Kiinostunut Jäsen 11.02.2021 16:00:22 | |
---|
Twenty-six-year-old Caleb and his brothers drummer Nathan, 29, and bassist Jared, a cherubic 21, grew up in a deeply religious family, sons of a travelling United Pentecostal Minister (the very Leon celebrated in their band name). The fourth member is their cousin, guitarist Matthew Followill, 24. |
jannu 11.02.2021 16:06:09 (muokattu 11.02.2021 16:06:54) | |
---|
Kiinostunut Jäsen: Ei yhtikäs mitään. Totesin vain että he omaavat vahvan kristillisen taustan vaikka ainakin vokalisti käyttää päihteitä. Sanojeni tueksi olen aiemmin liittänyt kaksi linkkiä. Voi, Jeesus että tällä palstalla ihmiset ottavat heti nokkiinsa, joka pienestä sanasta. Tässä varmaan useampi yrittää nyt ymmärtää, että miten ja miksi uskonnollinen vakaumus ja muut päihteet sulkisivat toisensa pois? Sä olet nyt keskittynyt jankkaamaan tästä Kings of Leonin tapauksen korrelaatiosta, mutta et ole varsinaisesti onnistunut vastaamaan kysymykseen "entä sitten?" Lähinnä siis, että pitäisikö olla joko-tai ja miksi ei voi olla sekä-että? "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Kiinostunut Jäsen 11.02.2021 16:54:02 | |
---|
jannu: Tässä varmaan useampi yrittää nyt ymmärtää, että miten ja miksi uskonnollinen vakaumus ja muut päihteet sulkisivat toisensa pois? Sä olet nyt keskittynyt jankkaamaan tästä Kings of Leonin tapauksen korrelaatiosta, mutta et ole varsinaisesti onnistunut vastaamaan kysymykseen "entä sitten?" Lähinnä siis, että pitäisikö olla joko-tai ja miksi ei voi olla sekä-että? Tiedät hyvin mitä tarkoitan, ole kerrankin kunnon mode ja et viitsisi provosoida jäsenien puheita jatkuvasti.. Provokaatio taitaa olla sinun lähestymistapa. |
Kiinostunut Jäsen: Twenty-six-year-old Caleb and his brothers drummer Nathan, 29, and bassist Jared, a cherubic 21, grew up in a deeply religious family, sons of a travelling United Pentecostal Minister (the very Leon celebrated in their band name). The fourth member is their cousin, guitarist Matthew Followill, 24. Ja poikien (Calebin, Jaredin ja Nathanin) vanhemmat erosivat jo 1997, kun isä irtisanoutui saarnaamisesta. Pojat innostuivat ensin kantrimusiikista, kunnes Nashvillessa asuessaan tapasivat Angelo Petragian, joka esitteli näille erityisesti Thin Lizzyn, The Rolling Stonesin ja The Clashin. Että se siitä uskonnollisesta taustasta, sielu on myyty rockrollille ennen ekaa levyä. Ekat biisit väsättiin kellarissa pilveä poltellen. "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
jannu 11.02.2021 20:54:54 (muokattu 11.02.2021 21:01:05) | |
---|
Kiinostunut Jäsen: Tiedät hyvin mitä tarkoitan, ole kerrankin kunnon mode ja et viitsisi provosoida jäsenien puheita jatkuvasti.. Provokaatio taitaa olla sinun lähestymistapa. Mun moderaattoristatuksella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Haluaisin ymmärtää, miten uskonnollinen vakaumus on koskaan ollut yhdenkään päihteille person starban itsensä toteuttamisen tiellä. Ja mitä sitten? Millainen vaikutus tällä asialla on Kings of Leonin statukseen? EDIT: Tai miten ihmeessä tää uskonto versus päihteet nyt sit vaikuttaa siihen musaan tai siihen, kuinka kyseiseen musaan tulisi suhtautua? "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Kiinostunut Jäsen 12.02.2021 13:10:54 (muokattu 12.02.2021 13:56:35) | |
---|
juici: Ja poikien (Calebin, Jaredin ja Nathanin) vanhemmat erosivat jo 1997, kun isä irtisanoutui saarnaamisesta. Pojat innostuivat ensin kantrimusiikista, kunnes Nashvillessa asuessaan tapasivat Angelo Petragian, joka esitteli näille erityisesti Thin Lizzyn, The Rolling Stonesin ja The Clashin. Että se siitä uskonnollisesta taustasta, sielu on myyty rockrollille ennen ekaa levyä. Ekat biisit väsättiin kellarissa pilveä poltellen. OK, no sitten kaikki on taas hyvin. Itselläni oli mielikuva että bändi yhä edelleen harrastaa jonkinmuotoista pentekostaalista saarnausta keikoilla. Mitä kokoelmalevyä suosittelisitte näin vasta-alkajalle joka kattaa yhtyeen tuotannon mahdollisimman hyvin? |
Kiinostunut Jäsen 12.02.2021 14:07:56 (muokattu 12.02.2021 14:14:01) | |
---|
jannu: Mun moderaattoristatuksella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Haluaisin ymmärtää, miten uskonnollinen vakaumus on koskaan ollut yhdenkään päihteille person starban itsensä toteuttamisen tiellä. Ja mitä sitten? Millainen vaikutus tällä asialla on Kings of Leonin statukseen? EDIT: Tai miten ihmeessä tää uskonto versus päihteet nyt sit vaikuttaa siihen musaan tai siihen, kuinka kyseiseen musaan tulisi suhtautua? Tämä ei enään päde bändiin koska he ovat jättäneet kristinuskon, mutta usko vaikuttaa sanoituksiin ja tiettyihin aihepiireihin. |
Kiinostunut Jäsen 12.02.2021 14:23:54 (muokattu 12.02.2021 14:26:09) | |
---|
Kuten olen aiemmin sanonut (ei koske Kings Of Leonia) en voi sietää ihmisiä jotka väittävät olevansa hartaita kristittyjä ja käyttäytyvät kristinuskoa vastaan. "Practice what you Preach". |
Tomtom 12.02.2021 15:11:19 | |
---|
Minä taas ajattelen niin että jos musiikki on hyvää, mulle on aivan sama onko esittäjä uskonnollinen, pilvenpolttaja tai alkoholisti. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Kiinostunut Jäsen 12.02.2021 15:31:08 (muokattu 12.02.2021 15:41:52) | |
---|
Tomtom: Minä taas ajattelen niin että jos musiikki on hyvää, mulle on aivan sama onko esittäjä uskonnollinen, pilvenpolttaja tai alkoholisti. Onhan se tavallaan totta, mutta itse en voi kuunnella musaa joka sotii minun ideologiaa vastaan. Hyvä esimerkki tästä on Lynyrd Skynyrd joka 70-luvulla teki hyvää musaa mutta en enään kuuntele heitä kun ymmärsin mitä vanha etelävaltioiden lippu edustaa. Neil Young oli oikeassa biiseillä Alabama ja Southern Man. |
juici 12.02.2021 16:16:02 | |
---|
Kiinostunut Jäsen: OK, no sitten kaikki on taas hyvin. Itselläni oli mielikuva että bändi yhä edelleen harrastaa jonkinmuotoista pentekostaalista saarnausta keikoilla. Mitä kokoelmalevyä suosittelisitte näin vasta-alkajalle joka kattaa yhtyeen tuotannon mahdollisimman hyvin? Bändillä ei kumma kyllä ole levy-yhtiön masinoimaa "rahat pois faneilta"-kokoelmaa laisinkaan. Eli ihan julkaisujärjestyksessä kannattaa lähteä kuuntelemaan levyjä. "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |