Ambitus 08.03.2021 12:07:46 | |
---|
Entropia666: Sit kyllä toi Studio Preamp on erittäin validi vaihtoehto putkipäätteen kanssa. Studio tai Quad-preamp on kyl hyviä mutta tarttee hyvän päätteen loistaakseen. Eivät tartte speduja eteen tai modeja, että sais hyvät tukkahevit aikaiseks. Myöskin Mark3 on sieltä edukkaammasta päästä ja sekin toimii oikein hienosti kyseiseen hommaan. Caliber 50 on sellanen recton ja markin välimaasto, joten silläkin vois päästä maaliin. Joku Soldano slo100-klooni vois olla kans paikallaan? Rectot ja 5150 perustuu kumminkin siihen ja vahvistin on "the" hard rock-klassikko. www.facebook.com/MatiasKupiainenOfficial/ |
Entropia666 08.03.2021 12:13:26 | |
---|
Ambitus: Studio tai Quad-preamp on kyl hyviä mutta tarttee hyvän päätteen loistaakseen. Eivät tartte speduja eteen tai modeja, että sais hyvät tukkahevit aikaiseks. Myöskin Mark3 on sieltä edukkaammasta päästä ja sekin toimii oikein hienosti kyseiseen hommaan. Caliber 50 on sellanen recton ja markin välimaasto, joten silläkin vois päästä maaliin. Joku Soldano slo100-klooni vois olla kans paikallaan? Rectot ja 5150 perustuu kumminkin siihen ja vahvistin on "the" hard rock-klassikko. Mä oon studiossa tykittäny 5150:n päätteen läpi ja nyt treeniksellä lainassa kaverin Framus Cobra minkä päätettä oon käyttäny ku ei itelläni oo erillistä putkipäätettä. Molemmilla kyllä pääsee maaliin ja saa erittäin kiukkusen särön ja hyvän laulavan liidin. Thrash -kontekstissa hyvään komppisoundiin riittää pelkkä piuha, OD siinä kuulosti vähän hölmöltä, vaikka yleensä se kombo toimii hyvin. Liidiin laitoin vähän OD:ta kaveriks. Se rhythm-kanava on tarjoilee hyvän puhtaan ja OD:lla ryyditettynä hyvän crunchin. Mulla oli hetken aikaa Quad ja Studio Preamp yhtäaikaa, kun ajattelin että Quad ois monipuolisempi. Harmillisesti ne ei soundaakkaan ihan samalta, vaan Studio Preamp oli karvan verran tiukempi ja parempi omaan makuun. Mulla on päävahvarina just SLO-klooni ja se kyllä OD:lla ryyditettynä on kyllä melkoinen peli. Levylle pistettiin kaikki kompit tuplattuna just ton SLO-kloonin ja Studio Preampin kautta, tukee hyvin noi soundit toisiaan. |
hallu 08.03.2021 13:06:06 | |
---|
Ei noita Studio- tai Quad peamppeja ole justiinsakaan ikinä myytävänä. Ostaisin sellaisen kyllä mielelläni ja joskus osuisi myynti-ilmo samalle puolelle minuutille kun mulla on rahat tilillä :-D Pikatessa roiskuu :-D |
velipekka 08.03.2021 15:53:48 | |
---|
|
Ambitus 08.03.2021 16:11:22 | |
---|
hallu: Ei noita Studio- tai Quad peamppeja ole justiinsakaan ikinä myytävänä. Ostaisin sellaisen kyllä mielelläni ja joskus osuisi myynti-ilmo samalle puolelle minuutille kun mulla on rahat tilillä :-D Se on kyl totta. Aika harvoin niitä liikkuu. Mut sit kun sellanen tulee nokan eteen niin kannattaa poistaa miettimättä. Mulla on Studio ja Quad ja kummatkin on käytössä aika paljon. www.facebook.com/MatiasKupiainenOfficial/ |
Mikko1978 08.03.2021 16:51:34 | |
---|
Entropia666: ...Paitsi että suurin osa ainakin tukkahevareista kävi modauttamassa ne marsut Losin vahvariskenen velhoilla kun niistä ei joko lähteny tarpeeks gainia tai vola ei pysyny kurissa. Myöhemmin niistä pajoista synty Mesa, Soldano, Friedman ja Lee Jackson. Just sayin' bro. Randall Smith modaili Fenkkuja jo 60-70-lukujen taitteessa eli paljon ennen tukkahevin syntymän voimasointuja. Marsujen modaaminen ei ole tainnut olla missään vaiheessa ohjelmassa. |
