Vessajono 29.05.2020 20:20:27 | |
---|
Progressor: Ajatus Geddystä ja Alexista tekemässä jotain isompaa projektia ilman Neiliä ei oikein tunnu luontevalta. Sen täytyisi olla jotain täysin erilaista kuin Rush, jotta sitä voisi pitää millään tavalla mielekkäänä, ja 50 vuoden yhteisen uran jälkeen en oikein jaksa uskoa, että nuo kaksi pystyisivät uudistamaan luomisprosessiaan niin radikaalisti. Soololevy voisi kyllä toimia, ja siellä yhden tai kahden kappaleen vierailu toiselta pysyisi ehkä vielä mahdollisen (ja hyvän maun) rajoissa. Pitäisin todennäkösenä, että Geddy tekee jossain vaiheessa soolon, Alex sitten vierailee jos vierailee. " If You cant stand the get out of the kitchen" !! Br Tami, Lion # 79 |
Artturi 02.06.2020 17:36:08 | |
---|
|
Regalis Apertura 06.06.2020 10:06:39 | |
---|
|
Newsted85 08.01.2021 08:46:01 | |
---|
|
Progressor 08.01.2021 10:26:12 | |
---|
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
fcpr 08.01.2021 11:46:23 | |
---|
Oli kyllä hyvä kirjoitus. On kyllä henkilökohtainen suuri harmi, että en päässyt ikinä näkemään bändiä livenä. |
joku muu sikko 08.01.2021 14:01:19 | |
---|
Muutama päivä sitten tuli A Passage to Bangkok radio rockilta. Oikein säikähdin että mitä nyt? Miksei voinut tulla vaikka welcome to the jungle. Juu mast tsamp övei from skvirröls baik ant staat living diu. -Sjömanni- |
Lonesome 08.01.2021 14:31:34 | |
---|
joku muu sikko: Muutama päivä sitten tuli A Passage to Bangkok radio rockilta. Oikein säikähdin että mitä nyt? Miksei voinut tulla vaikka welcome to the jungle. Ne on tainneet saada viimein jostain isolla rahalla tehdystä markkinointitutkimuksesta dataa, että samojen "kaikille rakkaiden klassikoiden" soittaminen kymmenen vuotta putkeen ei kuitenkaan välttämättä estä vaihtamasta kanavaa, vaan voi jopa edistää sen laatuista toimintaa... ;) "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
joku muu sikko 08.01.2021 14:46:07 | |
---|
Lonesome: Ne on tainneet saada viimein jostain isolla rahalla tehdystä markkinointitutkimuksesta dataa, että samojen "kaikille rakkaiden klassikoiden" soittaminen kymmenen vuotta putkeen ei kuitenkaan välttämättä estä vaihtamasta kanavaa, vaan voi jopa edistää sen laatuista toimintaa... ;) Eikä se appetite ceedeekään varmaan loputtomiin kestä kulutusta. Juu mast tsamp övei from skvirröls baik ant staat living diu. -Sjömanni- |
joku muu sikko: Eikä se appetite ceedeekään varmaan loputtomiin kestä kulutusta. Kyllä se vain tuntuu kestävän, ihmiset on soitellut jostain persekylästä studioon ja toivonut taas "Welcome to the Jungelia". Tällä kertaa se oli yksinhuoltaja äiti "Pirjo" Lahdesta joka toivoi tätä biisiä. |
stapani 30.01.2021 00:07:13 (muokattu 30.01.2021 00:16:16) | |
---|
Tapani |
joku muu sikko 30.01.2021 13:07:15 | |
---|
Juu mast tsamp övei from skvirröls baik ant staat living diu. -Sjömanni- |
Tuomoo 01.02.2021 10:56:35 | |
---|
Otin taas viime viikolla työn alle perinteisen tammikuu-projektin, eli kuuntelen Rushin albumit ilmestymisjärjestyksessä läpi. Nyt on menossa Preston viimeinen raita, ja tämä levy on kyllä kieltämättä melkoisen yhdentekevä. Koko levyltä ei jää mieleen oikein mitään mainitsemisen arvoista, toisin kuin aivan kaikilta muilta levyiltä. Ei tämäkään sinänsä mikään huono levy ole, mutta jokin tässä ei vain mua säväytä, ei sitten yhtään. Tämä on ollut jostakin syystä aina mulle sellainen "jämälevy". Sen sijaan seuraavaksi soittoon tuleva Roll the Bones, tästä minä nautin. If You cant stand the get out of the kitchen" -Tami, Lion # 79 |
Vessajono 01.02.2021 11:19:59 | |
---|
Tuomoo: Otin taas viime viikolla työn alle perinteisen tammikuu-projektin, eli kuuntelen Rushin albumit ilmestymisjärjestyksessä läpi. Nyt on menossa Preston viimeinen raita, ja tämä levy on kyllä kieltämättä melkoisen yhdentekevä. Koko levyltä ei jää mieleen oikein mitään mainitsemisen arvoista, toisin kuin aivan kaikilta muilta levyiltä. Ei tämäkään sinänsä mikään huono levy ole, mutta jokin tässä ei vain mua säväytä, ei sitten yhtään. Tämä on ollut jostakin syystä aina mulle sellainen "jämälevy". Sen sijaan seuraavaksi soittoon tuleva Roll the Bones, tästä minä nautin. Njaa, onhan se vähän sellanen välityö mutta muutamia ihan hyviä biisejä siellä on kuitenkin saatu aikaseksi: Show Don't Tell, The Pass, Red Tide ja Available Light nyt ainakin. Mulle ne yhdentekevimmät levyt on varmaan Counterparts ja Vapor Trails. Molemmilla on pari hyvää biisiä mutta muuten menee kyllä ihan yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Krice: Minä olen oikeassa tässä asiassa, sille nyt ei vain voi mitään. |
