SammyH 27.06.2004 12:44:15 | |
---|
Olen tosissani ostamassa NJ-sarjan Warlock-bassoa (tai sitten ehkä Beast, en ole päättänyt vielä). Olen soittanut koko ikäni kitaraa ja haluaisin nyt kuulla kokemuksia kyseisestä bassosta. Metallia soitan, joten metallin soittoon tuo bassokin, ei muuhun. Muut sitten erikseen. En halua sitten kuulla mitään semmosta, että "se on ihan huono wannabeBläkmetal-härpäke" vaan ihan kunnollisia käyttökokemuksia, jos jollain vaan on. Kiitos! Päässäni kuuluu hassuja ääniä... |
Niskamies 27.06.2004 15:23:39 | |
---|
Kerran oon tota Warlockia kokeillut, mutta en digannut. Se tuntu muoviselta eikä soinut kunnolla. Hommaa mielummin vaikka joku 80-luvun PJ-basso, vaikkapa joku Charvel. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
SammyH 27.06.2004 16:14:41 | |
---|
Käytännössä kyllä Charvelikin kelpaa, niitä ei vaan näköjään ole paljoa liikkeellä ja vieläpä 5-kielisinä. Warlock voi niin tuntua hieman muoviselta kokomustan kaulan takia, voin kyllä olla väärässäkin ;) Päässäni kuuluu hassuja ääniä... |
Niskamies 27.06.2004 17:41:03 | |
---|
Käytännössä kyllä Charvelikin kelpaa, niitä ei vaan näköjään ole paljoa liikkeellä ja vieläpä 5-kielisinä. Warlock voi niin tuntua hieman muoviselta kokomustan kaulan takia, voin kyllä olla väärässäkin ;) Sillä muovisella ettei se soinut. Tuntuu että ne kielet on vaan pistetty siihen päälle eikä runko ollenkaan resonoinut. Vähän samanlainen kun Squierin Affinityt. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
SammyH 27.06.2004 17:45:45 | |
---|
Sillä muovisella ettei se soinut. Tuntuu että ne kielet on vaan pistetty siihen päälle eikä runko ollenkaan resonoinut. Vähän samanlainen kun Squierin Affinityt. Kokeilitko niin sitä Platinum-sarjalaista vai NJ-sarjalaista? Kuvauksesi sopii enemmän kyllä tuohon Platinum-sarjalaiseen... ;) (Kunhan vain varmistan...) Päässäni kuuluu hassuja ääniä... |
Niskamies 27.06.2004 17:50:12 | |
---|
Kokeilitko niin sitä Platinum-sarjalaista vai NJ-sarjalaista? Kuvauksesi sopii enemmän kyllä tuohon Platinum-sarjalaiseen... ;) (Kunhan vain varmistan...) Platinum taisi olla, en kyllä ole ihan satavarma. Mutta onhan noita Warlockeja vaikka kuinka monen tasoisia, joten jos diggaat siitä, niin osta pois. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
trih 27.06.2004 17:52:39 | |
---|
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
SammyH 27.06.2004 22:36:34 | |
---|
Päässäni kuuluu hassuja ääniä... |
kuhta52 30.06.2004 16:56:22 | |
---|
Hitto, olen itsekin fiilistellyt kyseisen basson hankintaa juurikin 5-kielisenä. Ja siis pelkästään ulkonäön vuoksi. Nyt taisi hiekottua tuokin haave... Bonegrinderin "No more wasting time" MCD ulkona!
