Aihe: Neural DSP Quad Cortex
1 2 3 4 517 18 19 20 2145 46 47 48 49
TTV
03.03.2021 18:51:19
Palle69: Onko kukaan kuullut mitään infoa toimituksista...pitääkö tuo helmi-/maaliskuu 2021.

Helmikuu meni jo, mutta maaliskuun osalta Neural sanoo näin:

There have been no significant developments or setbacks, so we are still on schedule to begin taking payments in the middle of March for shipment by the end of March.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Palle69
03.03.2021 19:17:57
Eiköhän se sieltä sitten ilmesty ...maltti olis valttia
Entropia666
03.03.2021 19:47:57

munkero: Musamaailmassa oli kuulemma hyllyssä viikonloppuna.

En ollut itse paikalla, mutta luotettavasta lähteestä kuulin. En sitte tiiä onko vaan demomalli vai ihan enemmänkin...

Meikällä on ennakkotilaus siitä sisässä musamaailman kautta. Vois kuvitella että noita laitteita on pistetty jo toimittajille eteenpäin, mutta ne hieroo sitä firmwaree vielä kohdalleen ja myyntilupaa ei oo kellään.
gunnar
03.03.2021 22:41:39 (muokattu 03.03.2021 22:59:52)
Ihan on vakuuttavia nuo demot, varsinkin capture!

Kuulostaa, että toimituksiin lähdetään suunnilleen MVP (minimum viable product) tason tuotteella kun loopperia, efektejä ym. featureita vielä uupuu -> Firmwarea hierotaan vielä pitkään. Tai nykyideologia taitaa olla continuous development, eli featureita pukkaa sit pikkuhiljaa.

Ehkä tän hintaluokan vempele olis itselle paremmin perusteltu, jos oikeasti käyttäis vahvistimen tilalla, eikä vain ostaessa lupais löyhästi itselle niin ;). Tai myisi ainakin yhden vahvarin ja osan pedaaleita pois.
Jos ostoksille lähden, niin haluan vähän valmiimman laitteen. Ehkäpä kesän jälkeen katon, missä mennään?

Jokatapauksessa kiinnostava ja innovatiivinen laite, tsemppiä kehitykseen!
Ambitus
04.03.2021 09:43:42

Entropia666: Meikällä on ennakkotilaus siitä sisässä musamaailman kautta. Vois kuvitella että noita laitteita on pistetty jo toimittajille eteenpäin, mutta ne hieroo sitä firmwaree vielä kohdalleen ja myyntilupaa ei oo kellään.

Ei oo liikahtanu vielä minnekään. Kohta pitäis liikkuu Tier 1 & 2 tilaukset. Sit sen jälkeen lähtee jälleenmyyjille setit.
www.facebook.com/MatiasKupiainenOfficial/
Twinkle
04.03.2021 10:12:28
En tiedä onko tämä hyvä ketju yhtään mihkään, mutta mikäs noista Neuralin plugareista olisi lähinnä hotrodattua Marshallia? Se on vähän sitä soundimaailmaa mikä tulee aina väännettyä multitoosasta kuin multitoosasta, niin se olisi varmaan myös sopivin plugarina. Noissa on 14 päivän trialit, mutta en haluaisi käyttää niitä pois vielä tässä vaiheeessa kun ne on vielä naitettu tohon iLokkiin aika jykevästi ja kun kerran oikeasti kiinnostaa niin en haluaisi summamutikassa starttailla niitä kun en välttämättä ehdi perehtymään. Latasin eilen Fortin Nameless -suiten kun se kuvassa näytti vähän pleksahtavalta, sen perusteella totesin että näissä kyllä voisi olla sitä jotakin millä hoitaa makuuhuonekitaroinnit, mutta kyseinen palikka ei täysin osunut makuhermoon.

Siellä on nyt -20% pois jos ostaa kaksi plugaria, niin toisen aion käyttää Darkglass-bassojuttuihin mutta se minkä haluan ostaa kitarakamoille on edelleen vähän auki.
Snapo
04.03.2021 11:23:53
Twinkle: En tiedä onko tämä hyvä ketju yhtään mihkään, mutta mikäs noista Neuralin plugareista olisi lähinnä hotrodattua Marshallia? Se on vähän sitä soundimaailmaa mikä tulee aina väännettyä multitoosasta kuin multitoosasta, niin se olisi varmaan myös sopivin plugarina. Noissa on 14 päivän trialit, mutta en haluaisi käyttää niitä pois vielä tässä vaiheeessa kun ne on vielä naitettu tohon iLokkiin aika jykevästi ja kun kerran oikeasti kiinnostaa niin en haluaisi summamutikassa starttailla niitä kun en välttämättä ehdi perehtymään. Latasin eilen Fortin Nameless -suiten kun se kuvassa näytti vähän pleksahtavalta, sen perusteella totesin että näissä kyllä voisi olla sitä jotakin millä hoitaa makuuhuonekitaroinnit, mutta kyseinen palikka ei täysin osunut makuhermoon.

Siellä on nyt -20% pois jos ostaa kaksi plugaria, niin toisen aion käyttää Darkglass-bassojuttuihin mutta se minkä haluan ostaa kitarakamoille on edelleen vähän auki.

Testaappa Fortin Cali.
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
Ambitus
04.03.2021 11:26:49

Twinkle: En tiedä onko tämä hyvä ketju yhtään mihkään, mutta mikäs noista Neuralin plugareista olisi lähinnä hotrodattua Marshallia? Se on vähän sitä soundimaailmaa mikä tulee aina väännettyä multitoosasta kuin multitoosasta, niin se olisi varmaan myös sopivin plugarina. Noissa on 14 päivän trialit, mutta en haluaisi käyttää niitä pois vielä tässä vaiheeessa kun ne on vielä naitettu tohon iLokkiin aika jykevästi ja kun kerran oikeasti kiinnostaa niin en haluaisi summamutikassa starttailla niitä kun en välttämättä ehdi perehtymään. Latasin eilen Fortin Nameless -suiten kun se kuvassa näytti vähän pleksahtavalta, sen perusteella totesin että näissä kyllä voisi olla sitä jotakin millä hoitaa makuuhuonekitaroinnit, mutta kyseinen palikka ei täysin osunut makuhermoon.

Plinissä on kiva modattu marsutyyppinen lead-kanava. Muistaakseni hybridi Friedmania ja jotain muuta. Nollysta löytyy sit JCM800 jota oli modattu hieman. Kummatkin oikein hyviä! Huhujen mukaan sieltä ehkä saattais tulla kohta uutta settiä, mikä vois kiinnostaa sua ;) ehkä...siis hypoteettisesti ehkä.
www.facebook.com/MatiasKupiainenOfficial/
Terry Pantheras
04.03.2021 11:33:25

Tuo Nameless on kyllä veikeä, ihan kuin olisi wah treble-asennossa kokoajan päällä...
VesQ1986
04.03.2021 12:04:41
Twinkle: . Noissa on 14 päivän trialit, mutta en haluaisi käyttää niitä pois vielä tässä vaiheeessa kun ne on vielä naitettu tohon iLokkiin aika jykevästi ja kun kerran oikeasti kiinnostaa niin en haluaisi summamutikassa starttailla niitä kun en välttämättä ehdi perehtymään.

Itse olen saannut ihan kun olen kysynyt niin jatkoa noihin trialeihin, kun Nollya ja Pliniä arvoin että kumpaako
Twinkle
04.03.2021 12:14:24
Täähän meni putkeen, Fortin Nolly, Plini ja Cali pitäis ostaa että pääsee tulokseen. Luulen että lähen kahlaamaan Nollyllä, tuotekuvaus jotenkin puhuttelee näistä kaikista eniten.

Huhujen mukaan sieltä ehkä saattais tulla kohta uutta settiä, mikä vois kiinnostaa sua ;) ehkä...siis hypoteettisesti ehkä.

hypoteettisesti, ehkä olen kiinnostunut.

