Aihe: Mesa-Boogie f-sarja
1 2
VIPMetal
31.01.2021 11:06:58

Gary the pine: Mulla kävi vuosia sitten kääntymässä F-30 nuppi ja se oli kyllä kurjinta kuraa pitkään aikaan. En tiedä oliko vaan erikoisen paska yksilö, mutta ei sieltä kyllä mitään sellasta saanut käänneltyä että olis omaa korvaa miellyttänyt. Puhtaat oli ihan jees.

Aika synkkä thrash metal soundihan se contour pohjassa oli kakkoskanavalla. Pitäis varmaan testata ihan ite taas.
Soitan ja laulan: Heroes Don't Ask Why
spacelord
07.02.2021 20:38:29

Useampi vuosi F-30:sestä kokemusta. F-sarja on kuin Nickelback, eli vihaajia löytyy. En tosin tykkää bändistä, mutta yksi luottovahvareistani mm. Friedmanin Runt:in rinnalla. En tiedä miten toimii EMG:llä, muttei varmasti contour täysillä. Metallia soittaa heittämällä, muttei sitä kaikkein tiukinta ja raskainta. Mun kokemuksen mukaan juuri contour pitää olla päällä sekä varmistaa että reverbi on pois. Sitten riittävästi middleä ja trebleä, niin muta katoaa ja koneesta paljastuu helvetin terve raskaan rockin soundi. Riffit ja liidit lähtee ilman steppailua tai buusteria. Clean on 9/10. Jos pitäisi valita coverbändihommiin laite, niin se olisi tämä tai sitten Helix tms.

Gary the pine: Mulla kävi vuosia sitten kääntymässä F-30 nuppi ja se oli kyllä kurjinta kuraa pitkään aikaan. En tiedä oliko vaan erikoisen paska yksilö, mutta ei sieltä kyllä mitään sellasta saanut käänneltyä että olis omaa korvaa miellyttänyt. Puhtaat oli ihan jees.
https://primalmaze.com/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)