Ilmeisesti 10% olisi hyvä olla vapaata tilaa, jos levy kovassa käytössä. Jossain olen törmännyt väitteeseen, että jopa 20% olisi hyvä jättää tyhjää, mutta ainakaan itse en ole koskaan jättänyt niin paljoa. Je suis 190221 |
Henri Henri Olavi: Ilmeisesti 10% olisi hyvä olla vapaata tilaa, jos levy kovassa käytössä. Jossain olen törmännyt väitteeseen, että jopa 20% olisi hyvä jättää tyhjää, mutta ainakaan itse en ole koskaan jättänyt niin paljoa. Näin muistelisin kuulleeni pyörivien levyjen kanssa. Yks pesunkestävä nörtti taas tarinoi että ssd-levyssä sitä tyhjää tilaa olisi hyvä olla paaljon enemmän. Tiedä sitten kun en itse ole perehtynyt. TommiW.- Autot, kämpät ja piparit. |
anapena: Näin muistelisin kuulleeni pyörivien levyjen kanssa. Yks pesunkestävä nörtti taas tarinoi että ssd-levyssä sitä tyhjää tilaa olisi hyvä olla paaljon enemmän. Tiedä sitten kun en itse ole perehtynyt. Ei sitä ainakaan yli 20% enempää tarvinne SSD:llekään. Mä pidän sen about 10% tyhjää niissä. Jos hajoavat tai hidastuvat liikaa, ostan uuden. Kuitenkin veikkaan, että ehdin kuolla, ennen kuin levyt sanovat sopimuksen irti. Je suis 190221 |