WanhaWetäjä 22.02.2021 13:18:56 | |
---|
Kiitokset kannatuksesta. Siä ois ny uutta ja monenlaiseen tulkintaan taipuvaa taustaa tarjolla. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
Urmas Potkuri 22.02.2021 15:36:46 | |
---|
tjj2000: Kiitän rehellisistä faktoista. Kun Porvoosta vetää suoran linjan yli mainisemasi itäisen kaupunginosan, osuu linja lähes täydellisesti kanta kaupungin keskeisiin osiin; kuten Kaivopuistoon. Linnuntietä yli Kruunuvuorenselän matkaa on enää muutama kilometri; ja sen kuulee putkisoundissa. Kun Kaivopuiston köyhälistö kiroaa taloudellista orjuuttaan ja huono-osaisuuttaan, optiot pettävät ja Pettersonin muori ei maksaa vuokraansa; taas. Silloin on pillerien kulutus suurta ja paha-olo purkautuu valittavana, vaikuttavana ja alkukantaisena musiikkina iltaisin ja öisin Kaivopuiston yksinäisessä illassa. Artistin musiikki kuvaa lähes autenttisesti ylläkuvattua tilannetta. Kenties artisti on siirtymässä kohti isiensä maita; voi olla että sukupolvien takaa löytyy yhteys näillä koville alueille. Sen asian selvittäköön tulevat arvioijat. Vaikka tämä ei ole oikea paikka käydä tätä sinänsä kiintoisaa debattia maantieteellisen aseman vaikutuksesta musiikilliseen ilmaisuun ja vaikka asialliset ihmiset ajattelevat oikeutetusti, että minun pitäisi harjoitella enemmän soittamista kuin suunsoittoa, vastaan vielä kuitenkin tähän! Olette varmaan tietoinen väittämästä, että kartta ei ole riittävä väline yksistään määritettäessä yksilön sosioekonomista asemaa yhteiskunnassa, on minun kuitenkin myönnettävä, että olette lähestynyt asian omaista dilemmaa ottaen huomioon seikkoja, joiden yhteisvaikutus tukee ilman epäilystä alkuperäistä määritystänne. Ainoastaan osin vanhentunut käsitykseni yhteiskuntaluokkien kahlitsemasta taiteellisesta tuskatilasta sai minut turvautumaan yksinkertaistettuihin väittämiini. Kyseinen musiikkityyli on haastava lokeroitava ja paikallistettava jo pelkästään perusideansa vuoksi; kun tarve ilmenee ilmaista ao. tyylilajia käyttäen, törmätään väkisinkin ongelmiin muunkin kuin sävellajin määrityksen suhteen. Voidakseen käyttää puheena olevaa ilmaisutapaa on artistin valmistauduttava tyhjentämällä oleellinen musiikin tuottamisväline, pilleri purkki pienistä keltaisista pillereistä. Sen jälkeen on vaikea niin sanotusti löytää itseään, koska on jo joka tapauksessa aivan toinen henkilö. Kiitän nöyrimmästi miellyttävästä ja sivistyneestä keskustelusta ja tunnustan hämmentävän tarkkanäköisyytenne lähes huomattavia musiikillisia lahjojanne vastaavaksi. |
hasako 25.02.2021 12:22:02 | |
---|
Moro, tilanne vakava. Onko Kuhalla oikea sävellaji suhteessa taustaan? |
tjj2000 25.02.2021 12:34:49 | |
---|
hasako: Moro, tilanne vakava. Onko Kuhalla oikea sävellaji suhteessa taustaan? Olen soitellut joskus itsekin reilusti omiani; nyt kuulostaa ehkä vähän jaZZZZilta... Vannomatta paras! All I hear is Hellhounds... |
Kuha 25.02.2021 14:05:23 | |
---|
hasako: Moro, tilanne vakava. Onko Kuhalla oikea sävellaji suhteessa taustaan? Taitaa olla jatsia. Old Fenders never die |
hasako 25.02.2021 14:22:56 | |
---|
No, en ossoo sannoo mutta hyvä ,että tuli tämä asia puhheeksi |
WanhaWetäjä 26.02.2021 11:39:52 (muokattu 26.02.2021 11:40:11) | |
