Tangled** 11.06.2004 12:40:07 | |
---|
Eipä ole kukaan tullut vittuilemaan. Hiuksista joskus jotain kuullut, mutta yleensä mä sanon jotain järkevää takaisin. Joskus kalju mies kadulla sanoi tyyliin: "On se kumma, ettei hiuksia harjaa ja pese, kun menevät tollasille kököille!" Johon minä vastasin rauhallisena: "Niin. Parempi olla harjaamatta ja pesemättä, ettei ne lähde tuolla tavalla irti. on se nyt aika noloa, kun hiukset on irronnut." Ulkonäöstä jotkut jaksaa vääntää tyyliin että HEVARI, mutta mikäpäs siinä. Pitäkööt minua hevarina, jos tykkäävät. Minäkin kerron heille, minkälaisina minä heitä pidän. Matka on päämäärää tärkeämpi. |
Phobophile 11.06.2004 12:57:43 | |
---|
Kyllä on vittuilua kuulunut ihan tarpeeksi mutta turpaan ei ole vielä ainakaan tullut. Love Subverted, Lust Perverted |
Henko 11.06.2004 14:18:57 | |
---|
Ulkonäöstä jotkut jaksaa vääntää tyyliin että HEVARI, mutta mikäpäs siinä. Pitäkööt minua hevarina, jos tykkäävät. Minäkin kerron heille, minkälaisina minä heitä pidän. Ei se mitn: hevimies on hyvämies. Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
ZegoN 11.06.2004 23:32:50 | |
---|
Eipä oo kuulunu vittuilua eikä turpaakaan ole tullu...en tiää sit kun tää letti kasvaa tästä vielä niin alkaako sitä vittuilua kuulemaa...ainakin tän forumin perusteella näyttäs pitäkätukat saavan vittuilua osakseen...no katsotaan sitten 10cntin jälkee mitä tapahtuu :P PUNKKIA KANSALLE o/
http://www.2flashgames.com/f/f-548.htm |
metallfan 12.06.2004 23:09:57 (muokattu 12.06.2004 23:10:39) | |
---|
Kaveri käytti joskus paitaa jossa luki "sano ei lakupekoille." Joku musta luuli muakin rasistiks ja tirvasi naamaan. Ihan oikein sulle kun liikuit rasistisessa seurassa :) |
Jeltz 12.06.2004 23:45:18 | |
---|
Eipä muuta kun vittuilua letistä. Ei edes pitkä. Pulp |
Metallica mies 13.06.2004 13:02:45 | |
---|
En ole ikinä ottanut turpaani vaatteiden takia tai muutenkaan, joskus löpöt tuijottaa sillein "vihasesti", se kyllä vituttaa. BLACKENED! |
hit 15.06.2004 22:01:22 | |
---|
Ihan oikein sulle kun liikuit rasistisessa seurassa :) Siis tyyppi on ihan mukava, en vaan tajuu miks se käytti sitä. sen isä puoli on joku parimetrinen hormoni-hirviö nazi. Saanut siltä luultavasti vaikutteita... "For here, apart, dwells one whose hands have wroght Srange eidola that chill the world with fear: Whose graven runes in tomes of drean have taught What things beyond the star-gulfs lurk and leer. Dark Lord of aweroigne-whose windows star on pits of drea |
Henko 16.06.2004 14:20:14 | |
---|
Siis tyyppi on ihan mukava, en vaan tajuu miks se käytti sitä. sen isä puoli on joku parimetrinen hormoni-hirviö nazi. Saanut siltä luultavasti vaikutteita... Kokeilepa kiusallasi mitä tapahtuu kun menet seuraavan kerran sinne kylään ja alat käyttäytyä "hintahtavasti", neiteilet siellä ja puhut kaveristasi kuin Adoniksesta. Et tohi! Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
MrQ 17.06.2004 03:03:42 | |
---|
Kerran kymmenen vuotta sitten heviunivormussa malmin hautausmaalla kun erehtyivät luulemaan bussinventtaamistani hautakivien kaatamisaikeeksi. Ja peruskoulussa nyt tottakai jokapäiväisesti mutta that was back in the day. |
Kurome 18.06.2004 16:26:01 | |
