Aihe: Pelaaminen - Tietokone/konsoli/mobiili
1 2 3 4 5106 107 108 109 110237 238 239 240 241
Henri Henri Olavi
03.02.2021 12:07:29
Sain tuollaisen Last Of Us - Ellie Version -pelin PS3:lle.

Onko kukaan pelannut? Onko mistään kotoisin? Itse ajattelin ehkä ottaa selvää ensi viikolla.
Kiimassa kontrapunktiseen satsiin.
Milkop
03.02.2021 15:32:58

Henri Henri Olavi: Onko kukaan pelannut? Onko mistään kotoisin?

En ole pelannut mutta lienee tuon mööpelin paras peli kuitenkin.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Henri Henri Olavi
03.02.2021 15:41:59 (muokattu 03.02.2021 15:42:19)
Milkop: En ole pelannut mutta lienee tuon mööpelin paras peli kuitenkin.

Ok. Monesta muustakin PS3-pelistä olen kuullut, että olisivat parhaita pelejä tälle laitteelle. Kuten esim. Red dead redemption. Itse en siitä pitänyt alkuunkaan. Kuten en jatko-osastakaan. Sama GTA-sarjan kanssa. Ei uppoa. Farcry 4:ää en jaksanut myöskään kovin kauaa tahkota, ei uponnut. Assassin's Creed 2, 3 ja Black Flag olisivat myös, mutta tuskin kosken niihin.
Milkop
03.02.2021 15:56:07

RDR:n pelasin 360:llä 100% läpi ja myös nuo mainitsemasi Ass Greedit. Niistä on kakkonen yhä ykkönen. Kolmonen oli jotenkin tylsä ja nelosessa rupesivat meritaistelut kyllästyttämään vaikka piraateista pidänkin.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Henri Henri Olavi
03.02.2021 15:58:43
Milkop: RDR:n pelasin 360:llä 100% läpi ja myös nuo mainitsemasi Ass Greedit. Niistä on kakkonen yhä ykkönen. Kolmonen oli jotenkin tylsä ja nelosessa rupesivat meritaistelut kyllästyttämään vaikka piraateista pidänkin.

Ehkä annan tuolle AssCreed 2:lle mahiksen myöhemmin tänään. Tykkäsin muinoin Thief-pelistä. Ovatko nämä samanlaisia?
M4ss3 m/
03.02.2021 16:21:48
Vessajono: Pankkiryöstö on jäänyt mieleen suht haastavana, mutta ei mitenkään ylivoimaisena. Nelosessa pahin oli se viimeinen tehtävä, mutta sekään ei aiheuttanut ihan samanlaista karjumista ku ne lennokit. Noin ylipäätään oon aina vihannut GTA:ssa kaikkea lentämistä, en vaan osaa. Vitosen sit saikin aika suoraan vaan rölötellä läpi, kirkkaasti koko sarjan helpoin peli. Mikä ei siis ole lainkaan hyvä asia.

Nelosen vois itse asiassa taas tässä jossain vaiheessa pelata läpi, siinä on kuitenkin ehkä paras tarina ja tykkäsin muutenkin siitä meiningistä. Ja kai se nyt on kohta jo jotain nostalgiapelaamista sekin.

Harmi, että vasta Vitosessa tajusivat luoda tehtäviin checkpointit. Toki se helpottaa peliä entisestään, mutta aikaisemmissa osissa söi pelihaluja aika huolella, kun joudut käymään kerta toisensa jälkeen saman rumban, että pääset tehtävässä siihen kohtaan jossa aikaisemmin röydit.
Seppo teki kepposen ja käy tamtam.
GoGo-FIN
04.02.2021 17:02:49
Henri Henri Olavi: Sain tuollaisen Last Of Us - Ellie Version -pelin PS3:lle.

Onko kukaan pelannut? Onko mistään kotoisin? Itse ajattelin ehkä ottaa selvää ensi viikolla.

Ainakin itse mitä pelasin ensimmäistä Last of Us:ia niin olen varmasti ainut joka ei ymmärrä tämän päälle. Ei mitenkään erikoinen peli ja kesken jäi. Assasinit itse skipannut jostain syystä, ekaa ja Black Flagia tuli joskus pelattua, mutta aika vahva grindi mukana näissä peleissä tuntu olevan. Tai se keräilyn määrä joka nykyään on aikalailla joka pelissä mukana.
Henri Henri Olavi
04.02.2021 17:12:07 (muokattu 04.02.2021 17:12:19)
GoGo-FIN: Ainakin itse mitä pelasin ensimmäistä Last of Us:ia niin olen varmasti ainut joka ei ymmärrä tämän päälle. Ei mitenkään erikoinen peli ja kesken jäi. Assasinit itse skipannut jostain syystä, ekaa ja Black Flagia tuli joskus pelattua, mutta aika vahva grindi mukana näissä peleissä tuntu olevan. Tai se keräilyn määrä joka nykyään on aikalailla joka pelissä mukana.

