artope 18.07.2020 16:54:15 | |
---|
Nyt kun tuo Jopekin sitten lähti isoon orkesteriin... niin tänään soinut päässä hänen hittinsä: Ollaanko enkeleitä toisillemme, vihaa katkeruutta et tuntis joutavaa... eli yhdistettynä Yön Ihmisen Poika riimillä.. "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
NHR 18.07.2020 19:59:30 | |
---|
artope: Nyt kun tuo Jopekin sitten lähti isoon orkesteriin... niin tänään soinut päässä hänen hittinsä: Ollaanko enkeleitä toisillemme, vihaa katkeruutta et tuntis joutavaa... eli yhdistettynä Yön Ihmisen Poika riimillä.. Luulisin, että Jopekin olisi osannut arvostaa, ihailemansa Juicen tekstistä kun on kyse. Samanikäisinä (56 vuotiaina) siirtyivät muuten molemmat mestarit sinne "yläkerran orkesteriin", joka tietysti saattaa kuulostaa typerähköltä tai ainakin kuluneelta ilmaisulta, mutta jonka olemassaoloon ilmeisesti kumpikin tykönään uskoivat. Rauhaisia lepoja toivottelen vielä tässäkin yhteydessä. This ain't no rocket surgery! |
artope 18.07.2020 21:27:49 | |
---|
NHR: Luulisin, että Jopekin olisi osannut arvostaa, ihailemansa Juicen tekstistä kun on kyse. Samanikäisinä (56 vuotiaina) siirtyi.... Kiitos. Itellä 2vuotta tuohon 56v.... saas nähdä kuin tän äikän käy "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
NHR 18.07.2020 22:04:09 | |
---|
artope: Kiitos. Itellä 2vuotta tuohon 56v.... saas nähdä kuin tän äikän käy Ihabok veikkaamma. Ainakin olet jo nyt uloselänyt monet rokkarit, jotka tapaavat yleensä delata oliko se nyt 27 vuotiaina tms. ;) This ain't no rocket surgery! |
NHR 20.07.2020 15:19:17 | |
---|
Lienee jopa alle tuhannesti jo mainittukin tämä Anssi Kelan "itseplagiointi" Puistossa / Mikan faijan BMW. Lähinnä säkeistöt ovat minusta jopa häiritsevän samankaltaisia, lisäksi kummankin kertsissä sana "ennallaan". Tiettyä vaihdoskohtaa en osaa näistäkään sanoa, joskin ainakin säkeistöjen osalta se lieneekin melko samantekevää... ;) This ain't no rocket surgery! |
RockFanatic 30.08.2020 22:14:01 (muokattu 30.08.2020 23:16:55) | |
---|
Cher - Strong Enough ( https://youtu.be/_eij6Vs7FGo) Popeda - Öljytyt lanteet ( https://youtu.be/vFgdzvyKWXM) Näiden kahden biisin kertsit ovat häiritsevän samankaltaisia. Sama sointukierto (vaikkakin eri sävellajissa) oikein korostaa tätä yhtäläisyyttä - vielä kun Popedan ukot olisivat lisänneet biisiinsä ensiksi mainitun I Will Survive -henkisen synamaton ja lopun euroviisumodulaation, niin avot... EDIT: Ettei tuossa jälkimmäisessä vaan olisi kyseessä ihan tarkoituksellinen camp-henkinen pastissi mahdollisimman stereotyyppisestä "radiopoppibiisistä"? Äijien huumorin ja (itse)ironian tuntien en kyllä ihmettelisi yhtään :D |
slowdive 02.09.2020 10:45:53 | |
---|
Tottua saan Steppailemaan Oli päivä tai synkkä yö Niin muistan ain' Sinut armas Elaine Knobs to the southeast. |
NHR 02.09.2020 11:15:20 | |
---|
Vaya Con Diokseiden Louie ja Dumarin Tonnin stiflat sekoittuvat ainakin kertsiensä osalta mukavahkosti, esim. Girls don't cry for Louie Louie wouldn't cry for you Joskus mä stygeen niille tsungaan Sillon kun mä muille tsungaa en This ain't no rocket surgery! |
Epämuusikko 02.09.2020 22:08:17 | |
---|
NHR: Vaya Con Diokseiden Louie ja Dumarin Tonnin stiflat sekoittuvat ainakin kertsiensä osalta mukavahkosti, esim. Girls don't cry for Louie Louie wouldn't cry for you Joskus mä stygeen niille tsungaan Sillon kun mä muille tsungaa en Tuommoisiahan ne mollifoksit on. I want that you are success 2020. Thats why I make totally crazy! |
NHR 06.12.2020 11:17:43 | |
---|