hallu 08.03.2021 17:18:35 | |
---|
Mikko1978: Randall Smith modaili Fenkkuja jo 60-70-lukujen taitteessa eli paljon ennen tukkahevin syntymän voimasointuja. Marsujen modaaminen ei ole tainnut olla missään vaiheessa ohjelmassa. Niin no, eikös Marshall ole alkujaan modattu Fenkku? Pikatessa roiskuu :-D |
VIPMetal 08.03.2021 17:32:50 | |
---|
hallu: Ei noita Studio- tai Quad peamppeja ole justiinsakaan ikinä myytävänä. Ostaisin sellaisen kyllä mielelläni ja joskus osuisi myynti-ilmo samalle puolelle minuutille kun mulla on rahat tilillä :-D Kaveri just myi torilla omansa. Oli kyllä varoitellut etukäteen hyvissä ajoin ja tiedossa, muttei vaan rahat nyt ollu taskussa sopivasti. |
Guitarfreak 08.03.2021 19:20:36 (muokattu 08.03.2021 19:21:16) | |
---|
Saksan eBayssa ollu 1200€ Studio preamp jos liika raha polttelee :D Studio preamp ja Mark III etuset (blue stripe) oli mun korvaan AB testissä hyvin lähellä et niitäkin kannattaa kohta hamstrata :) Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Entropia666 08.03.2021 19:25:46 (muokattu 08.03.2021 19:29:48) | |
---|
Mikko1978: Randall Smith modaili Fenkkuja jo 60-70-lukujen taitteessa eli paljon ennen tukkahevin syntymän voimasointuja. Marsujen modaaminen ei ole tainnut olla missään vaiheessa ohjelmassa. Mitä meinaat? Kyllähän noita marsuja paljon modattiin ja noi em. mainitut pajat synty just marsumodausten innoittamana. edit. Nyt tajusin, mesa siis syntyi fenderien modailun jatkumona, mut moni muu paja nous isoiks nimiks marsuja puukottamalla. |
JuSu 08.03.2021 19:32:20 (muokattu 08.03.2021 19:32:47) | |
---|
JuSu: Saan itseasiassa kaverilta lainaan Mark III -nupin tänään. No vääntelin tuossa aikani nyt sitten tuota. Hesus että on kimurantti säädettävä, piti oikein katsoa intter wepistä, miten asiaa pitää lähestyä. Kyllähän sieltä sitten lähti. Ymmärrän, miksi tuota monet ylistävät, mutta ei ole mun teekuppi. Hyvä näin. Kaasu väheni. =) Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
Antsa Lipsanen: Jos kiinnostaa, niin testisessio Triple Crown -nupin kanssa onnistuu kyllä, jopa helposti. Myymässä en ole, mutta kokeilla saa. Kas kiitoksia. Ehkä tässä hetkessä parempi kuitenkin olla kiusaamatta itseään. Jos nimittäin tuo sattuisi iskemään pahasti hermoon, niin ihan pikkurahalla ei moista itselle hankita. Treenis jossa vekotin sijaitsee ja on kokeiltavissa on vissiin sinullekin tuttu:) Hmmm... Saattaapa olla näin... :) Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
Ambitus 09.03.2021 12:22:46 | |
---|
JuSu: No vääntelin tuossa aikani nyt sitten tuota. Hesus että on kimurantti säädettävä, piti oikein katsoa intter wepistä, miten asiaa pitää lähestyä. Kyllähän sieltä sitten lähti. Ymmärrän, miksi tuota monet ylistävät, mutta ei ole mun teekuppi. Hyvä näin. Kaasu väheni. =) Kaikki Mark-sarjalaiset, Studio ja Quad mukaanluettuna, on aika kimurantteja säädettäviä. Mutta kun kerran pääsee jyvälle, niin sit se helpottuu ja pystyy sokkona säätää tarvittaessa. Sama homma on vanhemmissa Rectoissa joissa on channel cloning mahdollisuus. Todella vaikeita säätää kohdalleen. www.facebook.com/MatiasKupiainenOfficial/ |