---|
Jatketaan osallistumista la 27.2 klo 21.00 asti, jospa jokunen osallistuja saatas lisää. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
WanhaWetäjä 28.02.2021 20:19:21 | |
---|
Erikoista tämäkin.... Vesa423 7p hasako hasko 7p Urmas Potkuri 7p BP 4p jarkre 7p WW 4p Kiitokset ja sopikaa keskenänne tai heittäkää arpaa seuraavasta skabasta. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
hasako 28.02.2021 20:52:32 | |
---|
Miten edetään, mulla olis ainaki tausta hollilla |
Vesa423 28.02.2021 20:56:19 (muokattu 28.02.2021 20:56:39) | |
---|
hasako: Miten edetään, mulla olis ainaki tausta hollilla Jos sulla on taustaa katsottuna, kannattaa varmaan pistää uutta kierrosta tulille. Mulle ainakin sopii hyvin. |
Urmas Potkuri 28.02.2021 21:05:06 | |
---|
Vesa423: Jos sulla on taustaa katsottuna, kannattaa varmaan pistää uutta kierrosta tulille. Mulle ainakin sopii hyvin. Samoin sopii oikein hyvin. jos taustaa löytyy. Voin tarvittaessa pitää äänestyksen... |
Jarkre 28.02.2021 21:13:51 | |
---|
hasako: Miten edetään, mulla olis ainaki tausta hollilla Mun puolesta sopii hyvin jos vedät seuraavan skaban. |
hasako 28.02.2021 21:28:23 | |
---|
Uus skaba avattu,jos joku hoitelee äänestykset |
Urmas Potkuri 28.02.2021 22:20:08 | |
---|
hasako: Uus skaba avattu,jos joku hoitelee äänestykset Voin äänestyttää ja laskea pisteet, kun vähän lupailin semmosta. |
hasako 28.02.2021 22:24:21 | |
---|
Urmas Potkuri: Voin äänestyttää ja laskea pisteet, kun vähän lupailin semmosta. Ok,hieno homma. |
hasako 03.03.2021 11:04:59 | |
---|
stratomaster: Kiitos Hasakolle loistavasta taustasta. _No, eipä mitään.Valmis tausta (Clapton style),jonka leikkelin.Mietin vähä että liian pitkä mutta kun hidas tempo niin ajattelin, että on hyväkin. Hyvin soi strato ,niinkuin tosin aina ennenkin sulla. |
Urmas Potkuri 07.03.2021 21:26:08 | |
---|
stratomaster ja hasako harjasivat tämän kovatsoisen kierroksen (650) selkeästi. Onneksi olkoon! Maestro hasako veti kuitenkin tämän kisan varsinaisen kisaosuuden, joten vetovastuu seuraavasta lienee stratomasterilla ilman tarvetta neuvotella. Kiitokset kaikille osallistuneille maestron ja itseni puolesta. |
stratomaster 07.03.2021 21:36:02 | |
---|
Kiitokset! Skaba 651 on avattu. |
tjj2000 14.03.2021 16:29:00 | |
---|
stratomaster: hyvä soundi, taisi olla tallamikki käytössä.
Kyllä joo, kitarana strato, mutta siitä eteenpäin kaikki oli digitaalista harhaa. Ohjelmassa mallinnettu eri kitaroita. Tämä oli LP mallinnos ja joku akustinen preset. Ohjelma Bias FX 2. Ostin perusversion muutama kuukausi sitten, tänään päivitin laajempaan versioon. Noin 150 € yhteensä ja käytössä kymmeniä eri kitaramalleja. Halvemmalla selviää, kuin ostaisi samat vehkeet "oikeina". Varsin toimiva ohjelma. Aitoutta voi kyseenalaistaa, mutta ei kukaan liikenteessä aja T-mallin Fordillakaan ;) All I hear is Hellhounds... |
tjj2000: stratomaster: ei kovin yllättävää straton ylivoimaa... 2 p Tattis, tällä kertaa kehissä Ruokangas Mojo. Mutta kukapa näitä lopulta tunnistaa, itse ainakin yleensä erehdyn arvailuissa. Btw, tämän kertainen veto on soitettu ilman plekua. Jotenkin tuo sormien käyttö ohjaa soittoa vähän eri suuntaan. |