Eddie 01.07.2004 13:09:02 | |
---|
Tarvitsisin jotain perus sample-editoria kitara- ja laularaitojen editointiin. Ohjelman ei todellakaan tarvi olla mitenkään ns. "hieno", ihan perusohjelma riittää. Ehdotuksia? Ja toivottavasti vielä kohtuu pieni, koska mulla on modeemi joten isoja ohjelmia on turha latailla.. "If you like metal, you´re my friend." |
deggis 01.07.2004 13:42:23 | |
---|
Goldwavesta oli muistaakseni joskus vapaastikin liikkuva jakelu netissä, ei vienyt montaa megaa ja osas kuitenkin vaikka mitä. Modeemilla sen itse joskus hain. Saattoi kyllä olla että se silti sharewareksi luettas, mutta ei muistaakseni rajoitettu käyttöaika kuitenkaan. Tän päivän versioista en tiedä. Sellasta laittasin hakuun Mushroom Cut No13 |
|
Petronome 01.07.2004 19:28:55 | |
---|
Joo, Goldwavesta on shareware versio, mutta siinä ei ole mitään aikarajaa. Valitus-valitus-lätkyrä vaan ilmestyy käynnistyksen yhteydessä. En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa! |
Eddie 05.07.2004 12:30:02 (muokattu 05.07.2004 13:12:13) | |
---|
Joo, Goldwavesta on shareware versio, mutta siinä ei ole mitään aikarajaa. Valitus-valitus-lätkyrä vaan ilmestyy käynnistyksen yhteydessä. Uusimmassa Goldwaven versiossa oli kyllä käyttörajoitus. Täytyy kokeilla tuota Audacitya... EDIT: Kokeilin Audacitya ja se oli jotenkin hidas ja epämiellyttävä. Latasin Goldwaven vanhemman version ja se ei näköjään mene lukkoon, vaikka käyttäiskin paljon. "If you like metal, you´re my friend." |
Petronome 05.07.2004 14:01:10 | |
---|
Uusimmassa Goldwaven versiossa oli kyllä käyttörajoitus. Täytyy kokeilla tuota Audacitya... EDIT: Kokeilin Audacitya ja se oli jotenkin hidas ja epämiellyttävä. Latasin Goldwaven vanhemman version ja se ei näköjään mene lukkoon, vaikka käyttäiskin paljon. Mulla on varmaan kanssa sitten joku vanha versio, kun ei tässä ole mitään rajoitusta. En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa! |