Aihe: 6505MH vai Invective MH
1
Jarski2
10.02.2021 19:11:10
Nyt kun olis ylimääräistä tuhlata putkiämppiin oon ollu aika mehuissani Peaveyn Invective mini nupista, mutta prrkule kun missään pääse kunnolla testaamaan, tämä piina aina nuppien kanssa..onko Djent,High gain yleisöllä kokemusta näistä nuppiloista? Onko Invective hypen ja hintansa arvoinen?
ota kitara älä eukkoa
jhlamm
12.02.2021 01:22:35
Itsellä on useamman vuoden ollut tuo 6505MH, mutta valitettavasti ei ole kokemusta Invectivestä. Itse ainakin modernin metallin saralla olen erittäin tyytyväinen ollut tuohon 6505 miniin. Tosin se on esikuvansa mukaan hieman kohinainen eli kovimmalle hifistille suosittelen gate eteen. Ehkä myös jokin perinteinen ts-pedaali eteen, jos jotain ultratiukkaa haluaa. Hintaluokassaan aivan tuhottoman kova. Tämä tosin sanottuna ilman, että invectiveä olen kokeillut. Näillä kokemuksilla tuo 6505MH on silti enemmän kuin hintansa väärti ainakin käytettynä.
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)