M4ss3 m/ 27.02.2021 22:18:50 (muokattu 27.02.2021 22:19:25) | |
---|
GoGo-FIN: Onkos porukka pelannut Stalker peliä? Ostin sen Gog:sta eilen, mut ei oo tullut korkattua. Jokainen osa tullut pelattua ainakin kertaalleen läpi. Itse tykkään kyllä helvetisti. Jotenkin kaikki se bugisuus ja omanlaisensa "jäykkyys" ei edes haittaa niin paljon. Vähän kuin ajaisi jotain neuvostoliittolaista autoa. Ei mikään suurin nautinto, mutta kokemus silti. Minkäs osan ostit, koska noitahan on kolme tehty? Seppo teki kepposen ja käy tamtam. |
GoGo-FIN 28.02.2021 06:50:07 | |
---|
Okei, bugisuus nyt ei haittaa, sen verran tottunut bugisiin peleihin ettei varmaan osais ilman olla. Sen Shadow of Chernobylin. Taitaa olla eka osa niin sillä se tuli ostettua niistä kolmesta. Oisi tarkoitus joskus napata kunhan aleen tulee kaksi ekaa Fallouttia ja eka Diablo, eihän ne kalliita ole muutenkaan, mutta kiirekkään ei paina näiden ostamisella. Mahtavia videoita ollut ilmoilla kyllä, kun tulee uusintapainos Diablo 2:sta. Vielä näin jaaritellessa luin uutisen ensi kuun ps plus peleistä, Final Fantasy 7 remake tulee maaliskuussa jakloon. Pääsee sitäkin hehkutusta kokeilemaan, ihan ekaa kertaa. Onkohan miten ummikkona ulkomailla- vibat, jos ei oo aiempia osia pelannut? Tai mitään uudempiakaan :D |
Tuomoo 28.02.2021 09:25:13 | |
---|
GoGo-FIN: Tuli tuossa ostettua Ps now jäsenyys että pääsee pelaamaan Fallout 3:sta. Steam versiota tietokoneelle en saanut toimimaan millään niin mennään sitten tällä. Onkos porukka pelannut Stalker peliä? Ostin sen Gog:sta eilen, mut ei oo tullut korkattua. Steamin versio Fallout 3:sta vaatii aika paljon modaamista, ennen kuin se pyörii Windows 10:ssä. Sen sijaan GOG:sta ostettu versio kuulemma on patchattu jo valmiiksi pyörimään moderneilla alustoilla. Mulla on itellä tuo Steamin versio, ja aika paljon sen kanssa on saanut tapella, ja edelleen se joskus kaatuilee. Jatkoin New Vegasin pelaamista eilen, en ole kahteen kuukauteen pelannut mitään ja tuo jäi kesken. Hauskaa jatkaa kun ei yhtään muista että mitä pelissä on jo tapahtunut. If You cant stand the get out of the kitchen" -Tami, Lion # 79
19.2.2021 never forget |
Informaatiokameli 28.02.2021 09:46:55 (muokattu 28.02.2021 14:35:47) | |
---|
GoGo-FIN: Vielä näin jaaritellessa luin uutisen ensi kuun ps plus peleistä, Final Fantasy 7 remake tulee maaliskuussa jakloon. Pääsee sitäkin hehkutusta kokeilemaan, ihan ekaa kertaa. Onkohan miten ummikkona ulkomailla- vibat, jos ei oo aiempia osia pelannut? Tai mitään uudempiakaan :D Hyvin pystyy nauttimaan tuosta vaikka olis ensimmäinen FF-peli. Pikkujuttuja siinä jotka hoksaa jos on pelannut orkkiksen mutta ei haittaa. Ja FF-pelithän on aina itsenäisiä tarinoita joten voi vetää missä järjestyksessä haluaa. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
GoGo-FIN 28.02.2021 10:56:17 | |
---|
