baron 30.06.2004 22:36:19 | |
---|
Kesämökillä piano, siirretty saunakamariin, että voin soittaa aina (ja soitan aina) Teen vain kaksi keikkaa, koska olen lomalla. Niihin liittyy kyllä bänditreenit. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Väinämöinen 01.07.2004 00:41:07 | |
---|
Kitara ei todellakaan jää nurkkaan pölyttymään, etenkään nyt, kun ostin juuri Stratocasterin. Musiikki on minulle niin rakas harrastus, etten halua pitää sitä lomaa (mikä tuskin olikaan tämän aiheen pointti), mutta myöskään festarit eivät rajoita soittamistani. Musiikintuntemukseni on nimittäin niin suppeaa, että festareilla kuulen enemmän uusia kuin tuttuja biisejä. Ja uutta biisiähän tekee heti mieli kuulla ja soittaa.. Mykkä kissa on mauton. |
ten 01.07.2004 07:25:11 | |
---|
Sattuuko teille kenellekkään niin että soitin jää kesälomalla helposti nurkkaan pölyttymään?? Ei helvetissä! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Kitarajeesus 01.07.2004 22:00:23 | |
---|
Kesällä käydään kitarakursseilla ja ykstyistunneilla ja talvella puurretaan musiikkiopistolla.Kesätöitäkin on mutta aikaa on silti nyt aivan eri tavalla.Kouluaikoina ehkä pysyy vähän skarpimpana kuin näin lomalla,mutta koska tolppa pitäisi ensi keväänä suorittaa ja materiaalia siihen on aivan helvetisti niin vapaapäiviä ei pidetä.Musiikki on elämän tarkoitus. Musiikki on elämä. |
hessurf 01.07.2004 22:08:10 | |
---|
Little wing ku menee niin harleey benton on mun, kovaa harjoittelua siis... |
Mcpertti 02.07.2004 10:35:59 | |
---|
Joo no näyttää siltä että te kaikki soitatte myös kesällä itselläni tulee soitettua enemmän talvella kun silloin on musiikkiopisto... |
Tuomas 02.07.2004 11:38:59 | |
---|
Lomasta ei ole puhettakaan, mutta kesällä tulee soitettua enemmän siitä syystä, että sormet ovat kautta aikain lämpimiä ja notkeita. Joskus talvi-iltoina ulkoa tultua sormet ovat niin tönköt, että soiton kuuntelu vain itkettää. sitä toivoo että piuhojen päällä ihmiset eivät tänään tanssisi - absoluuttinen nollapiste |
sub zero 02.07.2004 12:14:26 | |
---|
Kesät 1997 ja 1998 en muuta tehnytkään kun soitin. Kun vielä olisin käynyt tunneilla ja mulla olisi ollut joku opettaja antamassa sormiharjoituksia niin ehkä olisin oppinutkin jotain. What's there to live for? Who needs the peace corps? |
BaariMikko 02.07.2004 12:56:58 | |
---|
Ei kun näin kesällä(varsinaisella lomalla en ole, kohta pitää taas mennä töihin kääntymään) on nyt tullut soitettua pitkästä aikaa vähän enemmän, ja kaikkia kitaroita. Kiippareita kylläkin sitten vähemmän. "BaariMikkoa ymmärtääkseen täytyy olla mieluiten keskivahvassa humalassa" -Järvihirviö |
Iso-Jaakko 02.07.2004 13:05:39 | |
---|
Minä soitan rämpyttelen kitaraani aika paljon kesällä, mutta kyllä se pitää aina tietoisesti päättää kun on niin paljon muutakin tekemistä. Harmillista etten ole vielä niin hyvä sillä rimpsauttelemaan että kehtaisin mennä ulos sillä lurittelemaan ja iskemään tytöille silmää! Ja sisällä ei meinaisi jaksaa olla kun on niin kauniit ilmat. Ronskisti ranttaliks vaan! |
salmivaara 02.07.2004 13:22:04 | |
---|
Mikä vitun kesäloma? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Mikä vitun kesäloma? Vitutus. Tuo hedelmällinen tunne joka saa aikaan positiivisia ajatuksia ja kommentteja. Vituttaako? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Kihtiukkeli 02.07.2004 15:14:00 | |
---|
Kesäloma alkaa tänään, ja hain just kitarani paksumpien kielten vaihdosta ja perinpohjaisesta säädöstä. Arvatkaa, soitanko kesäloman... Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan. |
oizo 02.07.2004 15:23:00 | |
---|
No ainakin musaopinnot jää ihan kesälomalle. Eli klassista ei tule soitettua ei sitten yhtään. Tanssi- ja bilemusaa sen sijaan huomattavasti enemmän kuin talvella, koska suurin osa keikoista osuu juuri kesälle. Myös omiin juttuihin on enemmän aikaa kuin muulloin. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |