Aihe: maksutavat
1
jaska_89
02.07.2004 13:28:59
mikä ois paras tapa maksaa täällä noist torin tuotteist ku eihän kaikkiin voi luottaa?! ja kuinka monellaa on menny kaupat sen takia pieleen?
poppamies
02.07.2004 13:54:26 (muokattu 02.07.2004 13:54:54)

Olen useamman kerran ostanut täältä, Huutonetistä ja ketaisestapörssistä. Kaikkia mahdollisia maksutapoja käyttäen. Rahat tilille etukäteen. Postiennakolla. MH ennakolla. Ei koskaan mitään ongelmia. Kannatta kenties olla useammankin kerran yhteydessä sähköpostin tai jopa puhelimen välityksellä. Kun on jonkun kerran jutellut kaverin kanssa (ja saa oikean osoitteen, nimen ja puhelinnumeron) niin ehkä itsellekin syntyy luottamus myyjään. Täytyy muistaa että myyjäälläkin saatta olla aivan samanlaisia tuntemuksia sinua kohtaan...
"G-strings are for strippers"
Teijo K.
02.07.2004 13:59:37

Olen useamman kerran ostanut täältä, Huutonetistä ja ketaisestapörssistä. Kaikkia mahdollisia maksutapoja käyttäen. Rahat tilille etukäteen. Postiennakolla. MH ennakolla. Ei koskaan mitään ongelmia. Kannatta kenties olla useammankin kerran yhteydessä sähköpostin tai jopa puhelimen välityksellä. Kun on jonkun kerran jutellut kaverin kanssa (ja saa oikean osoitteen, nimen ja puhelinnumeron) niin ehkä itsellekin syntyy luottamus myyjään. Täytyy muistaa että myyjäälläkin saatta olla aivan samanlaisia tuntemuksia sinua kohtaan...

Täytyykin pistää maksaen äänikortti seuraavaksi. Torilta ostin juurikin.
Adoptoi orpo basisti, mukana laulaja/kosketinsoittaja. Tykkäävät vanhasta progesta.
Jani The Rock
02.07.2004 17:33:54

Luonnossa vaan!

Äh, siis... onhan se tietysti aina varminta lyödä rahat suoraan kouraan. Mutta on sitä ennakollakin kauppaa tehty, eikä ole onneksi epärehellisiä myyjiä sattunut kohdalle. In Finland we have this thing called reilu meininki?
Don`t mess with the countryboys
Teijo K.
02.07.2004 17:48:39

Luonnossa vaan!

Äh, siis... onhan se tietysti aina varminta lyödä rahat suoraan kouraan. Mutta on sitä ennakollakin kauppaa tehty, eikä ole onneksi epärehellisiä myyjiä sattunut kohdalle. In Finland we have this thing called reilu meininki?

Noniin, näin uskon ja toivon. Juuri laitoin ennakolla äänikortista rahat. Vaki M.nettiläiselle, eli homma toiminee kuin junan vessa.
Adoptoi orpo basisti, mukana laulaja/kosketinsoittaja. Tykkäävät vanhasta progesta.
Mimi
02.07.2004 18:27:26
Joo, sen mitä minä olen torilta ostellut, eli yhden kappaleen kitaroita, ni kävin testaamassa, ja ostin samantien. Eli rahat kouraan ja keppi minulle periaattella. Toimii hyvin... Mua kalvaa ainakin hirveä epäluulo ostaa mitään näkemättä/kokematta tuotetta ensin, joten toi on siinä mielessä mulle hyvä tapa, mutta varjopuolensa silläkin. Ei hirveästi nappaa tavaran noutaminen toiselta puolen suomen, joten postiennakolla varmaankin semmosessa tapauksessa...
"Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II)
Niskamies
02.07.2004 22:48:57
Postiennakko tai käteinen toimii parhaiten. Kerran olen ennakolla maksanut, mutta tuote tuli onneksi. On minullekkin maksettu ennakkoon, ja aina tuote lähtee kun on kerta luvattu.
Sbassossa on 4 kieltä. Tai 6.
Hotakainen
03.07.2004 01:22:20 (muokattu 03.07.2004 01:22:39)
En jaksanut lukea koko ketjua.

Posti Fucking ennakko.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)