Jucciz 24.12.2020 11:35:54 | |
---|
|
Kimd 24.12.2020 12:44:58 | |
---|
Ei irtoa |
Jucciz 25.12.2020 01:00:32 | |
---|
Kimd: Kyllä menee minusta! Ittekin noita kuolasin, mutta ei oikein kitaristina pysty perustelemaan ittelleen neljättä rumpusettiä. Toivottavasti menevät hyvään kotiin, kun jo varatut ovat. |
Epämuusikko 21.01.2021 14:11:40 | |
---|
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
JanneO 22.01.2021 10:01:53 | |
---|
Epämuusikko: Käypä hinta, mitä nyt matkat päälle https://www.blocket.se/annons/stock … um_thin_low_constantinople/93863808 Näitähän liikkuu jonkin verran "väärennettynä", eli joku turkin paja tekee ja lyö zildjianin leimaa päälle. Tuossa kiinnitti huomiota tuo alempi leima ja sen vinossa olo. Mutta en toki voi missään tapauksessa sanoa että just tuo on mikään väärennetty versio, sanon vaan että tuollaisia liikkuu väärennettynä myös. Ja osa niistäkin on kuuleman mukaan olleet hyvä soundisia lättyjä :) |
tml 22.01.2021 22:13:15 | |
---|
JanneO: Näitähän liikkuu jonkin verran "väärennettynä", eli joku turkin paja tekee ja lyö zildjianin leimaa päälle. Tuossa kiinnitti huomiota tuo alempi leima ja sen vinossa olo. Mutta en toki voi missään tapauksessa sanoa että just tuo on mikään väärennetty versio, sanon vaan että tuollaisia liikkuu väärennettynä myös. Ja osa niistäkin on kuuleman mukaan olleet hyvä soundisia lättyjä :) Oletko oikeasti nähnyt väärennettyjä moderneja Zildjianeja jossain? Aika kallista touhua, jos pitää hankkia taontakoneita jne. väärennösten tekemiseksi. Noita isoja taontajälkiä ei nimittäin käsin tehdä. Constantinople-kelloissa olevat "valssausdefektit" ovat myös tahallaan tehtyjä ja identtisiä jokaisessa pellissä, missä on sama kellon muoto. Spizzichino ja vanha K -väärennyksiä olen kyllä nähnyt (kuvissa, onneksi en livenä...). Mutta Eteläafrikassa joku myi hiljattain väärennettyjä Wuhaneita. Sitäkään bisnesideaa en oikein ymmärrä. Wuhanilla on nykyään amerikkalainen omistaja, joten ehkä joku toinen kiinalaispulju yrittää hyödyntää sitä? |
AP 08.02.2021 13:32:03 | |
---|
Oho. https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1625633 Hinta tietysti on enemmän kuin yli 20-kertaisesti se, mitä minulla on tilillä parhaillaan, mutta jotenkin paketti vaikuttaa kuvien ja suht vähien tietojen perusteella siltä, että voipi tuosta jotain pyytääkin. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
AP: Oho. https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1625633 Hinta tietysti on enemmän kuin yli 20-kertaisesti se, mitä minulla on tilillä parhaillaan, mutta jotenkin paketti vaikuttaa kuvien ja suht vähien tietojen perusteella siltä, että voipi tuosta jotain pyytääkin. Kattelin eBayta ja on tuo ehkä hieman optimistinen pyynti, mutta ei nuo muun maailman hinnat paljon tuosta heitä. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
hollmi-5 08.02.2021 20:36:08 (muokattu 09.02.2021 07:27:08) | |
---|
Epämuusikko: Kattelin eBayta ja on tuo ehkä hieman optimistinen pyynti, mutta ei nuo muun maailman hinnat paljon tuosta heitä. Suomessa tuon hintaluokan setit liikkuvat huonosti. Vaikka hinta olisikin kohdallaan maailmanmarkkinoilla, niin ei vaan oikein mene. Torilla on jo vuosia ollut myynnissä sinisellä vastaavalla viimeistelyllä oleva setti hinnan pikku hiljaa laskien nyt 2150 eurolla. Ilman standeja ja peltejä tosin, mutta kuitenkin. https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1602164 Soundit, piuhat ja kajarit. |
AP 08.02.2021 22:09:20 | |
---|
Epämuusikko: Kattelin eBayta ja on tuo ehkä hieman optimistinen pyynti, mutta ei nuo muun maailman hinnat paljon tuosta heitä. Juu, ei sillä. Ja tuossa on jo ilmeisesti setillä hiukan tarinaakin + pedaalia myöten kaiketi kaikki aikanaan ostettu samassa nipussa. Mielenkiintoinen ilmoitus joka tapauksessa. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
tml 08.02.2021 23:17:19 (muokattu 08.02.2021 23:21:13) | |
---|
hollmi-5: Suomessa tuon hintaluokan setit liikkuvat huonosti. Vaikka hinta olisikin kohdallaan maailmanmarkkinoilla, niin ei vaan oikein mene. Näin on. Yksi ostaja riittää, mutta todennäköisyys, että se löytyy riippuu hieman populaatiosta. (Japanilaiset keräilijät eivät varmaan seuraa m.nettiä.) hollmi-5: Torilla on jo vuosia ollut myynnissä sinisellä vastaavalla viimeistelyllä oleva setti hinnan lpikku hiljaa askien nyt 2150 eurolla. Ilman standeja ja peltejä tosin, mutta kuitenkin. https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1602164 Tuossa on 16" lattiatomi. 14" nostaa hintaa tonnin verran. |
hollmi-5 09.02.2021 07:27:53 | |
---|
tml: Näin on. Yksi ostaja riittää, mutta todennäköisyys, että se löytyy riippuu hieman populaatiosta. (Japanilaiset keräilijät eivät varmaan seuraa m.nettiä.)
Tuossa on 16" lattiatomi. 14" nostaa hintaa tonnin verran. Sinisessä setissä on virveli mukana ja hinta oikein ok, mutta ei vaan mene. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 09.02.2021 09:27:51 | |
---|
En keksi mitään syytä ostaa Gretschejä 22" basarilla. 20 tai 18. Slinkut ja Ludarit sitten kakskakkosilla tjsp. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
tml 09.02.2021 19:22:11 | |
---|
|
hollmi-5 09.02.2021 20:02:16 | |
---|
tml: Auttaisiko tämä? https://www.youtube.com/watch?v=bOAZP1h2mzI Iso bassorumpu ehjillä kalvoilla ilman demppiä on varsinainen tunnelmankohottaja. Gretsch todellakin leimattiin jazzkettujen valinnaksi ja Ludwig rokkareille. Siksi Ludwigin 18 bassorummut ovat yhtä harvinaisia, kuin Gretschin 24 tai 26 rummut. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 20.02.2021 01:36:01 | |
---|
Torin Olympicin teräskiulu kiehtoo. Onhan ne tavallaan höpöhöpörumpuja, mutta oon tuommoista kuullut ihan oikeassa musiikillisessa kontekstissa ja se toimi hirveän hyvin. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Epämuusikko 20.02.2021 16:13:52 | |
---|
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
kingunduli 01.03.2021 08:44:19 | |
---|
Hyvään hintaan lähti Yamahan 9000 setti torilla. Tosin viestittelin myyjän kanssa heti ilmoituksen jätön jälkeen ja ilmoitin kiinnostukseni sekä olevani valmis ostamaan tuotteen. Illalla sitten tuli viesti, että tuote myyty! Taisi myös Ludarikin tulla myyntiin ja sekoiluksihan sekin taisi mennä :) Paljon on yleistynyt vapaakauppa missä ei kaupankäynnin hyvillä käytänteillä ole enää mitään arvoa. Tietty kaikilla on oikeus tehdä kauppaa omaan tyyliin, mutta jotenkin alkaa mennä maku toiminnasta. |
Epämuusikko 01.03.2021 10:50:35 | |
---|
kingunduli: Hyvään hintaan lähti Yamahan 9000 setti torilla. Tosin viestittelin myyjän kanssa heti ilmoituksen jätön jälkeen ja ilmoitin kiinnostukseni sekä olevani valmis ostamaan tuotteen. Illalla sitten tuli viesti, että tuote myyty! Taisi myös Ludarikin tulla myyntiin ja sekoiluksihan sekin taisi mennä :) Paljon on yleistynyt vapaakauppa missä ei kaupankäynnin hyvillä käytänteillä ole enää mitään arvoa. Tietty kaikilla on oikeus tehdä kauppaa omaan tyyliin, mutta jotenkin alkaa mennä maku toiminnasta. oon miettiny samaa. Pari kertaa sopinu jonkun tyypin kanssa ja sitten onkin tullut tieto että meni jo. no, muutaman kerran oon itekki unohtanut jotkut kaupat, mutta myyjän muistuttaessa olen kyllä maksanut. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
kingunduli 01.03.2021 11:27:13 | |
---|
Ja ymmärrän kyllä, että joskus voi olla vaikeaa hinnoitella tuote ja meinaa lähteä ryöstöhintaan. Olisi kuitenkin mielestäni kohtuullista, että kaikilla olisi sitten mahdollista tarkastaa tarjousta ylöspäin. Epämuusikko: oon miettiny samaa. Pari kertaa sopinu jonkun tyypin kanssa ja sitten onkin tullut tieto että meni jo. no, muutaman kerran oon itekki unohtanut jotkut kaupat, mutta myyjän muistuttaessa olen kyllä maksanut. |