VesQ1986: Itse olen saannut ihan kun olen kysynyt niin jatkoa noihin trialeihin, kun Nollya ja Pliniä arvoin että kumpaako

Joo, usein niitä tuntuu saavan jos menee pyytämään, mikä on aina plussaa.
BulletFace
08.03.2021 12:43:01
Twinkle: Täähän meni putkeen, Fortin Nolly, Plini ja Cali pitäis ostaa että pääsee tulokseen. Luulen että lähen kahlaamaan Nollyllä, tuotekuvaus jotenkin puhuttelee näistä kaikista eniten.

hypoteettisesti, ehkä olen kiinnostunut.

Joo, usein niitä tuntuu saavan jos menee pyytämään, mikä on aina plussaa.

Kannaattaa ottaa myös Gojira tulille. On aika jyrä, mutta siinä on 3 vahvistinta ja todella monipuoliset efetkit.
Get the best and fuck the rest.
Grugi
08.03.2021 13:54:17

Kannattaa katella myös STL Tones plugarit.

https://www.stltones.com/collections/plugins

Will Putney on ainakin kova ja Andynkin setti kuulosti loistavalle.
Libra on erinomainen IR mikseri ja tuostahan saa exportattua omat IR:t ulos vaikka Quadille käytettäväksi.
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
marke-
08.03.2021 14:50:45
BulletFace: Kannaattaa ottaa myös Gojira tulille. On aika jyrä, mutta siinä on 3 vahvistinta ja todella monipuoliset efetkit.

Gojira oli kyl balanssissa. Jos en ois jo omistanu Nollya..
Traditional
08.03.2021 14:58:09
Twinkle: Täähän meni putkeen, Fortin Nolly, Plini ja Cali pitäis ostaa että pääsee tulokseen. Luulen että lähen kahlaamaan Nollyllä, tuotekuvaus jotenkin puhuttelee näistä kaikista eniten.

Nolly on mulla ollut jonkin aikaa noista ajossa, testasin calin, plinin ja tuon ja vakuutti eniten. Se marsusoundihan sieltä tulee aina kaivettua.
karlos... karloses kaar koot ty faiö just half kilomiitter pifoor end of the last lek. thei känit... thei känit ranit enimoor.
BulletFace
09.03.2021 09:39:59
Nyt alkaa näyttää vihdoin siltä, että QC saapunee tässä Maalis/Huhtikuun taiitteessa. Neural on päiväittänyt sivuilleen, että T1 ja T2 erät lähtevät tämän kuun puolessa välissä. Ottavat maksuja vastaan 15.3 lähtien ja siitä 2-3 päivää niin laitteet lähtevät asiakkaille.
LaXu
09.03.2021 12:43:23
BulletFace: Nyt alkaa näyttää vihdoin siltä, että QC saapunee tässä Maalis/Huhtikuun taiitteessa. Neural on päiväittänyt sivuilleen, että T1 ja T2 erät lähtevät tämän kuun puolessa välissä. Ottavat maksuja vastaan 15.3 lähtien ja siitä 2-3 päivää niin laitteet lähtevät asiakkaille.

Viime vuoden puolella tehty tilaukseni Thomannilta sanoo toimituspäiväksi 2.4. En tosin tiedä onko tuo käännösvirhe ja kyseessä on lähetyspäivä vai lähteekö paketti Tompalta n. viikkoa ennen.
BulletFace
09.03.2021 13:28:02
LaXu: Viime vuoden puolella tehty tilaukseni Thomannilta sanoo toimituspäiväksi 2.4. En tosin tiedä onko tuo käännösvirhe ja kyseessä on lähetyspäivä vai lähteekö paketti Tompalta n. viikkoa ennen.

Itsellä on tismaallaan sama päivämäärä. Olen kanssa tilannut viime vuodenn puolella. Kyllä mä luulen, että se ihan paikkansa pitää. Tai siis ainakin toivon niin :D
BulletFace
11.03.2021 21:26:21
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)