Progressor 01.02.2021 12:31:32 | |
---|
Vessajono: Njaa, onhan se vähän sellanen välityö mutta muutamia ihan hyviä biisejä siellä on kuitenkin saatu aikaseksi: Show Don't Tell, The Pass, Red Tide ja Available Light nyt ainakin. Mulle ne yhdentekevimmät levyt on varmaan Counterparts ja Vapor Trails. Molemmilla on pari hyvää biisiä mutta muuten menee kyllä ihan yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Näin ne mielipiteet vaihtelevat. Itselleni Presto ja Counterparts ovat molemmat tosi vahvoja kokonaisuuksia, Preston tapauksessa tosin tuotanto ei ole mielestäni oikein kestänyt aikaa. Yhdentekevimmäksi levyksi on ehkä lopulta jäänyt Snakes & Arrows, vaikka ilmestymisen aikaan pidin sitä vielä erittäin hyvänä tuotoksena. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
carnation 01.02.2021 17:52:04 | |
---|
Tuomoo: Nyt on menossa Preston viimeinen raita, ja tämä levy on kyllä kieltämättä melkoisen yhdentekevä. Koko levyltä ei jää mieleen oikein mitään mainitsemisen arvoista, toisin kuin aivan kaikilta muilta levyiltä. Eikö muka edes The Pass kolahda? Sehän on yhtyeen pakahduttavimpia lauluja ja Peartilta erittäin loistava sanoitus. Lisäksi ainakin Anagram on ollut yksi suosikkejani Prestolta. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Tuomoo 02.02.2021 13:30:14 | |
---|
carnation: Eikö muka edes The Pass kolahda? Sehän on yhtyeen pakahduttavimpia lauluja ja Peartilta erittäin loistava sanoitus. Lisäksi ainakin Anagram on ollut yksi suosikkejani Prestolta. The Pass on oikeastaan ainoa kappale, joka levyltä jää mieleen. Laitoin Preston uudelleen soimaan, tämä on muutenkin kaikista Rushin levyistä mulle vierain. If You cant stand the get out of the kitchen" -Tami, Lion # 79 |
Kiinostunut Jäsen 02.02.2021 13:50:15 | |
---|
Tuomoo: The Pass on oikeastaan ainoa kappale, joka levyltä jää mieleen. Laitoin Preston uudelleen soimaan, tämä on muutenkin kaikista Rushin levyistä mulle vierain. Siinä albumin kannessa on jotain ihme jäniksiä. Itse en ole mikään suurempi Rush-fani mutta pidän Roll the Bones (1991) albumista kovasti. Dreamline oli hieno avaus. |
joku muu sikko 02.02.2021 15:49:51 | |
---|
Kuka mistäkin. Itselleni Presto menee ihan top viiteen. Komeita biisejä ja bändin soitannollisesti tiukimmalta aikakaudelta. Geddyn bassottelu on suorastaan liekeissä kautta levyn. Kuivakkaat soundit ehkä karkottaa kuulijoita. Juu mast tsamp övei from skvirröls baik ant staat living diu. -Sjömanni- |
Tuomoo 02.02.2021 22:03:03 | |
---|
Vessajono: Njaa, onhan se vähän sellanen välityö mutta muutamia ihan hyviä biisejä siellä on kuitenkin saatu aikaseksi: Show Don't Tell, The Pass, Red Tide ja Available Light nyt ainakin. Mulle ne yhdentekevimmät levyt on varmaan Counterparts ja Vapor Trails. Molemmilla on pari hyvää biisiä mutta muuten menee kyllä ihan yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Olen tänään kuunnellut Preston kahteen kertaan uudelleen, ja kyllähän levyllä kohtansa on, kuten jo sanottua niin tuo The Pass on hyvä, mutta myös Red Tide toimii.
joku muu sikko: Kuka mistäkin. Itselleni Presto menee ihan top viiteen. Komeita biisejä ja bändin soitannollisesti tiukimmalta aikakaudelta. Geddyn bassottelu on suorastaan liekeissä kautta levyn. Kuivakkaat soundit ehkä karkottaa kuulijoita. Nyt kun sain Preston kuunneltua toiseen kertaan läpi, niin tulin todenneeksi, että ehkä nuo soundit ovat se, mikä tekee levystä niin herkästi unohdettavan. Mulle A Farewell to Kings ja Hemispheres ovat aina olleet kärkisijoilla, ja lempikappaleena on aina ollut Xanadu. Nyt kuitenkin olen tullut todenneeksi, että tuo kasarin puolivälin tuotanto on varsin timanttista myös, etenkin Grace Under Pressure ja Power Windows ovat molemmat aivan mahtavan hyviä levyjä. Joskus taannoin nuo olivat soundiensa puolesta jotenkin sellaisia luotaantyöntäviä, vähän asenteella "ei syntikoita kunnon musiikkiin", mutta sittemmin olen oppinut tuota kasarisoundia arvostamaan ja siitä pitämään. Manhattan Project on aina ollut omassa suosiossa. Viime kesänä sattui sellainen hassu tilanne, että ajelin traktorilla jostakin työhommista aivan rättiväsyneenä kotiin illalla, ja napsautin radiopeltoreista Radio Rockin päälle. Heti saman tien Klasu laittoi Manhattan Projectin soimaan. Jotenkin se siinä tilanteessa iski aivan tuhottoman kovaa, upea kappale. Jotenkin nuo sounditkin iskee kuin miljoona volttia, ja kappale on muutenkin hyvä sanoja myöten. If You cant stand the get out of the kitchen" -Tami, Lion # 79 |