Okei, hyvä homma et ei tarvii pelata paria edellistä että tajuaa juonta FF:stä. Steam versiohan mulla oli jo ennestään, monta vuotta. Sitten kun kokeilin pitkästä aikaa pelata niin kone oli jo eri ja windows myös. Ei toiminu sit se steam versio ja epätoivossaan ostin gog:sta sen (et jos toimisi se) niin ei se toiminut yhtään sen paremmin. Kokeilin eri kikkailuja foorumeilta, mut paska mikä paska. Perus bethesdaa. Palautin sen Gog version. Pelaa nyt tuolla Ps now versiolla. Lisärit puuttuu FO3 ja New Vegasista. Eipähän tuo haittaa loppu peleissä, ainut mikä niin se level capin noston puuttuminen, mut noo. |
M4ss3 m/ 28.02.2021 13:37:46 | |
---|
GoGo-FIN: Okei, bugisuus nyt ei haittaa, sen verran tottunut bugisiin peleihin ettei varmaan osais ilman olla. Sen Shadow of Chernobylin. Okei. Kannattaa sitten ladata ainakin Complete Mod. Ei hirveästi muuta pelimekaniikoita. Parantaa lähinnä visuaalista ilmettä ja joitakin bugeja. Seppo teki kepposen ja käy tamtam. |
GoGo-FIN 28.02.2021 16:44:43 | |
---|
M4ss3 m/: Okei. Kannattaa sitten ladata ainakin Complete Mod. Ei hirveästi muuta pelimekaniikoita. Parantaa lähinnä visuaalista ilmettä ja joitakin bugeja. Okei, kiitti vinkistä! |
Tuomoo 01.03.2021 18:37:06 | |
---|
GoGo-FIN: Okei, hyvä homma et ei tarvii pelata paria edellistä että tajuaa juonta FF:stä. Steam versiohan mulla oli jo ennestään, monta vuotta. Sitten kun kokeilin pitkästä aikaa pelata niin kone oli jo eri ja windows myös. Ei toiminu sit se steam versio ja epätoivossaan ostin gog:sta sen (et jos toimisi se) niin ei se toiminut yhtään sen paremmin. Kokeilin eri kikkailuja foorumeilta, mut paska mikä paska. Perus bethesdaa. Palautin sen Gog version. Pelaa nyt tuolla Ps now versiolla. Lisärit puuttuu FO3 ja New Vegasista. Eipähän tuo haittaa loppu peleissä, ainut mikä niin se level capin noston puuttuminen, mut noo. Outoa, GOG-versiosta on sanottu että se toimisi paremmin. YouTubessa käyttäjä Gopher on tehnyt hyviä video-ohjeita tuohon modaamiseen. Olin oman pelini saanut jo pystyyn (heh heh) erinäisten foorumien avustamana, ennen kuin nuo Gopherin videot bongasin. Mun pitäis omaa konetta vähän päivittää ja ajattelin formatoida sen samalla, mutta aloin miettiä että viitsiikö sitä, kun sitten nuo pelit pitäisi taas värkätä pyörimään uudelleen. If You cant stand the get out of the kitchen" -Tami, Lion # 79
19.2.2021 never forget |
GoGo-FIN 03.03.2021 14:23:57 (muokattu 03.03.2021 14:24:52) | |
---|
Tuomoo: Outoa, GOG-versiosta on sanottu että se toimisi paremmin. YouTubessa käyttäjä Gopher on tehnyt hyviä video-ohjeita tuohon modaamiseen. Olin oman pelini saanut jo pystyyn (heh heh) erinäisten foorumien avustamana, ennen kuin nuo Gopherin videot bongasin. Mun pitäis omaa konetta vähän päivittää ja ajattelin formatoida sen samalla, mutta aloin miettiä että viitsiikö sitä, kun sitten nuo pelit pitäisi taas värkätä pyörimään uudelleen. Joo, sillä tuli kokeiltua gog-versiota, kun luin samoja juttuja et pitäis toimia paremmin. Drm suojan poistuminen tai jotain siinä oli erilaista. Ps. Pleikkarilla (ainakin nelosella) jaossa ilmaiseksi Ratchet & Clank, ei vaadi ps plus jäsenyyttä. |
Henri Henri Olavi 03.03.2021 14:29:51 | |
---|
Aloitin eilen pelaamaan Metal Gear Solid 4:ää. Vaikuttaa näin tunnin jälkeen ihan pelattavalta. Ainoa mikä (tässäkin) ärsytti/ärsyttää, on sata vuotta kestävät alkujupinat/elokuvat. Kuitenkin ne on pakko katsoa, että pysyy juonesta kartalla. Minuutin pika-animaatio riittäisi monessa pelissä briiffaukseksi. Varsinkin, silloin kun tarina ei ole ihmeellinen, kuten se harvoin peleissä on. Je suis 190221 |
