Mikko-76 01.07.2004 11:24:19 | |
---|
Mistäs noita saisi ja halvalla!? Esim. mallia VS-100G! Ja oisko jollain ylimääräistä :), josta olis halukas luopumaan tai vaihtamaan Ibanezin Edge Pro:hon ( todella vähän käytetty ). |
Juzzu 01.07.2004 11:49:41 | |
---|
Mulle on jäänyt kuva että tuo olisi varsin laadukas pläjäys, haukkukaas nyt joku edes vähäsen niin en pety jos (ja kun) joskus tuollaisen kepukkaan itsekin asennan. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Antti1 01.07.2004 11:53:46 | |
---|
Mulle on jäänyt kuva että tuo olisi varsin laadukas pläjäys, haukkukaas nyt joku edes vähäsen niin en pety jos (ja kun) joskus tuollaisen kepukkaan itsekin asennan. Enpä hauku, tuota tallaa itsekin vibratallaksi himoitsen eniten. Ei se ihan floikka ole, mutta kyllä sitäkin vatkuttaa saa perhanasti ennen vireen muuttumista. Paljon hienomman näköinen, kuin floikka ja pirusti helpompi säätää. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Juzzu 01.07.2004 12:06:15 | |
---|
Enpä hauku, tuota tallaa itsekin vibratallaksi himoitsen eniten. Ei se ihan floikka ole, mutta kyllä sitäkin vatkuttaa saa perhanasti ennen vireen muuttumista. Paljon hienomman näköinen, kuin floikka ja pirusti helpompi säätää. Oukkei... Kaikkein parhaiten mulle kelpaisi nämä wanhoissa PRS:ssä olevat mannmadeusa -tallat, mutta hinnat on vaan aika suolaiset ja saatavuus varmaan aika heikko. Pitävät ainakin vireen naurettavan hyvin (tosin PRS:n satulat luistavat myös hyvin). http://www.mannmadeusa.com/2000n.jpghttp://www.mannmadeusa.com/products.htm Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Mun Alvarezissa on Wilkinsonin vibra. Kyllä se vireen ainakin pitää. |
fox 01.07.2004 17:19:03 | |
---|
Paljon hienomman näköinen, kuin floikka ja pirusti helpompi säätää. Pitkälti näin. Noista kampelallisista kitaroista itse en juuri tyystin lainkaan perusta, mutta olosuhteiden pakosta niihin joskus aina törmää. Wilkinson on melkoisen korkeella meikäläisen rankingissa, kuten myös Kahlerit. Joista taas ei nykyisin taida olla liiemmälti havaintoa uusissa kitaroissa. |