Nyt sekoittui Evakon laulu Rosvo-Roopeen: Kirje tuli isältä: "Mie pääsen pian siviiliin" Ja sillä lailla Rosvo-Roope hiljaa hirtettiin This ain't no rocket surgery! |
slowdive 21.12.2020 12:22:47 | |
---|
Nirvanalla on biisi nimeltä "Moist Vagina". Ei mitään muistikuvia tuosta biisistä että miten lie menee, mutta se ei korvamatoa haittaa, kun sen voi vetää "My Sharonan" tahtiin. Mo-mo-mo-moist vä-tsaina! Knobs to the southeast. |
Kylie Minogue ja Kikka nivoutuu yhteen oikein mukavasti: It's just that I believe Lovers should stick together I'm only saying Won't you wait for me Mä haluun viihdyttää Sua kiihdyttää Tehdä sitä milloin vaan... Myös Bon Jovi ja Kikka solahtavat luontevaan jatkumoon: Woo-o-oo There's nowhere to run No one can save me The damage is done Kiihkeät tuulet Kuumat kesätuulet Niin tiukasti reisille liimaa leninkiä... Ja missä tahansa kuulenkin tämän legendaarisen sävellyksen, päässäni alkaa välittömästi Loiri laulaa: "Lapissa kaikki kukkii nopeasti..." - liekö jopa ollut ihan tietoinen temppu Leino-säveltäjä Perttu Hietaselta? https://youtu.be/Gsz3mrnIBd0 |
Bullitt 12.01.2021 12:52:46 | |
---|
slowdive: Nirvanalla on biisi nimeltä "Moist Vagina". Ei mitään muistikuvia tuosta biisistä että miten lie menee, mutta se ei korvamatoa haittaa, kun sen voi vetää "My Sharonan" tahtiin. Mo-mo-mo-moist vä-tsaina! Saisko tähän vielä yhdistettyä jotenkin The Rasmuun Fa-fa-fa-fallingin? "Lahjatthomat ne corkean cansan coulussa tacamusta culuttavat, oicea elon kocemus tulee pitcän elon academiasta!" |
RockFanatic 12.01.2021 16:30:14 | |
---|
Kefiiri: Claptonin hienosti laulamaa Autumn Leavesia miettiessäni melodia sekoittuu Loirin Lapin kesään. Vuodenaikateema yhdistää, mutta menee takaperin. Kappas! Sama täällä :D ei tosin Claptonin, vaan Chet Bakerin ja Paul Desmondin instrumentaaliversion aikana... häiritsevää. |
RockFanatic 13.01.2021 09:32:54 (muokattu 13.01.2021 12:35:40) | |
---|
Ähäkutti, meikäläisellä sulautuikin nyt peräti kolme eri biisiä yhdeksi (älkää kysykö minkä takia, koska sitä en tiedä itsekään...): Ja joka yö soitan Satumaa-tangon Ja joskus tuntuu kuin joka päivä ja joka ikinen yö Apua merellä päin Mä panen stereot lujempaa Mulla on valtaa en herätä koskaan Anna mun vajota pohjaan Mariaanien hautaan |
Jester44 13.01.2021 23:04:50 (muokattu 13.01.2021 23:05:31) | |
---|
Ei ehkä korvamadoksi luokiteltava (?) mutta Metallican Master of Puppetsin sooloa kun käy päässä läpi niin se joskus päättyykin niin että kappale on muuttunut ja se onkin Metallican No Remorsen soolo. Jossain vaiheessa sooloa melodiat sekoittuu tai jotain. |
RockFanatic 30.01.2021 14:46:44 | |
---|
Perkele. The Eaglesin Tequila Sunrisen intro saa pääni sisällä automaattisesti Mikko Kuustosen alkamaan laulaa: "Elämä kuin leffaa Fellinin..." - liekö ollut ihan tarkoituksellinen pastissi? Molemmat biisit vielä käsittelevät omalla tavallaan kaktusviinaa... https://youtu.be/ws-YqUcD0LY (Eagles) https://youtu.be/GnccGR4nEvg (Kuustonen) |
Kanjonit 01.02.2021 12:48:04 | |
---|
Noise of a Blank Planet Noise From a sunless world Their clothes are all black The music is crap Stay the Grand Finale |
RockFanatic 06.02.2021 11:51:49 | |
---|
|
hrz8one 22.02.2021 20:54:59 | |
---|
Ikiliikkuja-korvamato Kylien Spinning around ja Britneyn Oops I did it again kertseistä. "I'm spinning around, move out of my way, oh baby baby, oops I did it again, I played with your heart, got lost in the game, oh baby baby, oops I'm spinning around, move out of my way, oh baby baby, oops I did it again..." |