---|
Olin kalju nuorempana ja pitkätukkainen hemmo tuli kysyyn "Vituttaaks sua, kun mulla on pitkä tukka!?!?! Haluisit varmaan tapella!" siitä sitten jatkoi läpsimällä vittumaisesti naamaa. Poistuin. Nyt kun on pitkä tukka, ymmärrän mistä hän puhui. Ei mullekaan kukaan o tullu sanomaan siitä mitään! Olen hyvin yksinäinen, voisiko joku tulla hakkaamaan mut turhaan? "Be my reminder here that i am not alone in this..." MJK |
dictatorsh*t 18.06.2004 17:35:17 | |
---|
En ole. |
Mysli 20.06.2004 23:27:41 (muokattu 13.12.2005 21:46:25) | |
---|
Ääääh, paskaaaaa... Pyyhin pois. |
Mysli 20.06.2004 23:29:02 | |
---|
Nii piti vielä sanoa, että nyt on jo melkein yhtä pitkät hiukset kun sillon viimeks eikä ole sanomista vielä tullut. |
enpä ole koskaan (v)aatteiden takia turpaani vielä saanut... kerran tosin grilli-jonossa joku riittävästi promilleissa oleva keski-ikäinen rockabilly-rebel kävi avautuun ja töniin tällä perus "mikäsh vhitu hippi shäki oot?!?"-asenteella... sinänsä ihan koomista =) Aika hyvin tulee kaikkien kanssa toimeen kun tuntee sen verran paljon porukkaa vähän joka "genrestä" että suuremmilta konflikteilta on vältytty. Tre:llä aseman tunnelissa siinä pikkolon kohdalla joku känniääliö yritty uida liiveihin, mutta se ei johtunut vaatteista vaan siitä ettei mulla ollut tupakkaa tarjota (kun en polta) eikä mulla sitten tietystikään ollut sytkää. Kai sillä sit vain napsahti kun pystypainia halusi harrastaa =) Noh, onneks on niin vahva jipponnippon karate-tausta että lähtee Bruce Leet aika nopsaa viuhuun =))) T-Bone |
edha 22.07.2004 23:01:18 | |
---|
Jotain huutamista, tyyliin: kampaa hiukset vitun homo Yleensä tuossa käy niin, että lähden kävelemään tyyppiä kohti ja se lähtee juoksemaan karkuun, no parempi niin. Yli Jumala |
Skywalker 23.07.2004 01:52:02 | |
---|
Jotain huutamista, tyyliin: kampaa hiukset vitun homo Yleensä tuossa käy niin, että lähden kävelemään tyyppiä kohti ja se lähtee juoksemaan karkuun, no parempi niin. hahahahha. sinäkö! hahahahahahahahhaa....kato nyt vittu omakuvaas...sä joko haiset pahalle tai niillä on kiire kotiin jotka lähtee "karkuun" Hey ho, let's go |
Tmp 23.07.2004 10:40:33 | |
---|
Ai niin.. Kerran kävi niinkin hauskasti että minulle tuli hieman sanomista joidenkin ohikulkijoiden kanssa, jonka seurauksena seurueessamme ollut mieshenkilö otti turpaansa. Iskut olisivat selvästi kuuluneet meikäläisen naamaan, mutta jälleen kerran sukupuoli pelasti. Aika huono omatunto jäi, mutta minkäs teet kun en syntynyt mieheksi. Vittuile jollekin kun ei oo miehiä seurassa tjsp? "Mutta jos [sota] tulee, niin toivottavasti kukaan ei kuole eikä haavoitu pahasti." - Eclipse |
ava 24.07.2004 19:40:36 | |
---|
No eräs vanha tuttavani on meinannut saada turpaansa kun sillä oli tribaali-huppari päällä... ja toinen tuttava sai puukosta kylkeensä kun sillä oli lähes maahan asti ulottuva musta takki päällä. |
heavy 28.07.2004 22:22:32 | |
---|
en onneks oo saanu vihaa pääleni tai ei ainakaa kukaa oo tullu sanomaan.asun onneks pienellä paikkakunnalla ni täällä ei oo nii paljo sellasta porukkaa.vittumaista porukka tollaset jotka kehtaa alkaa läiskimään turpaa jonku erilaisen vaatetuksen takia. no perkele! |