistoja mieleen. Pitkästä aikaa kokeilin ihan vaan pikku palasia levyiltä 'Hatebreeder' ja 'Follow the Reaper'.... ihankuin olisi vuosituhat alussa vasta. |
janis 23.03.2021 16:56:00 | |
---|
Gypsy: Mitään yllättävää asiassa ei ole jos olisit siihen yhtään perehtynyt. Laitetaan vaikka tuosta, kun ei itse jaksa kirjoitella: https://yle.fi/uutiset/3-8063444 Yhdessä seurueessa oli parikymppinen tyyppi kuskina. Kyselin että miksi suostuit kuskiksi tuolle porukalle. Sanoi että hänellä oli ollut haimatulehdus vuosi sitten ja lääkäri oli sanonut että seuraava juopottelukerta voi olla viimeinen.. Ku itte tekee, saa sellasta mitä tulee! |
kalakukko 24.03.2021 20:11:52 | |
---|
Ei ole. Parilla kolmella hullulla vaan, ja sitten ne vaihtelee niitä aina että vaikuttaisi että olisi monta. |
Olroxrox 24.03.2021 21:23:46 | |
---|
|
volvo240 25.03.2021 11:40:25 (muokattu 25.03.2021 11:41:12) | |
---|
Tai no ei tullut yllätyksenä, että Laiho otti Mozartilta vaikutteita, mutta hauskoja tollaset tribuilut, että suoraan pöllitty jotain juttuja biiseihin. No jos kyseessä olisi aidosti tribailu, niin siitä ehkä jopa haluttaisiin mainita tekijätiedoissa. Rainbow mm. tribaili muinoin ihan tyylikkäästi. Jos hevistä -kautta aikain- poistettaisiin ihan ilmiselvät taidevarkaudet, niin varmaankin n.30% sisällöstä lakkaisi olemasta. |
kalakukko 26.03.2021 00:29:20 | |
---|
volvo240: No jos kyseessä olisi aidosti tribailu, niin siitä ehkä jopa haluttaisiin mainita tekijätiedoissa. Rainbow mm. tribaili muinoin ihan tyylikkäästi. Jos hevistä -kautta aikain- poistettaisiin ihan ilmiselvät taidevarkaudet, niin varmaankin n.30% sisällöstä lakkaisi olemasta. Mun mielestä Bodomin tapauksessa tällänen meininki menee vielä ihan hyvällä tribuuttihengellä kun kumminkin tribun kohde eli Mozart on näistä se paljon kuuluisampi tekijä ja jonka tuotanto tunnetaan laajalti ja sitten kun vielä nuo lainaukset ovat sen verran suoria, että klassista musiikkia tuntevat kyllä huomaavat nuo jutut eli ei ole mitenkään yritettykään peitellä. Laiho muutenkin puhui tuosta Mozart ja klasaridiggailustansa kyllä. Vivaldiahan vetivät Roopen kanssa myös ihan sellaisenaan. Mutta on totta, että olishan joku suorempi maininta voinut olla paikallaan, vaikka teostovapaata noin vanhan musan lainailu onkin. Acceptilla oli mun mielestä hauskasti hoidettu se Für Elise laina Metal Heartissa kun levynkansien lyriikkasivulla lukee nimibiisin kohdalla Special thanks for good inspiration to Mr. P. I. TSCHAIKOWSKI and Mr. L. v. BEETHOVEN. Siinäkin biisissä itse pihvinä on se uusi kipale, mutta siihen sopii hyvin tuo klasarifiilistely. Ei ole. Parilla kolmella hullulla vaan, ja sitten ne vaihtelee niitä aina että vaikuttaisi että olisi monta. |
volvo240 26.03.2021 01:54:55 | |
---|
kalakukko: Mun mielestä Bodomin tapauksessa tällänen meininki menee vielä ihan hyvällä tribuuttihengellä kun kumminkin tribun kohde eli Mozart on näistä se paljon kuuluisampi tekijä ja jonka tuotanto tunnetaan laajalti ja sitten kun vielä nuo lainaukset ovat sen verran suoria, että klassista musiikkia tuntevat kyllä huomaavat nuo jutut eli ei ole mitenkään yritettykään peitellä. Laiho muutenkin puhui tuosta Mozart ja klasaridiggailustansa kyllä. Vivaldiahan vetivät Roopen kanssa myös ihan sellaisenaan. Mutta on totta, että olishan joku suorempi maininta voinut olla paikallaan, vaikka teostovapaata noin vanhan musan lainailu onkin. Acceptilla oli mun mielestä hauskasti hoidettu se Für Elise laina Metal Heartissa kun levynkansien lyriikkasivulla lukee nimibiisin kohdalla Special thanks for good inspiration to Mr. P. I. TSCHAIKOWSKI and Mr. L. v. BEETHOVEN. Siinäkin biisissä itse pihvinä on se uusi kipale, mutta siihen sopii hyvin tuo klasarifiilistely. No kyllä tuollaiset täysin suorat lainat olisi tyylikästä mainita vaikka kyse olis teostovapaasta musasta. On kai ihan oikeutettua olettaa ettei loppujen lopuksi kovinkaan moni perus-Bodomdiggari juurikaan tunne klassista musaa ja vaikka Laiho on maininnut Mozart diggailustaan, on fanilla täysi syy olettaa että Laihon nimissä oleva musa on hänen omaansa. Tribuutti on selkeä kunnianosoitus (tyyliin tuo mainitsemasi Accept -esimerkki). Jos kyseessä ei olisi iän vuoksi teostovapaa musa, niin edessä olisi tod.näk. plagiaattioikeudenkäynti. |
joku muu sikko 26.03.2021 09:56:02 | |
---|
Kannattaakin laittaa kiitosluettelo reilusti levyn kanteen kuten Ynkka. Siellä on kaikki klasarivaikuttimet luetteloitu. Juu mast tsamp övei from skvirröls baik ant staat living diu. -Sjömanni- |
Tympee Huttunen 26.03.2021 10:18:35 | |
---|
joku muu sikko: Kannattaakin laittaa kiitosluettelo reilusti levyn kanteen kuten Ynkka. Siellä on kaikki klasarivaikuttimet luetteloitu. Siis Ynkällä on se niin päin, että klasarityypit kiittelee häntä vaikutteista. |
Tympee Huttunen: Siis Ynkällä on se niin päin, että klasarityypit kiittelee häntä vaikutteista. Ei kyllä tää on Gene Simmons. |
Welho-77 26.03.2021 11:00:25 | |
---|
Long live the King of Mercy. |