www.bonegrinder.com |
SammyH 30.06.2004 19:53:29 | |
---|
Hitto, olen itsekin fiilistellyt kyseisen basson hankintaa juurikin 5-kielisenä. Ja siis pelkästään ulkonäön vuoksi. Nyt taisi hiekottua tuokin haave... Mikäs nyt niin? Kyllä siihen silmä tottuu tuohon typistettyyn malliin ;) Päässäni kuuluu hassuja ääniä... |
Mikäs nyt niin? Kyllä siihen silmä tottuu tuohon typistettyyn malliin ;) Niin, eihän tuo eroa paljon paskaakaan. Hienohan tuo on tuo typistettykin.. Ite suunnittelin myös tässä taannoin ostavani ton 5-kielisenä (musta tietenki) ku on niin hieno, mutta kuulin sitten että se ei ole hintaansa nähden hyvä. Ja koska se ei paljoa maksa ees niin onko siitä sitte mihinkään jos se ei ees halpaan hintaansa nähden oo hyvä... Tiiä häntä, päädyin ESP F-205:een... |
lennon john 01.07.2004 14:53:10 | |
---|
ainakin kun kokeilin tota kitaraa se oli ihan pelle.mut bassosta en tiedä.en menisi suosittelemaan |
SammyH 01.07.2004 19:51:16 | |
---|
Ite suunnittelin myös tässä taannoin ostavani ton 5-kielisenä (musta tietenki) ku on niin hieno, mutta kuulin sitten että se ei ole hintaansa nähden hyvä. Ei välttämättä kannata aina muita uskoa, kunnes sitä itse kokeilee. Pääsin eilen testaamaan 4-kielistä Nj-Warlockin ja hemmetin hyvältä tuntui, siis ei tietenkään mihinkään humppakäyttöön puhtaalla soundilla vaan pienellä kevyellä säröllä. Makuasiahan se tietenkin on, ei siitä kannata kiistellä. Itse tykkäsin ja ajattelin ostaa. Taitaa 5-kielisenä olla parempi... Päässäni kuuluu hassuja ääniä... |
J.L 02.07.2004 11:07:46 | |
---|
Ei välttämättä kannata aina muita uskoa, kunnes sitä itse kokeilee. Joo näin tietenkin on, mutta minun tapauksessani kokeilu oli mahdotonta ja väitteen esitti Thomannilla työskentelevä Sami, jonka sanaa uskon kyllä, koska mitä ollut miehen kanssa tekemisissä, on sillä kokemusta ja tietoa aika lailla.. |
isorokko 02.07.2004 11:56:28 | |
---|
Kaverilla on USA:ssa käsin tehty Warlock nelikielinen basso. Pari kertaa olen soittanut ja se kyllä soi hyvin. Yllätyin oikein... Se tosin liikkuu sitten jo hieman eri hintaluokassa kuin massavalmisteiset nj:t. Mutta ei siinä mitään, ihan hauska basso tuo varmasti on jos ulkonäöstä ja tatsista tykkää. Ilmottele sitten kun olet ostanu ja soitellu... PASSO kuuluu... |
kuhta52 02.07.2004 14:28:47 | |
---|
Niin, pitäisi se varmaan testata ennen kun antaa tuomion. Mites noi ESP:t? Niillähän oli se tyylikkäästi muotoiltu malli, joka oli 4-kielisenäkin optimoitu H-vireelle. Onkohan se mistään kotoisin? Bonegrinderin "No more wasting time" MCD ulkona!
www.bonegrinder.com |
SammyH 05.07.2004 17:58:23 | |
---|
Niin, pitäisi se varmaan testata ennen kun antaa tuomion. Mites noi ESP:t? Niillähän oli se tyylikkäästi muotoiltu malli, joka oli 4-kielisenäkin optimoitu H-vireelle. Onkohan se mistään kotoisin? ESP olisi myöskin perhanan jämpti, mutta siinä on taas tuo hinta esteenä. Tottakai ne ovat laadultaan 100 kertaa parempia kuin B.C Richit. Tein sitten sen päätöksen: En ostakkaan Warlockia vaan sen 4-kielisen Beastin. Tulossa se jo on ja katson, että toimiiko se. Senhän kyllä voi aina palauttaa, mutta se maksaa. Odottelen tässä jo sormet syyhyten =D Päässäni kuuluu hassuja ääniä... |
Force 07.07.2004 21:14:38 | |
---|
eikös kilpi-orkesterin janella ole warlock basso.? siinä on muistaakseni vieläpä emg: aktiivit! aika makeen olonen peli on.! tahtoisin kokeilla. |
SammyH 07.07.2004 22:48:12 | |
---|
eikös kilpi-orkesterin janella ole warlock basso.? siinä on muistaakseni vieläpä emg: aktiivit! aika makeen olonen peli on.! tahtoisin kokeilla. Warlock se on. Emg mikit näkyy olevan. Mietin vaan, että mitähän helkutin sarjaa tuo oikein on, kun en ole tuollaista ikinä missään nähnyt?!? Epäilisin, että se on kuitenkin Japsi-versio, tuskinpa se nyt on ihan USA-mallinen on, vaikka pahasti siltä näyttää. En tiedä en ;) Kiva olisi tuotakin tosiaan kokeilla. Anyway, onkos kukaan sattunut kokeilemaan Blackie Lawlessin suunnittelemaa Widow-bassoa (vain USA, ei japsijätteenä)? Päässäni kuuluu hassuja ääniä... |
trih 09.07.2004 07:21:26 | |
---|
Warlock se on. Emg mikit näkyy olevan. Mietin vaan, että mitähän helkutin sarjaa tuo oikein on, kun en ole tuollaista ikinä missään nähnyt?!? Epäilisin, että se on kuitenkin Japsi-versio, tuskinpa se nyt on ihan USA-mallinen on, vaikka pahasti siltä näyttää. En tiedä en ;) Jenkkikamaa on. Neckthru ym. Ei tuollaisia muualla tehdä. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |