Aihe: Lowemotor Corporation
1
Dee
01.07.2004 18:51:03
Kuka on kuullut tätä bändiä? Aivan mahtavaa kitararokkia! Satuin eräältä kokoelmalevyltä kuulemaan Gibson Girl -biisin ja saman tien päätin tutustua bändin muihinkin biiseihin. En todellakaan pettynyt. :) Mielipiteitä?
"Pelkästään kolmisoinnun kanssa jo ollaan helposti tilanteessa, jossa asiat riistäytyvät hallinnasta." - Robert Fripp
Deeku
03.07.2004 13:19:29
Mulla on se levy. Mielestäni se ei kyllä ole kovinkaan erikoinen. Ehkä seuraavalla kerralla paremmin.

Onhan Claudia näyttävän näköinen mimmi, ei siitä pääse mihinkään, mutta laulu on toinen juttu. Välillä menee metsään ja välillä kuulostaa loistavalta. Ehkä sekin petraantuu jatkossa.
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
KooAa
03.07.2004 15:06:59
Mulla on Claudian nimmari ja niitten sinkku-CD. Kävin kattomassa keikan Bar68:ssa viime syksynä, espanjalainen ystäväni emailailee Claudian kanssa.
Ei kunnon rokkarit prodea tee mut mää oonki kaappihumppaaja ...
Tympee Huttunen
03.07.2004 17:28:08
Korvaan tosiaan särähtää hieman neidon laulu. En tosin ole kuullut kuin vasta yhden biisin.
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta."
ajomies63
23.07.2004 23:11:31
Ja tottakai Porra bassossa.Eikö tässä maassa ole enää oikeita bändisoittajia,ainoastaan jokabändin-höyliä. Soittotaidoissa ja lookissa ei moitteen sijaa. Claudia on saatanan sexy muija. Musa ei oikeen uppoa.aika mitään sanomattomia biisejä.
"If you don`t drive it , somebody is gonna drive it anyway."
Jytäurpo
24.07.2004 04:42:56
Täyttä paskaa, arvostelu yhden keikan perusteella. Tosin bändi oli laitettu Flaming Sideburnsien lämppäriksi ja oli täysin vääräntyylinen bändi kyseiseen yhteyteen. Olen myös nähnyt bändin videon ja se oli mielestäni kakkaa.
Got lorex socks, Blue suede shoes, V8 car, And tattoos. I'm a rocker, I'm a roller, A rockin' rollin' man.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)