Mikä on grindi pelimaailmassa? Kyllä mä laudalla grindaamisen tajuan. Mitä keräillään? Siis jotain pelin ulkopuolisia juttuja? Fanikrääsää?
GoGo-FIN
04.02.2021 17:49:52
Lähinnä tarkoitin vain että niitä samoja, itseään toistavia tehtäviä peleissä. Venytetään kestoa, kerätään pientä experienceä/kokemusta hahmolle näillä tehtävillä. Tai jotain tausta lorea kerrotaan näillä. Tulipa ostettua pleikkarille alesta Doom 64! Lähes kaikki muut koettu (paitsi uusin Eternals:ko se oli). Yllättävän hyvä, ollakseen nintendo 64:sen peli.
Henri Henri Olavi
04.02.2021 17:52:54
GoGo-FIN: Lähinnä tarkoitin vain että niitä samoja, itseään toistavia tehtäviä peleissä. Venytetään kestoa, kerätään pientä experienceä/kokemusta hahmolle näillä tehtävillä. Tai jotain tausta lorea kerrotaan näillä. Tulipa ostettua pleikkarille alesta Doom 64! Lähes kaikki muut koettu (paitsi uusin Eternals:ko se oli). Yllättävän hyvä, ollakseen nintendo 64:sen peli.

Aa, ok.

No virhe.
Bongowing
04.02.2021 18:03:02
Eikö se oo laudallakin kauhee grindaaminen että oppii uuden tenpun.
But where the heck is magenta?
Henri Henri Olavi
04.02.2021 18:05:57
Bongowing: Eikö se oo laudallakin kauhee grindaaminen että oppii uuden tenpun.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Grindaus
seppo69
04.02.2021 18:11:42
Henri Henri Olavi: https://fi.wikipedia.org/wiki/Grindaus

Kyllä, mutta pitää silti grindata ennen kuin oppii grindaamaan.
Henri Henri Olavi
04.02.2021 18:35:05
seppo69: Kyllä, mutta pitää silti grindata ennen kuin oppii grindaamaan.

No tuo toinen grindaus on niin uusi sana, ettei tällainen pappa ole sellaista omaksunut.
päänahka
08.02.2021 12:31:17
GoGo-FIN: Ainakin itse mitä pelasin ensimmäistä Last of Us:ia niin olen varmasti ainut joka ei ymmärrä tämän päälle. Ei mitenkään erikoinen peli ja kesken jäi. Assasinit itse skipannut jostain syystä, ekaa ja Black Flagia tuli joskus pelattua, mutta aika vahva grindi mukana näissä peleissä tuntu olevan. Tai se keräilyn määrä joka nykyään on aikalailla joka pelissä mukana.

Itse en ole kauheasti pelannut, mutta omassa kokemuksessani Last of Us on kyllä melko ainutlaatuinen peli. Ei missään nimessä täydellinen, mutta en itse ole toista tuollaista elokuvamaista peliä pelannut. Se tunnelma on siinä se juttu. En silti pleikkaria meinaa ostaa tuota kakkososaa varten. Saa toki vinkata, jos PC:lle on jotakin vastaavanlaista peliä olemassa.
GoGo-FIN
08.02.2021 15:09:07
päänahka: Itse en ole kauheasti pelannut, mutta omassa kokemuksessani Last of Us on kyllä melko ainutlaatuinen peli. Ei missään nimessä täydellinen, mutta en itse ole toista tuollaista elokuvamaista peliä pelannut. Se tunnelma on siinä se juttu. En silti pleikkaria meinaa ostaa tuota kakkososaa varten. Saa toki vinkata, jos PC:lle on jotakin vastaavanlaista peliä olemassa.

Tarinaahan siinä on taidettu kehua todella paljon ja yllätti itseä kun ei napannut se peli. Pidän itse todella paljon tarina vetoisista peleistä. Mikä lie, mutta nykyään niin paljon pelejä pelattavana, että valinnan varaa on. Doom 64 jäi muhimaan taustalle, palasin Fallout 76:sen pariin. Pari päivitystä peliin tullut viime pelailun jälkeen. Maistuu taas.
Tympee Huttunen
08.02.2021 15:15:03
päänahka: Itse en ole kauheasti pelannut, mutta omassa kokemuksessani Last of Us on kyllä melko ainutlaatuinen peli. Ei missään nimessä täydellinen, mutta en itse ole toista tuollaista elokuvamaista peliä pelannut. Se tunnelma on siinä se juttu. En silti pleikkaria meinaa ostaa tuota kakkososaa varten. Saa toki vinkata, jos PC:lle on jotakin vastaavanlaista peliä olemassa.

Eiköhän se kakkonenkin joskus tietokoneelle tule. Kakkososa on myös erinomainen peli ja vetää kyllä paljon pidemmälle moraaliset teemat. Sen enempää spoilaamatta, harvoin tulee pelissä vastaan tilanteita, ettei halua räiskiä tms.
Bongowing
08.02.2021 15:16:39
päänahka: Se tunnelma on siinä se juttu. En silti pleikkaria meinaa ostaa tuota kakkososaa varten. Saa toki vinkata, jos PC:lle on jotakin vastaavanlaista peliä olemassa.

Eri tavalla tunnelmallinen ja elokuvamainen Inside kannattaa joka tapauksessa pelata. Eikä kannata katsoa mitään arvosteluja etukäteen.
But where the heck is magenta?
Informaatiokameli
08.02.2021 15:43:53

Tympee Huttunen: Eiköhän se kakkonenkin joskus tietokoneelle tule. Kakkososa on myös erinomainen peli ja vetää kyllä paljon pidemmälle moraaliset teemat. Sen enempää spoilaamatta, harvoin tulee pelissä vastaan tilanteita, ettei halua räiskiä tms.

Ei kyl varmana pc:lle tule. Erinomainen peli ja ennennäkemätöntä tarinankerrontaa videopeleissä.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)