Aihe: Miten päästä sisälle musiikkipiireihin biisintekijänä/esittäjänä
1
FreeBandGuy
02.03.2021 17:01:08
Hei! Olen tehnyt musiikkia jo yli kymmenen vuotta ihan vaan itsekseni pääni sisällä ja otan nyt askelia, että saan tuotua biisejä julki. Minulla on kova luotto omaan musiikkiin ja taitoihin, koska niitä on tullut hiottua. Mihin kannattaa ottaa yhteyttä tai mistä kannattaa etsiä tietoa siitä, miten voisi alkaa artistiksi, jos on valmis tuottamaan paljon musiikkia, ihan ammattitasolla, mutta ei ole vielä minkäänlaisissa yhteyksissä musiikkimaailmaan?

Ehkä voin lisätä tähän vähän selvemmin: miten kannattaa aloittaa artistiksi tuleminen ihan pohjalta, jos on jo paljon sanoittamista ja toteuttamista vaille valmiita biisejä?
Rallattelija
02.03.2021 22:39:29
Tällä alulla en tahdo masentaa mutta aika monella on kova luotto itseensä ja biiseihinsä. Toisilla aiheesta toisilla aiheetta.

Pään sisällä biisien pitäminen ei tosiaan vie eteenpäin. Vanha konsti on tehdä biisit kuunneltavaan muotoon tavalla tai toisella ja kuunnelluttaa niitä vaikkapa levy-yhtiöiden herroilla. Moni on noussut sosiaalisen median alustoiltakin tähteyteen. Mun mielestä tohon ei ole oikotietä. Ainoa tapa päästä sille korkeimmalle jakkaralle on se, että muutkin pitävät sun kappaleista kuin ne pari parasta frendiä äiskän ja iskän lisäksi.
Mistä tommonen ääni oikein tuli? No tuskin se on vakavaa.
FreeBandGuy
08.03.2021 14:05:06
Rallattelija: Tällä alulla en tahdo masentaa mutta aika monella on kova luotto itseensä ja biiseihinsä. Toisilla aiheesta toisilla aiheetta.

Pään sisällä biisien pitäminen ei tosiaan vie eteenpäin. Vanha konsti on tehdä biisit kuunneltavaan muotoon tavalla tai toisella ja kuunnelluttaa niitä vaikkapa levy-yhtiöiden herroilla. Moni on noussut sosiaalisen median alustoiltakin tähteyteen. Mun mielestä tohon ei ole oikotietä. Ainoa tapa päästä sille korkeimmalle jakkaralle on se, että muutkin pitävät sun kappaleista kuin ne pari parasta frendiä äiskän ja iskän lisäksi.

Kiitos vastauksesta. Mun kysymys oli vähän huonosti muotoiltu, mutta tosiaan tosta oli ainakin apua, että voi viedä jollekin levy-yhtiölle kuunneltavaksi, kun on biisejä toteutettuina. Jotenkin vaan vaikea löytää tietoa että minne viitsii lähettää biisejä kuunneltavaksi. Oon saanutkin pari biisiä jo toteutettua ja aion ainakin kokeilla onneani.

Thanks!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)