Milkop 03.03.2021 14:34:36 | |
---|
Kojima tykkää tehdä välivideopelejä. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Henri Henri Olavi 03.03.2021 15:06:44 | |
---|
Milkop: Kojima tykkää tehdä välivideopelejä. En muista että MGS1:ssä olisi ollut jo alussa näin paljon videota. Mä tulin pelaamaan, en katsomaan huonoja elokuvia. Perkele. Je suis 190221 |
Informaatiokameli 03.03.2021 17:08:15 | |
---|
Henri Henri Olavi: En muista että MGS1:ssä olisi ollut jo alussa näin paljon videota. Mä tulin pelaamaan, en katsomaan huonoja elokuvia. Perkele. Nelosessa nuita videoita on jo ihan saatanasti ja ovat pitkiä. Raskasta katseltavaa välillä. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Henri Henri Olavi 03.03.2021 17:12:11 | |
---|
Informaatiokameli: Nelosessa nuita videoita on jo ihan saatanasti ja ovat pitkiä. Raskasta katseltavaa välillä. Todella raskasta. Je suis 190221 |
Ed_Guy 07.03.2021 13:01:26 | |
---|
Ps plussalla oli Remnant from the ashes ilmaisena. Kaverin kanssa on cooppina unettomia öitä vietetty. Olihan siellä myös FF VII Remake ilmaisena jaossa. Pitänee ladata sekin. En jaksa. |
Doom Eternal pääkampanja läpi Ultra Nightmarella. Huhhuh. |
Vaihtovirta 08.03.2021 18:47:23 | |
---|
Diablo 2:sta rupesin tahkoamaan pitkästä aikaa kun ilmottivat remasteroinnin tulevan jossain vaiheessa. Jännä juttu vaikka ei ole noin 15 vuoteen koskenut koko peliin, muistaa lähes kaiken pelistä. Viinan ohella oli se toinen syy miksi aikoinaan käytiin merkonomikoulua seittemän vuotta. Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
TheMurno 08.03.2021 21:15:25 | |
---|
Vaihtovirta: Diablo 2:sta rupesin tahkoamaan pitkästä aikaa kun ilmottivat remasteroinnin tulevan jossain vaiheessa. Jännä juttu vaikka ei ole noin 15 vuoteen koskenut koko peliin, muistaa lähes kaiken pelistä. Viinan ohella oli se toinen syy miksi aikoinaan käytiin merkonomikoulua seittemän vuotta. https://www.median-xl.com/ Tää modi herätti mulla innostuksen pelata pitkästä aikaan. Tai siis olen useamman vuoden seurannut ton kehitystä ja pelannut silloin tällöin. Ei jaksa alkuperäistä enää. Tossa siis uudet skillit ja tavarat, uusia alueita haasteineen. |
Vaihtovirta 08.03.2021 21:28:25 | |
---|
TheMurno: https://www.median-xl.com/ Tää modi herätti mulla innostuksen pelata pitkästä aikaan. Tai siis olen useamman vuoden seurannut ton kehitystä ja pelannut silloin tällöin. Ei jaksa alkuperäistä enää. Tossa siis uudet skillit ja tavarat, uusia alueita haasteineen. Path of Diabloa aloin pelaamaan. Siis path of exilesta tehty modi ja just joku päivä sitten tuli uus päivitys. Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Larry 09.03.2021 13:54:53 | |
---|
Onko kenelläkään tietoa missä mennään Cyberpunkin "korjausten" kanssa ? Milloin saattaisi olla järkevää hankkia Xbox One Xlle niin että pelaaminen olisi edes jonkinmoinen nautinto? "No one can suck the fun out of a room faster than Don Henley." |