Aihe: Oletko jukeboksi?
1 2
PJS
01.07.2004 09:48:30

Pari kertaa oon joutunu...ei se niin kamalaa ole. Lähinnä kiusallista ku mummot kyylää ja päivittelee tyyliin "voi kun se Pyry soittaa nätisti, on se jo iso poika. Mää muistan ku se vielä istui mun sylissä" ja sitä samaa mussutusta joutuu kuuntelemaan muuutenkin, mutta kun soittaa niin siihen tulee vielä se musiikkiaiheinen mussutus lisäksi. Ja kun lupautuu soittamaan jonnekkin niin se tarkoittaa että on pakko soittaa kaikissa juhliussa ettei ihmiset pahastuisi kun ei juuri heidän ristiäisensä kelpaakkaan tälle herralle.

Rankkaa.
"Vitut yleisöstä!" Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
paavi
01.07.2004 10:58:30
Enpä oikeastaan ole. Aina tuntuu paikalla olevan joku kitaristi, joka muistaa biisit paremmin. Sitäpaitsi vasurina sitä skittaakaan ei aina ole saatavilla.

Mulla on tällaisissa asioissa älyttömän huono muisti. Joudun soinnutkin joka kerta miettimään alusta asti uudestaan ja siinähän menee pähkäillessä aina joku tovi. Huono jukeboksi.
Julmettu
01.07.2004 11:05:28
Valitettavasti, kyllä. Eristäydyn kuitenkin muista ihmisistä ja väitän, etten omista kitaraa.
Defrayer
01.07.2004 13:17:06
Hehe. Sunnuntaina minulla on rippijuhlat, ja vanhemmat nimenomaan kielsivät soittamasta. "Eikä sitten heviä soitella, kun ei ole sen tyylinen tilaisuus." x)

En osaa soittaa mitään hittibiisejä/poppia enkä edes juurikaan rokkia. Enpä ole jaksanut harjoitella, kun musiikkimaku on vähän raskaampi.

Mutta jos joku oikein kiltisti pyytää että soitathan, saatan ehkä soittaa rämpäyttää vaikka nothing else mattersin. Siitä rauhallisemmaksi en lähde yleisesti esiintymään. ;) Tai ehkä voisi...mutta se on jo toinen juttu.
"This is gonna suck for sure, so don't stress over it" -kuultu eräällä foorumilla.
Lähikauppias
01.07.2004 22:58:29

Jep. Aina välillä, mutten kyllä sukujuhlissa. Bileissä sun muissa aina välillä kuitenkin.

Kun soittaa a-mollissa tai c-duurissa, on helppo arvata lähes minkä tahansa biisin soinnut lennossa, vaikkei biisiä koskaan olisi opetellutkaan.
jwalk
01.07.2004 23:05:50
Kyyyllä,ja monta monituista kertaa synttäreissä ja muissa kekkereissä.Ja ihan kivaa,jos tuntuu että alkaa riittämään ni vetää kännit päälle! Ja tarjoiluhan pelaa jos olet hyvin hommasi hoitanut.
sepeli
01.07.2004 23:10:34 (muokattu 01.07.2004 23:12:01)
Olen jukeboksi sillä tavalla, että en osaa soittaa kitaraa mutta muistan suuren määrän kappaleita ulkoa, (omasta mielestäni) huonojakin. Joskus tulee röytäessä hoilattua, kaveripiiristä kun noita kitaristejakin löytyy useita. On se hirveätä.
"Tähän en tietoisesti pyrkinyt!" -Aku Ankka
vantage
01.07.2004 23:35:41
Sukulaiset ei pyydä...
Kaverit käskee aina soittamaan.
"Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen IHKK #5
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)