jukkajylli 21.10.2020 15:39:01 | |
---|
Welho-77: Luetko muuten koskaan tätä topikkia, että joku mainitsis sut? Hah. Pitää varmaan olla kitaristi että ylipäätään kelaa tollasia? Luetko itse? Stidi alla. |
Alfons Åberg 21.10.2020 16:01:32 | |
---|
Welho-77: Luetko muuten koskaan tätä topikkia, että joku mainitsis sut? No tuohan olisi tosi hölmöä. Vähän niinkuin toivoa DJ:ltä omaa biisiään. "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
kippokaija 21.10.2020 16:45:08 | |
---|
Parhaiten jääny mieleen joskus kauan sitten pyysin Aarne Tenkasen nimmarin Työkkärin korttiin. . |
Bullitt 21.10.2020 18:27:26 | |
---|
Presidentti: No tuohan olisi tosi hölmöä. Vähän niinkuin toivoa DJ:ltä omaa biisiään. No, olen kuullut tapauksista joissa omakustanneiskelmämuusikko on soittanut radion toivekonserttiin ja toivonut omaa musiikkiaan. "Lahjatthomat ne corkean cansan coulussa tacamusta culuttavat, oicea elon kocemus tulee pitcän elon academiasta!" |
Funkånaut 21.10.2020 21:20:01 | |
---|
Bullitt: No, olen kuullut tapauksista joissa omakustanneiskelmämuusikko on soittanut radion toivekonserttiin ja toivonut omaa musiikkiaan. Meno melko Järviradio. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
texan 22.10.2020 23:17:33 (muokattu 22.10.2020 23:18:04) | |
---|
Näyttelijä- muusikko Antti Reini oli tässä yks päivä Alepassa samaan aikaan ja osti wilhelmina keksejä. Hyvä keksimaku Antilla. |
Seba 23.10.2020 16:18:36 | |
---|
texan: Näyttelijä- muusikko Antti Reini oli tässä yks päivä Alepassa samaan aikaan ja osti wilhelmina keksejä. Hyvä keksimaku Antilla. Mä oon lyönyt häntä naamaan. Ja kehoon jne. Toki hänkin on lyönyt mua takaisin. Mutta Jukka Jyllinkin oon joskus tavannut. Tai pariviiskakskyt kertaa. Noin, nyt JJ on mainittu :D |
Alfons Åberg 24.10.2020 18:33:16 | |
---|
Funkånaut: Meno melko Järviradio. Ommeinaan. Tästä tulikin mieleen muinainen Idols-finalisti Christian Forss, joka nousi kapakissa seisomaan ja jähmettyi patsas-asentoon, kun omaa biisiä soitettiin. "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
M4ss3 m/ 25.10.2020 02:13:51 | |
---|
Yks Jean S:n jäsen on tarjonnut mulle baarissa jalun, mutta en kerro ketä. :) Seppo teki kepposen ja käy tamtam. |
jyrivaan 25.10.2020 15:14:59 | |
---|
M4ss3 m/: Yks Jean S:n jäsen on tarjonnut mulle baarissa jalun, mutta en kerro ketä. :) Ja yksi heistä tarjonnut mulle purkkaa keikan jälkeen. Otin senkin vastaan ihan sattuneesta syystä. |
Ran-Tan-Plan 27.01.2021 09:51:37 | |
---|
MV: kertokaapa. Kertokaa myös missä näitte ja mistä keskustelitte... Blackmore 80-luvulla Helsinki- Vantaa lentoasemalla. Lyhyt sananvaihto Hullu-Ekin tulkkaamana. Scorpions. Sama paikka 90-luvun alussa. Jutustelua "Suomeksi" hississä, ja annettiin lahjaksi omistuskirjoituksella varustettu Saludo kahvipaketti! Jabs (muistaakseni )mainitsi myöhemmin tapauksesta jossain haastattelussa. Suom. Viimeisimpänä Maijanen Eckerön Finlandialla, jolloin hän kutsui minut hänen ja Silvennoisen keikalle kultsalle. ...jonne en kuitenkaan päässyt. Pepe Willberg tuli tavattua katsastuskonttorilla-19. Ei mikään turha tärkeilijä. Puhuttiin autoista. Ja sokerina pohjalla... Olen laulanut duettoa Tapani Kansan kanssa alasti suihkussa!!! :D (Kyseessä julkinen uimahallin suihku jossa vierekkäisissä suihkuissa juteltiin Tapsan kanssa Muskan kappaleesta, minkä nimeä en muistanut. Jakun sitten annoin lyhyehkön ääninäytteen, niin Tapsa liittyi mukaan lauluun, ja näin ollen olen siis "laulanut duettoa Tapani Kasnsan kanssa alasti suihkussa!" :-) ... |
RockFanatic 27.01.2021 10:27:48 (muokattu 27.01.2021 10:30:17) | |
---|
Elviksen tammi-helmikuun 1970 Vegas-sesongin rumpalin, Bob Lanningin, kanssa tuli heitettyä läpändeerusta Lahdessa 2016. Perkele kun oliskin ollut Ronnie Tutt... Heti perään kesällä 2019 jauhoin tuhannen kännissä jotain random paskaa Mikko Alatalon kanssa baarissa. EDIT: Ja Laura Voutilainen on kätellyt minua! |
RockFanatic 28.01.2021 11:18:12 | |
---|
No nyt pomppas. Sain tietää, että eräs etäisesti tietämäni henkilö on istunut aikoinaan elokuvateatterissa vierekkäin Kikan kanssa! Eikös tällä mennä jo listan kunniapaikalle? |
Epämuusikko 28.01.2021 15:59:16 | |
---|
RockFanatic: No nyt pomppas. Sain tietää, että eräs etäisesti tietämäni henkilö on istunut aikoinaan elokuvateatterissa vierekkäin Kikan kanssa! Eikös tällä mennä jo listan kunniapaikalle? Tämä ketju on ylittänyt absurdismin rajat ajat sitten. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Anonymous-jazz 29.01.2021 14:11:27 | |
---|
No onko kukaan saanut Kikan siskolta nimmaria. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Pauli Lappalainen 29.01.2021 14:17:09 | |
---|
Anonymous-jazz: No onko kukaan saanut Kikan siskolta nimmaria. En tuota tiedä, mutta Kikan koiraa olen kävelyttänyt keikan ajan. |
Aake@theraketti 29.01.2021 19:44:38 | |
---|
Hulvaton ketju. Olen saanut nimmarin Juha Miedolta. |
Olen saattanut mainita ennenkin, mutta: - Frederik on vittuillut minulle laulutaidoistani - Tapani Kansa on huomauttanut minulle auki olevasta housujen vetoketjusta - Olen sössöttänyt kännissä Linda Fredrikssonille. "Lahjatthomat ne corkean cansan coulussa tacamusta culuttavat, oicea elon kocemus tulee pitcän elon academiasta!" |
Prophet 29.01.2021 20:38:19 (muokattu 29.01.2021 20:39:55) | |
---|
Aake@theraketti: Hulvaton ketju. Olen saanut nimmarin Juha Miedolta. Saispa Mietaan Jussin nimmarin Järvisen tai Karhun pipoon. Tosin pipo olisi löydettävä ensin. |
Prophet 29.01.2021 20:44:37 | |
---|
Bullitt: Olen saattanut mainita ennenkin, mutta: - Tapani Kansa on huomauttanut minulle auki olevasta housujen vetoketjusta Olisit antanut vastauksen: "Härmäläinen elää, kyntää ja nukkuu, sepalus auki" |