paskiaispaska 16.03.2021 11:33:42 (muokattu 16.03.2021 11:36:31) | |
---|
Antsa Lipsanen: No nytpäs, muuta olin etsimässä mutta nyt matkaa kotia kohti Mesan Royal Atlantic -nuppi. Ei malttaisi odotella, mutta näin lienee nyt kuitenkin pakko tehdä. Mistäpäin hommasit? Mietin olisko jopa mun vanha nuppi. Ja myyt sen sitte mulle jos meinaat joskus laittaa eteenpäin :P T:Myynti kaduttaa vieläkin Toihan on sitte ihan eri nuppi ku nämä trans atlanticit. Eli ei ole mitään isoveli/pikkuvelijuttuja, vaan ihan oma sukunsa ja soundinsa. |
Antsa Lipsanen 16.03.2021 12:06:01 | |
---|
paskiaispaska: Mistäpäin hommasit? Mietin olisko jopa mun vanha nuppi. Ja myyt sen sitte mulle jos meinaat joskus laittaa eteenpäin :P T:Myynti kaduttaa vieläkin Toihan on sitte ihan eri nuppi ku nämä trans atlanticit. Eli ei ole mitään isoveli/pikkuvelijuttuja, vaan ihan oma sukunsa ja soundinsa. Joo, näin minä olen myös ymmärtänyt. Kyllähän tämä aina jännää on, kun kokeilematta hankkii... Ostamatta ei testata, eikös? Tämä tulleepi Uppsalasta. Myyjän taustat tsekattu ja kaikki kunnossa näiltä osin. UPS on ottanut asian hoitaakseen, saapi nähdä mikä aika tähän menee. On uutta vastaavassa kunnossa. Jännittävää. |
Guitarfreak 17.03.2021 18:50:26 | |
---|
Jesh. Mesan Stiletto Stage II tuli postissa :D Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Hynkel 19.03.2021 20:32:27 | |
---|
Suhr. Torilta. It really is now isn't it? |
VIPMetal 20.03.2021 22:35:01 | |
---|
Muutaman vuoden sisään toinen Mesa Mark V nuppi lähti talosta. Mesan Single Rectifier (kolmas) tuli tilalle. Onhan nää eri lajia keskenään, mutta kyllä tää Sinkku murisee mallikkaasti. Ekaa kertaa soittelen tällä keinokuorman kans ja kyllä se vaan auttaa. |
Hynkel 24.03.2021 17:43:57 | |
---|
Hynkel: Suhr. Torilta. Suhrin kaveriksi Rivera R-55 vaffari. Samperi että on loistokas. Olen tyytyväinen! It really is now isn't it? |
JuSu 24.03.2021 18:03:15 | |
---|
VIPMetal: Muutaman vuoden sisään toinen Mesa Mark V nuppi lähti talosta. Mesan Single Rectifier (kolmas) tuli tilalle. Onhan nää eri lajia keskenään, mutta kyllä tää Sinkku murisee mallikkaasti. Ekaa kertaa soittelen tällä keinokuorman kans ja kyllä se vaan auttaa. Ite tosiaan vuosien välttelyn jälkeen myös tulin hankkineeksi Single Rectifierin, eikä ole vielä pariin viikkoon päässyt kaduttamaan... =) Meni melkein kaikki muukin vahvistinosasto uusiksi, kun ne oli tuon rinnalla ihan huonoja. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
Guitarfreak 24.03.2021 18:33:44 | |
---|
JuSu: Ite tosiaan vuosien välttelyn jälkeen myös tulin hankkineeksi Single Rectifierin, eikä ole vielä pariin viikkoon päässyt kaduttamaan... =) Meni melkein kaikki muukin vahvistinosasto uusiksi, kun ne oli tuon rinnalla ihan huonoja. Juuh... saattaa aiheuttaa yllättymistä :P Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
peterbang 24.03.2021 20:46:37 | |
---|
Peavey windsor. Putkipeli, 100w, internetin mukaan kumartaa (vai pyllistää?) jcm800 suuntaan. En tiedä miksi mutta kun ei tuo paljoa maksanut niin miksipä ei?! Vielä en ole ehtiny edes testaamaan. Vähän ruma tuota on katsoa. "If a record takes more than a week to make, somebody's fucking up." - Steve Albini |
lifer 24.03.2021 21:19:17 | |
---|
Voxin ac15 nuppi tuli hommattua. Aika hieno hetki, kun ekaa kertaa kokeilin. |
VIPMetal 24.03.2021 22:13:21 | |
---|
JuSu: Ite tosiaan vuosien välttelyn jälkeen myös tulin hankkineeksi Single Rectifierin, eikä ole vielä pariin viikkoon päässyt kaduttamaan... =) Meni melkein kaikki muukin vahvistinosasto uusiksi, kun ne oli tuon rinnalla ihan huonoja. Ois pitäny sulta ostaa Marshall. =D |
hullu_ukko 24.03.2021 23:17:51 | |
---|
Join olutta viikonloppuna, ostin Dean Makon eli Mustainen signature-elektroakustisen sillä törkeimmällä mahdollisella jenkkilippukuosilla. Oikeasti yllättävän hyvä kitara, kaula erityisesti on kiva kun tuntuu olevan sen verran lähellä ohutkaulaisen sähkökitaran profiilia. Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
JuSu 25.03.2021 06:27:10 | |
---|
VIPMetal: Ois pitäny sulta ostaa Marshall. =D En silti jäänyt Marshallitta, kun vaihtopuljasin Origin 50 -nupin pedaalialustaksi. Plexispedu tuon kanssa tuottaa kivaa ääntä myös. Sunnuntaina testaan Rectifierin viimein bändin kanssa. Toivottavasti toimii odotetusti. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
VIPMetal 25.03.2021 10:47:40 | |
---|
JuSu: En silti jäänyt Marshallitta, kun vaihtopuljasin Origin 50 -nupin pedaalialustaksi. Plexispedu tuon kanssa tuottaa kivaa ääntä myös. Sunnuntaina testaan Rectifierin viimein bändin kanssa. Toivottavasti toimii odotetusti. Eiköhän. Itellä ainaki toiminu jo vuosia rock-touhuissa. |
Invader 25.03.2021 11:01:53 | |
---|
JuSu: En silti jäänyt Marshallitta, kun vaihtopuljasin Origin 50 -nupin pedaalialustaksi. Plexispedu tuon kanssa tuottaa kivaa ääntä myös. Sunnuntaina testaan Rectifierin viimein bändin kanssa. Toivottavasti toimii odotetusti. Toivottavasti ei toimi ja menee torille. :D Ämpyilin ja pähkäilin oletettavasti saman yksilön kanssa sen verran liian kauan, että hävisi torilta ns. nenän edestä. Hauskinta tässä on että multa lähtis sit kiertoon ym. skenaariossa DSL100. Tai sitten ei.. |
Harris 26.03.2021 08:44:12 | |
---|
Torilta aivan käsittämättömän hyvä E-II M-I thru NT. Paras kauppakokemus koko oman m.netin historian aikana. |
Invader: Toivottavasti ei toimi ja menee torille. :D Ämpyilin ja pähkäilin oletettavasti saman yksilön kanssa sen verran liian kauan, että hävisi torilta ns. nenän edestä. Hauskinta tässä on että multa lähtis sit kiertoon ym. skenaariossa DSL100. No sori. =) Aika kauan se sai lojua torilla. Väännän vielä veistä haavassa mainitsemalla, että hinta tuli mukavasti vielä pyynnistä alas... Hakkaa kyllä DSL:n 6-4. Ehkä 6-3. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
Kjukka 26.03.2021 13:10:28 | |
---|
Löysin Reverbistä itelleni pyöreitätäyttämislahjaksi PRS Custom 24 Artist Packin. https://imgur.com/a/ZEbWonj Ranskasta saapunee joskus. |
Guitarfreak 26.03.2021 13:26:53 | |
---|
Kjukka: Löysin Reverbistä itelleni pyöreitätäyttämislahjaksi PRS Custom 24 Artist Packin. https://imgur.com/a/ZEbWonj Ranskasta saapunee joskus. Aikas hieno peli Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Shredator 26.03.2021 13:58:50 | |
---|
Morningstar MC6 (mk 2)- midiohjain tuli. Muuten pätevä peli mutta pirun kirkas näyttö. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |